Ventiquattro

58 10 35
                                    

Αποφυγή.

Αποφεύγω κάποιον.

Αποφεύγω κάποιονγιατί μου έκανε κάτι.

Αποφεύγω κάποιον με δική μου θέληση.

Αναγκάζομαι να αποφύγω κάποιον ,για να μην παιει κάτι.

Στην τελευταία περίπτωση δεν είναι αποφυγή αλλά ενδιαφέρον.  Ενδιαφέρον για εκείνον.
______________________________________________________________________________________

Εκείνη την ημέρα βγήκε από το νοσοκομείο.  Δεν ήταν σοβαρά τραυματισμενη , μα το μόνο που φαινόταν να την δυσκολεύει είναι το ραμμα στο πόδι της.

Αλλά σε γενικές γραμμές ήταν μια χαρά. Και οι δύο της.

Ωστόσο,  το μόνο που είχε μείνει σε αναμονή  ήταν να του πει ότι είναι έγκυος. Βέβαια, και η νοσοκόμα της ειπε να μην το πει σε κανεναν. Ήξερε όμως και ότι ο Αλεξ θα θυμωνε μαζί της. Άλλο να το ξέρεις εδώ και μέρες και άλλο έναν μήνα.

Σήμερα όμως, παρά της αντιρρήσεις του είχε αποστολή. Και μάλιστα αρκετά επικίνδυνη.

Σήμερα, είχε αποστολή με την Valentina.  Μια μεγάλη σοβαρή αποστολη.

Σήμερα έπρεπε να επιστρατευσει  όλες τις γλώσσες και τις γνωριμίες της ,γιατί οι στόχοι ήταν από την Ρωσία. Και φυσικά και ανηκαν και στην μαφία.

Είχαν κλέψει ήδη  7 κιβώτια όπλων ,προκαλώντας ταραχή στην κάθε αποθήκη των Armano. Όλοι τους πίστευαν ότι ήταν απεσταλμενοι  του δολοφόνου. Και με αυτόν τον σκοπό θα έπρεπε να κινηθούν.

Με οποιαδήποτε  λάθος κίνηση δεν θα έβρισκαν τον δολοφόνο.

Αυτό που εδώ και δύο χρόνια τώρα πια τους έχει γίνει καθημερινότητα.

Έφτασαν στο σπίτι μας ο Αλεξ δεν κάθισε καθόλου μαζί της. Είπε ότι είχε να πάει να δει τις δουλειές του νοσοκομειου  αλλά εκείνη απλά σκέφτηκε ότι ήταν θυμωμένος μαζί της.

Πήγε κατευθείαν στο δωμάτιο του που πλέον ήταν δικό τους. Κάθισε στο μεγάλο κρεβάτι και χαιδεψε την κοιλιά της . Τα μάτια της είχαν δακρύσει ήδη.

"Δεν μας μιλάει ο μπαμπάς. Τον πληγωσαμε μάλλον. Θα επανορθωσουμε  όμως. Τσο υπόσχομαι αγάπη μου"

Ξανά χαιδεψε την κοιλίτσα της και χαμογέλασε.

"Θες να σου πω ένα μυστικό? Νομίζω ότι θα μόλις μάθει για την ύπαρξη σου θα τρεμαθει. Όπως,  είμαι σίγουρη ότι θα γίνει χαζομπαμπας. Βέβαια αυτό σημαίνει ότι πλέον θα μοιράζομαι την αγάπη του μαζί σου αλλά δεν με πειράζει "

La spina dell'amoreTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang