Νέμεσις
Στην Ελληνική μυθολογία, η Νέμεσις είναι η θεά και προσωποποίηση της τιμωρίας για το αμάρτημα της ύβρεως, δηλαδή της αλαζονείας ενώπιον των θεών. Η Νέμεσις προσδιορίζεται άλλοτε ως Ιχναίη και άλλοτε ως Αδράστεια ή Ραμνουσία, δηλαδή η "θεά της Ραμνούντας.
Ήταν η Νύχτα σύμφωνα με τη Θεογονία του Ησίοδου και τον Παυσανία, που δίχως σύντροφο αρσενικό γέννησε την Νέμεσι, για να κρατά σε ισορροπία τις ανθρώπινες υποθέσεις.
Ο ηθικός νόμος — όταν διαπράττεται «ὕβρις», ασέβεια ή εναντίωση στη θέληση των θεών —αλλά κι όταν ξεπερνιούνται τα όρια της ανθρώπινης ευημερίας και ευτυχίας.
Τότε ανακατεύεται η νέμεσις.
Η Νέμεσις, ως θεότητα, ταυτίζεται τόσο με τη Δικαιοσύνη όσο και με την Τύχη γιατί η δεύτερη είναι το αποτέλεσμα της δίκαιης θεϊκής τιμωρίας (κακοτυχία) ή και της δίκαιης θεϊκής ανταμοιβής (καλοτυχία).
Αυτή ήταν λοιπόν η νέμεσις. Η κόρη της Νυξ.
Και τότε η νύχτα με την δικαιοσύνη φάνηκαν να ταυτίζονται.
Μάνα και κόρη θα έφερναν την συντέλεια.
______________________________________________________________________________________10 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ. ( Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΕ.)
Η ΝΕΜΕΣΙΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΊΔΙ
Το πως πέρασαν 10 ολόκληρα χρόνια κανένας δεν μπορούσε να το πιστέψει.
Μέσα σε 10 χρόνια είχαν αλλάξει τόσο πολλά. Θα έλεγε κανείς ολόκληρη τους η ζωή άλλαξε.
Σήμερα ήταν μια απλή μέρα για τα δεδομένα όλων. Ήταν μια από τις μέρες που η Βικτωρία είχε δική. Μια μεγάλη και σημαντική δική.
Μέσα σε αυτά τα 10 χρόνια λοιπών άλλαξε η ζωή του Αλεξ και της Βικτωρίας.
Ήταν ακόμα παντρεμένοι. Και όπως έλεγαν εκεινοι πιο ερωτευμένοι από ποτέ. Ζούσαν ο ένας για τον άλλον.
Αν πριν 10 χρόνια ήταν τρέλα ερωτευμένοι νε την άφιξη του γιου τους τώρα που έγιναν ακόμη δύο προσθήκες ένιωθε ολοκληρωμένη.
Η Βικτωρία πλέον μόλις 32 είχε κάνει με τον άντρα της ζωής της 3 παιδιά.
Είχαν κάνει μια υπέροχη και δυνατή οικογένεια.
YOU ARE READING
La spina dell'amore
RomanceΗ ζωή του ξεκίνησε με αφορμή μια μεγάλη αγάπη. Μια αγάπη που βασανίστηκε. Ωστόσο , η αρχή της δικιάς του αγάπης έχει ήδη ξεκινήσει. Η μοίρα τους τούς θει μαζί αλλά οι συνθήκες όχι. θα τα καταφέρουν κι εκείνοι? ___________________ Victoria and Al...