Undieci

63 10 37
                                    

Θυμος

Το πιο σημαντικό συναίσθημα του ανθρώπου.

Το συναίσθημα που όλοι φοβούνται.

Το συναίσθημα που μπορεί να καταστρέψει τα πάντα.
______________________________________________________________________________________

Όλοι τους κοιταγαν. Τα αγόρια είχαν μείνει άφωνοι.  Ήταν κάτι παραπάνω από δύσκολο να το χωνέψουν.  Ο Dante είχε ξεσπάσει. Ο αλεξ όμως όχι. Θα ξεσπαγε. Σύντομα. Μα όχι μπροστά τους. Δεν θα έδειχνε αδύναμος. Όχι σε εκείνους. Αν έδειχνε αδυναμία θα την έδειχνε σε εκείνη.  Σε κανέναν άλλο. Εξάλλου, με εκείνη τα είχε περάσει όλα. Εκείνη ήταν δίπλα του. Από εκείνη την ημέρα που την γνώρισε.

Ο Dante και η Valentina τσακωνοντουσαν. Ο Dante της φωναζε. Η Βικτωρία  .εσάς της έβραζε από θυμό. Γαιτι την κατηγορουσε? Τι έφταιγε εκινη γαι τα λάθη του πατέρα της.

Ήταν και θυμωμένη,γιατί ήξερε ότι η φίλη της με δυσκολία θα ξεχνάμε εκείνα τα λόγια.

Παρόλο που έδειχνε αδιάφορη μέσα της πονούσε. Το ήξερε το ένιωθε. Μεγάλωσε μαζί με αυτήν την κοπέλα. Ήξερε ακόμη και από μια μάταια της αν είναι καλά.

Και εκείνη την ώρα τα μάτια της έβγαζαν μόνο πόνο.

Ήξεραν όμως όλοι τους ότι δεν είχαν τελειώσει.

Είχαν να μάθουν και άλλα πιο επιπονα

Ο Αλεξ δίπλα της ήταν αδιάφορος.  Δεν έδειχνε να τον νοιάζει τίποτα αλλά από εκείνη την στιγμή.  Κοίταγε απλά τους γονείς του. Την βέβαια στην αγκαλιά του. Ένιωθε πως του έδινε οξυγόνο.  Το οξυγόνο  που ένιωθε να φεύγει από μέσα του.

Η Βικτωρία  ήξερε μέσα της πως όσο τσακωμενοι και ήταν προολιγου τώρα το είχαν ήδη ξεχάσει. Αυτό βέβαια δεν σημαίνε ότι δεν θα το ξανά συζητήσουν.  Αλλά προς το παρόν πήρε μια παράταση. Εξάλλου,  μπροστά σε αυτά που έμαθε σήμερα δεν ήταν τίποτα.

Ο Αλεξ μέσα του Ένιωθε την καρδιά του να κλείνει.

Πονούσε.

Αφόρητα.

Εκείνος υποτίθεται  τους έθαψε τους γονείς του. ΤότεΌταν ήταν 8. Θυμάται τον αδερφό του να τον έχει αγκαλιά στην κηδεία τους. Θυμάται τον μπαμπά του Lorenzo να τα παίρνει σπίτι του και να τα μεγαλώνει. Τα Θυμάται όλα.

Μέσα του όμως δεν μπορούσε να κρατήσει κακία. Σε ποιους στους γίνεις του?

Τους βρήκε μετά από 16 χρόνια.  Δεν είχε σκοπό να τους κάνει μούτρα και να χάσει κι άλλο χρόνο μαζί τους.

La spina dell'amoreWhere stories live. Discover now