Υπομονή.
Ένα συναίσθημα που ο κάθε άνθρωπος πρέπει να βάλει στην καθημερινότητα του.
Υπομονή σε καταστάσεις.
Η υπομονή θα είναι αυτή που κάποια στιγμή θα σε σώσει.
Αυτή που θα σου υπενθυμίσει τα όρια σου.
Εκείνα τα όρια που αν υπερβείς , θα προκαλέσεις καταστροφή.
______________________________________________________________________________________"Αλεξ σηκω από πάνω μου και ξυπνα επιτέλους "
Το επόμενο πρωινό είχε φτάσει και είχε έρθει η ώρα να ξυπνήσουν.
Φυσικά και αυτό δεν ήταν εφικτό μιας και ο Αλεξ είχε κοιμηθεί πάνω στην Βικτωρία. Την είχε πάρει αγκαλιά σαν αρκουδακι.
Εκείνη όμως είχε ξυπνήσει και ήθελε να σηκωθεί. Σήμερα δεν είχε ούτε δική ούτε τίποτα. Όπως κι εκείνος χειρουργεία. Σήμερα ήταν από τις μέρες που θα κοθοντουσαν στην έπαυλη με τα παιδιά. Όλο και κάτι θα έκαναν.
Προς το παρόν όμως η Βικτωρία είχε ξυπνήσει και προσπαθούσε να κάνει το ίδιο και τον Αλεξ , ο οποίος προφανώς και δεν είχε όρεξη να σηκωθεί .
Την εσφιξε παραπάνω πάνω του και μουγκρισε. Ήθελε να κοιμηθεί κιαλο. Δεν είχε και πολλές φορές ρεπό στην ζωή του. Ή θα είχε έκτακτο χειρουργείο ή θα ήταν στην μαφία. Το πρόγραμμα του ήταν φορτωμένο όπως και το δικό της. Και εκείνη δικαστήρια και μαφία.
Μια ζωή που και οι δύο έτρεχαν και ξεκουράσει σχεδόν μηδέν. Το τυχερό ήταν ότι πολλές φορές συναντιωντουσαν. Κυρίως στα θέματα της μαφίας αλλά κάτι ήταν και αυτό.
Η Βικτωρία είχε αρχίσει να το παίρνει αποφάσισα ότι δεν πρόκειται να σηκωθεί. Προσπάθησε να κάτσει ήσυχη.
Πέρασαν 2 λεπτά χωρίς να μιλήσει.
Πέρασαν 5 λεπτά χωρίς να μιλήσει.
Πέρασαν 10 λεπτά χωρίς να μιλήσει.
Κοιτούσε απλά το ταβάνι. Ένα απλό άσπρο ταβάνι.
Και κάπως έτσι πέρασε τα 10 λεπτά της.
Μέχρι, που δεν άντεξε άλλο. Έβαλε τις φωνές.
"ALEXANDER ARMANO ΕΙΣΑΙ ΗΔΗ ΟΡΘΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ."
Φυσικά και η φωνή της τον έκανε να σηκώσει το κεφαλι του και να την αγριοκοιταξει. Όπως ήταν αναμενόμενο θα έβαζε τις φωνές. Έφτασε μέχρι σε σημείο να αναρωτηθει αν ήταν καλά. Δεν την είχε συνηθίσει σιωπηλή πάνω από 2 λεπτά και το γεγονός ότι κάθισε ήσυχη 10 λεπτά, δεν ήταν ένα απλό επιτευμα αλλά θαύμα.
ESTÁS LEYENDO
La spina dell'amore
RomanceΗ ζωή του ξεκίνησε με αφορμή μια μεγάλη αγάπη. Μια αγάπη που βασανίστηκε. Ωστόσο , η αρχή της δικιάς του αγάπης έχει ήδη ξεκινήσει. Η μοίρα τους τούς θει μαζί αλλά οι συνθήκες όχι. θα τα καταφέρουν κι εκείνοι? ___________________ Victoria and Al...