Dodici

93 9 87
                                    

Μετάβαση.

Μια απλή λέξη.

Μια απλή λέξη που συνήθως συνεπάγεται  με διάφορες καταστάσεις.

Χρησιμοποιηται κυρίως γαι μελλοντικές πράξεις.

Όπως για μετάβαση σε μια καινούρια κατάσταση.

Ναι . Αυτό ακριβώς.

Μετάβαση σε μια καινούρια κατάσταση.
______________________________________________________________________________________

Ο Αλεξ μόλις είχε παρκάρει έξω από το δικαστήριο. Είχε βαρεθεί εκείνη την ημέρα να το βλέπει.

Πήγε και άνοιξε την πόρτα στην Βικτωρία και επειτα στην Valentina. 

Η Valentina άφησε ένα γέλιο. Την θύμισε την κίνηση του Dante.  Πάντα της άνοιγε την πόρτα.

Η Valentina  προχώρησε μποστα χωρίς να περιμένει τα παιδιά.

Η Βικτωρία πάλι σταμάτησε λίγο. Έπιασε τον Αλεξ από το μπράτσο.

Τον τράβηξε κοντά της. Εκείνος εσφιξε την μεση της και την κοίταξε.

Όλος του ο θυμος είχε εξαφανιστεί. Έτσι απλά. Με ένα της βλέμμα.

"Θα μιλήσουμε το βράδυ. Θα έρθω πάλι στο δωμάτιο σου με ένα μπουκάλι κρασί και θα μιλήσουμε. Θα σου πω τα πάντα.  Ακόμη και για τον Doverly. Και θα μου μιλήσεις και εσύ. Εντάξει? Θα το λύσουμε όπως το λύνουμε και τις άλλες φορες. Εντάξει αγάπη μου?"

Ήταν γλυκιά μαζί του.  Η καστανουλα του είχε δεχτεί να του μιλήσει.

Εκείνος της χαμογέλασε. Κοίταξε τα πράσινα μάτια της που πάντα έκαναν αντίθεση με τα μαύρα τα δικά του.

Πέρασε μια τούφα από τα ίσια της μαλλιά πίσω από το αυτό της.

Την ξανά κοίταξε. Αυτά τα μάτια δεν θα τα αλλεζε με τιποτα.

"Σαγαπω mi Chazal "

Αυτό της είπε και την φίλησε στο κεφάλι. Ναι μόνο εκεί έφτανε. Γιατί, η κοπέλα του ήταν αρκετά κοντούλα ακόμη και με γόβες σε σύγκριση με εκείνον.

Βέβαια εκείνου του άρεσε. Του άρεσε που ήταν κοντουλα. Μπορούσε και την έκανε ότι ήθελε. Την έπαιρνε συνέχεια αγκαλιές ,την σήκωνε στον αέρα... ήταν σε ένα από τα αγαπημένα του ακουρδακια.

"Έχεις λίγο κόλλημα με το chazal? Γιατί γαζέλα?"

Εκείνος της χαμογέλασε.  Λάτρευε τις απορίες της.

La spina dell'amoreWhere stories live. Discover now