Még pár napot itt töltöttek Jayláék. Jaden ignorált. Ez volt a terve...csak egy éjszakás kaland...
Az elmúlt pár napban nagyon rosszul voltam. Össze szedtem valami szart. Ma megyek dolgozni egy 4 éves kislányra kell vigyáznom. Aztán éjszaka megyek a másik munkámra. A mai reggelt is hányva indítottam.Be vettem egy gyógyszert és fel öltöztem. Ez lett a ruhám:
Össze szedtem pár cuccom és el indultam. 5 perc múlva egy nagy háznál állok meg.
A házba az anyuka enged be. A kislány ott ül a kanapén és játszik.
-Szia!- ülök le mellém. A kislány meg ölel. Az anyuka elém áll mosolyogva.
-Akkor én megyek! Sziasztok!- az anyuka nagyon kedves volt. A kislány fel pattan és az ölembe ugrik.
-Lettek kiskutyáink! Nézd meg!- fogja meg a kezem. Fel állunk és egy kis szobába vezet. A szobába volt egy kis pléd és rajta 8 kicsi kutya. Már nem olyan kicsik. Ilyenek a kutyusok:Meg simogatta őket és vissza mentünk. Csináltam a kislánynak kaját és le ültünk játszani.
-És neked van babád?- kérdezi a kislány. De nem nézett rám hanem játszik.
Nem értettem hogy ez így hogy jön ide.
-Nem, nem nincs és egyenlőre nem is lesz!
-Jaden szeret?- néz rám. Mivan? Egy 4 éves kislány tudja hogy ki ő?
-Ezt te honnan tudod?- nézek rá kerdően.-Hát...néztem ez interjúd. És nagyon sokszor nézlek a tevébe!- mosolyog rám.
Beszélgettünk még egy kicsit és el vittem a kislányt aludni. Olyan 9 órakor le jöttem a nappaliba. 2 óra múlva mennem kell dolgozni. Az anyuka írt hogy fel óra és itt lesz.
Én eddig beszélgettem a többiekkel a csoportba. Amikor az anyuka vissza ért ki fizetett és el is indultam. Fel vettem egy sima fekete farmert egy bő pólóval.Ma az új lánnyal és a főnökkel voltam. Az első 2 órát jól bírtam de aztán már kurva szarul voltam. Be mentem az öltözőbe és le ültem a szekrényem elé.
Ültem ott 10 percig aztán vissza mentem. Egy lány jött oda hozzám.
-Szia! Egy vodka szódat légyszí. Várj Yn?- mosolyog rám a lány. Sarah volt az.
-Ja szia Sarah- oda adom neki az innivalót.
-Kurvara szarul nézel ki- húzza el a szajá aggódva. Meg rázom a fejem.-Főnök!- megyek oda hozzá.
-igen Yn?
-Nagyon szarul vagyok...Nem mehetnek haza...?- nézek rá.
-Elvégre már csak 1 óra van vissza szóval mehetsz!- bólint.El indulok haza de a lábamon alig bírtam meg állni. Nagy nehezen de haza értem. Be burulok az ágyamba és be takarózok. Holnap el megyek orvoshoz. Nem tudom mi a picsa bajom van. Be ballagok a fürdőbe és be ülök a kádba. Le fürdök és vissza megyek aludni.
Holnap után pedig megyek vissza Atlantába mert szünet van. Na de fasza.
Az éjszkából talán egy órát tudtam aludni. Az egész éjjelt végig hánytam. És hőemelkedés van. Biztos valami kurva vírus. Jaden egyszer írt hogy miért nem veszem fel a telefont senkinek. Hát bazdmeg most még ez az idióta is zaklat. Csak annyit írtam hogy kicsit náthás vagyok és fáradt. Jaden azt írta hogy ki jön elém a reptérre. 8 órakor sikerült el aludnom. 9 órakor már indultam is az orvoshoz. Erre kíváncsi leszek.
YOU ARE READING
Az élet nagy pofonja //Jaden Walton
Romance(az előző profilomon is van egy ugyan ilyen könyv de az nagyon rossz lett így újra kezdem!) Song: Xxxtentacion Skin Csúnya beszédet, 18+ dolgokat is tartalmaz!