Trentuno

84 9 44
                                    

Θάρρος

Όχι ακριβώς θα έλεγε κανένας συναίσθημα.

Θάρρος δεν έχουμε πολλοί.

Ο χειρότερος εχθρός του θάρρος είναι η δειλία .

Η δειλία θεωρείται ένα συχνό φαινο.ενο στις μέρες μας.

Ωστόσο, το θάρρος μπορεί να μας το δώσει και κάποιος.

Ασ πούμε ένας δικός μας άνθρωπος.

Αυτό που πολλοί δεν καταλαβαίνουν ειναξ ότι σημασία δεν έχει το ποιος έχει θάρρος και ποιος όχι.

Σημασία έχει ποιος θα κάνει κάτι ,για να σου δώσει θάρρος.
______________________________________________________________________________________

Όλοι περιμεναν. Είχαν έρθει οι καλεσμένοι στην στολισμένη αίθουσα και περιμεναν καρτερικα το ζευγάρι να κάνει την είσοδο του. Φίλοι και γνωστοί είχαν παρουσιαστεί στον χώρο όπου θα γινόταν η δεξίωση.

Ο στολισμός ήταν υπέροχος. Ή μάλλον κάτι παραπάνω από υπέροχος.

Σε όλο τον χώρο υπήρχαν γιασεμιά. Ούτε τριαντάφυλλα ούτε τίποτα...απλά γιασεμιά. Σαν και το άρωμα της. Φυσικά και παραγγελία τα είχε κάνει αυτός. Ήθελε ο χώρος να ςιχει οτιδήποτε είχε να κάνει με εκείνη.

Το προσωπικό μέχρι και τελευταία στιγμή έτρεχε να προετοιμάσει κατάλληλα τον χώρο. Να ναι είναι όλα όπως τα επέλεξαν εκεινοι.

Οι υπεύθυνοι για την μουσικοί είχαν πάρει φωτιά. Ετοίμαζαν τα τραγούδια που θα έπαιζαν εκείνη την νύχτα για το ζευγάρι. Και θα ήταν αρκετά. Μα κι όμως σχεδόν όλα γράφτηκαν για αυτους.

Για εκείνους που όλοι νομιζαν ότι δεν βασανιστηκαν.

Αυτό που δεν ήξεραν όλοι ήταν ότι θα το κάνουν.

Ερχόταν η καταιγίδα.

Απλά πριν από την μεγαλύτερη δυστυχία ,υπάρχει πάντα η μεγαλύτερη ευτυχία .

Και κάπως έτσι ήταν όλα έτοιμα. Η τούρτα, τα τραγούδια τους, ο φωτογράφος τους.. μόνο εκείνοι έλειπαν. Μα θα ερχόντουσαν γρήγορα.

La spina dell'amoreTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang