17.rész [egy nap,újabb hely]

303 7 0
                                    

Reggel Jaden korábban kelt mint én. Amikor fel keltem Jaden fürdött én pedig addig telefonáltam Jaylával. Jaden vissza jött addig már én is le raktam a telefont.
Jaden mosolyogva elém áll.
-fuu te, éjjel ötször keltem fel arra hogy vagy a fejemet, vagy a vesémet rugdosd.

Jaden erre csak egy nagyot mosolyog és én is. Beszélgettünk egy keveset majd fel öltöztem. Jaden addig a telóját bújta. Fel vettem egy bikinit és rá egy ruhát. Nem nagyon tudom hogy mi lesz a mai program ezért a táskámba be raktam mindent ami kell. Ez a bikinim:

Ez pedig a ruha ami rajta van:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ez pedig a ruha ami rajta van:

Jaden is fel öltözött és már indultunk is le a hosszú lépcsőkön

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jaden is fel öltözött és már indultunk is le a hosszú lépcsőkön. Már el gondolkodtam azon hogy le fekszek a lépcsőre és le gurulok,azt lesz amúgy lesz. De nem csináltam meg. Olyan 15 perc múlva le értünk. Lihegve mentünk ki a hotelből. El indultunk fürödni. Már nagyon vártam. A szállástól 6 percre van a fürdő. Eléggé hamar oda értünk. Le pakoltuk a cuccokat és be mentünk is fürödni. Szinte egész nap fürödtünk. El mentünk ebédelni, vásarolgattunk és már el is ment a nap.

Volt pár pillanat amikor nagyon közel kerültem Jadenhez. Eléggé jóba lettem vele, de azthiszem egyre jobban szeretem...úgyértem nem barátságból...és ahogy Jaden rám néz szerintem ő is így van. De ez lehet csak az én fantáziám. Nagyon gyorsan el telt ez a nap. Amikor vissza értünk a szállásra végre működött a lift. Megkönnyebbülten néztünk Jadennel egymásra.

Be szállunk a liftbe és be értünk a szobába. Le pakoltunk mindent és Jaden be pakoltam a bőröndjébe. Zavartan pillantok rá. Jaden le ül az ágyra és mosolyogni kezd. Elé állok és csípőre teszem a kezem.
-Mivel...New York-ba nincs tengerpart így el viszlek máshova is. Szóval pakolj!-jadenre mosolygok és neki állok pakolni. Habár nem tudtam hogy hova megyünk volt pár tippem.

Hawaii-nak nagyon örülnék biztos hogy nem fogunk oda menni. Olyan nyolc órára végeztem a pakolással. És akkor esett le hogy most indulunk. Én és Jaden össze szedtük a cuccokat és el indultunk a reptérre. Mondanom sem kell hogy milyen fáradt vagyok. Egész végig Jadent faggattam hogy hova megyünk. De csak ennyit mondott hogy ott maradunk 5 napig.

(Time skip)

Már a repülön ültünk és Jaden el kezdett rávezetni hogy hova is megyünk. De csak ennyire mondott hogy ott van egy híres focista. Hát kössz bazdmeg, sok helyen van híres focista! Tengerpart, híres focista? Finom sincs hova mehetünk. Az út körülbelül 5 óra volt. Amikor le szállt a gép akkor elkezdtem keresni zászlót hogy hol lehetünk de nem jártam sikerrel. Az egyik falon a reptéren megláttam a zászlót...és abban a pillanatban sokkot kaptam. Jaden nyakába ugrok és még ölelgetem. El sem hiszem hogy itt vagyok....

Az élet nagy pofonja //Jaden WaltonDonde viven las historias. Descúbrelo ahora