Ventuno

57 9 51
                                    

Συνειδητοποίηση

Η Συνειδητοποίηση  ότι κάτι άλλαξε.

Ότι κάτι άλλαξε εξαιτίας μας .

Σε μπερδεμένη κατάσταση αυτό που σε πόνεσε θα είναι η Συνειδητοποίηση. 

Η Συνειδητοποίηση ότι κάτι χάσαμε,

Ακόμα και ότι κάτι άλλαξε.
______________________________________________________________________________________

Έτρεχε στον δρομο. Το αμάξι μόνο που δεν πέταγε . Έπρεπε να ήταν εκεί ήδη. Δεν ήξερε τι θα αντικρίσει με το που φτάσει εκεί. Ήθελε να τον δει.

Το μόνο που ήξερε είναι ότι είχε γίνει έκρηξη στο νοσοκομείο. Και ότι τα αγόρια ήταν μέσα.

Τα αγόρια ήταν μέσα. Ο Αλεξ ήταν εκεί. Στην έκρηξη.

Οι ερωτήσεις έπαιζαν σαν κασέτα στο μυαλό της.

Αν ζει;

Αν είναι καλα;

Αν έχει χτυπήσει ;

Τόσες ερωτήσεις   χωρίς απαντήσεις.

Καθώς έτρεχε ακουσε το κινητο της να χτυπαει. Αφησε για λιγο απο τα χερια της το τιμονι και αρχισε να ψαχουλευει γυρω γυρω για το τηλέφωνο.  Δεν το εβρισκε ομως. Για ενα μονο λεπτο αφησε απο τα ματια απο τον δρομο και βρηκε το τηλεφωνο κατω απο το καθισμα. Αφησε εντελως το τιμονι για να το πιασει.

Ηταν ο αλεξ. Σηκώθηκε  και πηγε να απαντησει . Πατησε το κουμπι της κλησης.

Η φωνη του ακουστηκε.

"Βικτωρία ; Με ακους;"

Ένιωσε μια ανακούφιση  μα πριν προλάβει αν ξανά πάρει τον έλεγχο  του αυτοκινήτου  ένα άλλο αυτοκινήτου ήρθε κατά πάνω της.

Δεν πρόλαβε να απαντήσει.
Ύστερα,  ακολούθησαν άλλες δύο συγκρούσεις.  Το αμάξι άρχισε να μετακινηται ανάποδα.

Έκανε σβούρες στον δρόμο. Κάποια στιγμή,  η οροφή χτύπησε τόσο δυνατά στο δρόμο που χτύπησε το κεφάλι της στην οροφή.

"ΒΙΚΤΩΡΊΑ? ΑΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ?"

Φώναζε σαν τρελός στο τηλέφωνο. Δεν ήξερε τι συνέβαινε. 

Ο ήχος των σπασμένων  γυαλιών την ενοχλούσε. Κάποια από τα γυαλιά είχαν καρφωθεί και πάνω της. Ένιωθε χάλια.

La spina dell'amoreOnde histórias criam vida. Descubra agora