Κι όλα είναι υπέροχα
Μια ζωή γεμάτη με όμορφες στιγμές.
Μια ζωή γεμάτη με όμορφα πρόσωπα.
Και ναι. Ήταν, όντως όλα υπέροχα.
Δεν υπηρεχε τίποτα κακό. Όλα ήταν τέλεια .
Και ήλπιζαν ότι θα συνεχίσουν να είναι.
____________________________________________________________________________5 χρόνια πριν
Η καστανή καλλονή στεκόταν κο εκείνη μπροστά από δύο ίδιους τάφους. Εκει ταλαιπωρημενη. Κλαμμενη και μαυρα ρούχα . Ειχε φορεσει και ενα μαυρο κοπελο με γυαλια ηλιου. Δεν ηθελε κανενας εκεινη την ημέρα να εβλεπε το προσωπο της. Ξανα κοιταξε τον έναν τάφο . Ήταν ο τάφος της μαμάς της. Άδειος βέβαια, αλλά ήταν της μαμάς της. Μπορεί το σώμα της να μην υπήρχε λόγο της έκρηξης αλλά και πάλι. Η ψυχή της μπορεί να ήταν και εκεί. Η χρυσή επιγραφή στο γκρίζο μάρμαρο έλεγε.
Nastya Kolkata. Το όνομα της μαμάς της. Η μαμά της ήταν Ρωσίδα. Συγκεκριμένα ,από την μοσχα. Ήταν ξανθιά, ψηλή,με πορσελανινη επιδερμίδα, είχε πράσινα μάτια και ξανθιά μαλλια. Ήταν μια κούκλα.
Δίπλα όμως από το όνομα.α της έλεγε "απεβίωσε 19 Αυγούστου " . 39 χρονών. Ακομη νεα.Σε εκείνη φαινόταν ξένη αυτή ημερομηνία. Εκείνη την είχε συνηθίσει αλλιώς. Δεν ένιωθε κάτι μπροστά από εκείνον τον τάφο. Τον κοίταγε κενή. Για εκείνη δεν σημαίνει τίποτα. Εκείνη την αγαπούσε αλλιώς την μαμά της. Την θυμόταν στο σπίτι. Συι σπίτι όπου μαγείρεψαν μαζί, κάναν δουλειές μαζί, χόρευαν, ζωγράφιζαν, τραγουδούσαν. Τα έκαναν όλα μαζί. Μα τώρα , όλα φανταζαν μια μακρινή ανάμνηση. Τιποτα δεν είχε σημασια.
Ακριβώς από δίπλα βρισκόταν ένας άλλος τάφος. Άδειος και αυτός. Χωρίς πτώμα μέσα. Αυτός φιλοξενούσε την ψυχή τους πατέρα της.
Του μεγάλου Edward d'angelo.Ο μπαμπάς της ήταν Ιταλός. Γεννήθηκε κια μεγάλωσε εκεί. Ειχε καστανα μαλλια και πρασινα ματια. Ηταν ψηλος . Ταιριαζαν απολυτα με την μαμα της. Οταν ενηλικιωθηκε απλά έφυγε με τον αδερφό του και μετακόμισαν στην Ρωσία. Και τότε, γνώρισε την γυναίκα του.. ήταν τόσο ευτυχισμένοι σαν οικογένεια. Τουλάχιστον, μέχρι πριν 6 μέρες. Το βλέμμα της έπεσε λίγο πιο κάτω. Είχε και αυτός στο μάρμαρο χρυσή επιγραφή.
Edward d'Angelo, απεβίωσε 19 Αυγούστου 44 ετών. Νέος και εκείνος.
Μα φυσικά και τον έχασε κι εκείνον μαζί με την μαμά της. Μαζί ήταν στην αποστολή. Σε εκείνη την καταραμένη αποστολή στο Τορόντο, που έμελε να γίνει η αιτία θανάτου τους , εξαιτίας της έκρηξης.
Έφερε στο μυαλό της και τις δικές του αναμνήσεις. Τα παγωτά που της επαιρνε , τις βόλτες που πήγαιναν, το κολύμπι που της μαθαινε , τις εκπλήξεις που έκαναν στην μαμά της. Τα θυμόταν όλα. Όμως , ο τάφος μπροστά της δεν της εμφάνιζε καμία ανάμνηση.
DU LIEST GERADE
La spina dell'amore
RomantikΗ ζωή του ξεκίνησε με αφορμή μια μεγάλη αγάπη. Μια αγάπη που βασανίστηκε. Ωστόσο , η αρχή της δικιάς του αγάπης έχει ήδη ξεκινήσει. Η μοίρα τους τούς θει μαζί αλλά οι συνθήκες όχι. θα τα καταφέρουν κι εκείνοι? ___________________ Victoria and Al...