Másnap reggel nyujtózva kelek ki az ágyamból. Túl nagy csend van. Általában már 9 oŕakkor hangzavar van.
Fel öltözök és le megyek a konyhába.
Mindenhol csend van. Az étkezőasztalon
van egy levél. Az áll benne hogy el utaztak a szüleim egy pár napra a Walton szülőkkel. Írtam Jaylának hogy át mehetek-e. Meg beszéltük hogy ott alszok. Meg reggeliztem és el is indultam. Az idő eléggé borús volt, és dörgött is. Amikor oda értem a házuk elé akkor el kezdett szakadni az eső. Be kopogok és Jayla nyit ajtót. Be megyek gyorsan és köszönök neki. Le ülünk a kanapéra. Jadennek nyoma sem volt. Észre vettem hogy Jayla nagyon írogat valakivel.
-kivel irogatsz?- nézek rá egy kis sunyi vigyorral. Jayla azt válaszolja hogy senkivel. Ez egy kicsit gyanús volt. Nem is kicsit. Biztos csak szerelmes és nem akarja el mondani. Jayla rám néz és kicsit összezavatodott hangon kérdez-most komolyan 2 nap múlva lesz a születésnapod?!- bolintok és én is bele nézek a telómba. Meg néztem Javon képeit amikor küldött. Semmi izgalmas nem történt. 2 óra múlva Jaden lép be az ajtón és víz csöpögött róla. Int nekem majd fel Megy a szobájába. Jayla abba hagy az irogatást és perverz fejjel rám néz.
- Csak Jaden szobájába tudsz aludni.- fel nyögtem majd bólintottam. El indultam az emeletre, Jaden szobáját kerestem. Nagynehezen meg találtam. Be nyitok és Jaden pot öltözik. El fordulok gyorsan mire ő csak el kezd röhögni.
-szerencséd hogy csak pólo nincs rajtam.. Kész vagyok.- vissza fordultam hozzá. Szembe nézek vele. Egy kicsit közel van hozzám. Le ül az ágyra és elő veszi a kontrollert, és játszani kezd. Én nézem ahogy játszik majd Jayla fel Ordít mire Jaden egy kisebb szívinfarktust kap.-Bazdmeg Jayla!- ordítunk vissza neki egyszerre. Össze nézünk majd fel állok és be megyek a szobájába. Jayla idegesen űl az ágyánal. A telefonja az ágyon van. A kezét az arcára rakja.
-ezt hallanod kel....- mondja majd le ülök mellé. Jayla be indítja a hangrogzítőt. Egy pár perces hang rá van rögzítve. És a dátum rajta az a dátum amikor buliztunk. Egy idegen hangot hallok meg először.
A hangrögzítő:
Egy fiú: Jaden,ő szép lány, húzd meg és hagyd ott!
Jaden: pofa be! Én nem vagyok olyan mint te nem fogok ki használni egy lányt sem!
Másik fiú: Akkor adj neki egy jelet hogy be jön neked...És ennyi volt a hangrögzitő. Egy kicsit még voltam lepődtem, volt egy sejtésem hogy ki lehett az egyik fiú. Jaden és Javon hangját ismertem fel. Jayla még mindig engem néz. Fel húzom a szemöldököm és újra le játszom.
-csak be akart fűzni egy csajt semmi több...- állítom le a hangot. Jayla csak annyit mond hogy kit?! Még egy pár percet beszélgettünk erről de inkább nem foglalkoztunk a dologgal. Habár ezért eléggé érdekel hogy kinek szánta ezt a dolgot de mindegy.(Time skip)
Már este 10:58 van. Jaden el ment fürödni én meg addig telefonoztam.
Amikor meg untam akkor be állítottam egy led színt. Ilyen kékes-lilára esett a választásom. Vihar van kint már reggel óta. És én félek a viharoktól. Jaden ki jött egy rövidnadrágba. Végig nézek rajta.
-ne nézz így! Minden fiú így alszik!- El mosolyodom majd én is el megyek fürödni. Amikor végeztem a fürdéssel akkor magamra csavartam egy törülközőt és ki mentem egy kicsit kellemetlenül érzeztem magam.
-tudnál adni ruhát...-Jaden pár másodpercig zavarban volt majd bólint és felém nyújt egy pólót és egy nadrágot.
Vissza megyek a fürdőbe és fel veszem.
Amikor ki értem Jaden telefonált.
Addig én telefonoztam. Jaden 10 perc múlva le teszi a telefont. El kezdünk Instázni és röhögve felém nyújtja a telóját. Javon Storyát meg mutatja.@Wanna
Bejegyzés: bébibogyó🤩@Coco_Quin
-A drága öcsém be csajozott- commentel alá valamit de azt már nem néztem meg hogy mit. 12:44 kor el mentünk aludni.
2 órakor fel kelek és nem bírok vissza aludni. Jaden is fel kel és álmos fejjel rám néz.
-mi az, baj van?- fel ül és meg dörgöli a szemét.
-Nem..csak félek...- Jaden közelebb csúszik hozzám és át karol.
-bújj ide...-le fekszünk össze bújva és így nyugodtan alszunk
VOUS LISEZ
Az élet nagy pofonja //Jaden Walton
Roman d'amour(az előző profilomon is van egy ugyan ilyen könyv de az nagyon rossz lett így újra kezdem!) Song: Xxxtentacion Skin Csúnya beszédet, 18+ dolgokat is tartalmaz!