פרק 3

1K 54 3
                                    

פאולו-
"מה אתה מתכוון לעשות עכשיו?" שאל פייטרו
"לא עניינך תפסיק לדחוף את האף שלך" עניתי בקור

"בן זונה אני יודע שאתה אוהב אותי" הוא אמר בחיוך מגוכך. הוא לא לגמרי טעה, פייטרו היה הקונסיליירי שלי ומעבר לזה הוא היה הבן אדם היחיד שאני יכול לסמוך עליו בהכל.

לפני כמה שנים אבי נרצח על ידי הברטווה, אותם בני זונות שרצחו את אחותי הקטנה בדם קר. אחרי שאבי נרצח כל הטריטוריות ששלט בהם עברו תחת שלטוני ופייטרו היה יד ימיני.

הסתכלתי על פייטרו אבל עניו נחו על משהו אחר, הסתובבתי לאיפה שעיניו מסתכלות.
הבחורה שלי, פאק, כרמלה בחרה לה שמלה צהובה קצרה שמדגישה את כל הקימורים שלה ואת השדיים העסיסיים שלה. שיערה החום גלש על כתפייה ועיניי האיילה שלה בצבע חום שקד הסתכלו עליי. מבטה עבר אל פייטרו וחזר אליי.

"אדון.. רוסו קראת לי? " אמרה בשאלה
"תקראי לי פאולו, ובואי ארוחת הבוקר מוכנה"
פייטרו ניגש אל ארבל ולחץ את ידה "אני פייטרו, הבן אדם המועדף והחביב בעולם על פאולו"

גילגלתי עניים וארבל ציחקקה לעברו. "אני אנה, הבחורה שפאולו חטף, נעים מאוד" חייכה אליו והוא חייך בחזרה וצחק, פייטרו הסתכל עליי וראה את מבטי הכועס "טוב אנה, נעים מאוד להכיר אותך יש לי מלא עבודה אני צריך ללכת" אמר פייטרו.
"אתה הולך? אתה לא יכול להישאר לאכול איתנו?" היא הסתכלה עליו במבט ששיגע אותי. פייטרו הסתכל עליי "לא, מצטער חייב ללכת" אמר ויצא מדלת הבית.

אנה-
נשארנו רק שנינו. העדפתי שפייטרו ישאר, הוא נראה בחור מצחיק ונחמד אם יהיה לי פה חבר, אולי אפילו הוא יעזור לי לברוח? ממש, הוא חבר של פאולו, הוא נאמן לו. אני חייבת למצוא דרך אחרת.

התיישבנו בשולחן וכרמלה עוזרת הבית הביאה לנו מנה ראשונה. אני לא יודעת אם זה מטופש, בהתחשב בעובדה שאני חטופה אבל אני שומרת כשרות.
מריה סיפרה לי מספיק על הדת שלי ואני מחוברת אליה ובבית הקודם שלי עם מריה הם כיבדו אותי וקנו לי כלים כשרים משלי ואוכל כשר.

בהיתי באוכל ולא ידעתי מה לעשות, אני רעבה, בטירוף. אבל.. אני לא יכולה

"אנה, יש בעיה? " שאל פאולו
הסתכלתי עליו ואמרתי "א.. אני יודעת שזה מטופש אבל אני יהודייה ושומרת כשרות, אני לא יכולה לאכול את זה"
פאולו הסתכל עלי, בכעס? לא ידעתי, קשה לי לפענח את הפרצופים שלו.
"לא ידעתי שמריה סיפרה לך על היהדות" הוא אמר
"היא כן"
"טוב אני מבין" אמר וקם מהשולחן. מה הוא הולך לעשות? הוא הלך לצד ודיבר בטלפון וחזר אחרי דקה.
"הזמנתי לך פיצה היא תגיע עוד רבע שעה, אל תדאגי המקום כשר" אמר
הסתכלתי עליו בעיניים פעורות. הוא הזמין לי אוכל?
"תודה לא היית צריך" אמרתי בביישנות והייתי קצת מבולבלת

פאולו-
כעסתי בטירוף, מריה ופרנקו היו אמורים לעדכן אותי בכל פרט בחיים שלה, בהכל.
הם לא אמרו לי שהיא שומרת כשרות.

סיימנו לאכול ארוחת בוקר וארבל עלתה לחדרה לישון אחרי הלילה הארוך שהיה לה אתמול.
התקדמתי לעבר המטבח ששם הייתה כרמלה ועוד כמה עובדים "אני רוצה שתכשירו את המטבח ותקנו כלים חדשים, ומעכשיו קונים רק אוכל כשר".

הם הסתכלו עליי בפרצופים מבולבלים אבל אף אחד לא העז להגיד מילה. הם הנהנו והתקדמתי לסלון שם חיכה לי פייטרו.

" אתה מכשיר את המטבח? בשבילה?" שאל
לא עניתי ומזגתי לי כוס ויסקי מהארון משקאות.
"היא מרככת אותך" אמר וצחק

התעלמתי ממנו ועליתי לחדרי.
מחשבותיי נדדו אל הבחורה שישנה קומה מעלינו, פאק היא מושלמת, רציתי שהיא תישן בחדר שלי ובמיטה שלי. אבל אני לא רוצה להבהיל אותה, לא עכשיו.
ואני גם לא יודע אם אני יכול לשלוט בעצמי לידה. אני רוצה לזיין אותה, אני חייב לזיין אותה. דמיינתי את עצמי מפשיט אותה ותופס בשיערה חזק בזמן שהזין שלי בתוכה, פתחתי את המכנס שלי והוצאתי את הזין שלי מהבוקסר
העברתי את היד שלי לכל אורכו בקצב מהיר והמשכתי לדמיין אותי מזיין את הכוס המתוק שלה, את התחת הקטן והעגול שלה, את הפה שלה. עד שגמרתי והזרע שלי כיסה את ידי. פאק, אני חייב את הבחורה זאת.

חתום בשקרWhere stories live. Discover now