Trentadue

52 4 48
                                    

Ειλικρίνεια.

Ένα συναίσθημα που αποζητούν όλοι από την ζωή.

Την Ειλικρίνεια την αναζητούμε στις καθημερινές μας σχέσεις.

Στις σχέσεις μας με τους συντρόφους μας,

Στις σχέσεις με τους φίλους μας.

Το κλειδί για μια σχέση είναι η ειλικρίνεια.

Τι γίνετε όμως όταν η ειλικρίνεια επισκιαζεται από τα ψέματα?
______________________________________________________________________________________

"Βικτωρία, δεν πρόκειται να σηκωθώ δύο ώρες νωρίτερα. Πέσε και κοιμησου."

Μα και φυσικά και ήθελε να τον ξυπνήσει δύο ώρες νωρίτερα εκείνη την ημέρα. Σήμερα είχαν και οι δύο ρεπό. Θα πήγαιναν να μάθουν το φύλο του μωρού τους.  Επιτέλους. Είχαν τόση αγωνία.

Προς το παρόν, ήταν έξι ώρα το πρωί και το ραντεβού ήταν στις οχτώ. Εκείνη, είχε σηκωθεί νωρίτερα και ως συνήθειο ήθελε παρέα. Και ποιος θα την πλήρωνε? Εκείνος.

Εκείνη εσμιξε τα φρύδια της και συνέχισε να τον σκουνταει.

Καμία ανταπόκρισή.  Πολύ καλά.

Τον γύρισε με το ζόρι πλευρό και ανέβηκε πάνω του. Τοποθέτησε τα πόδια της δεξιά και αριστερά από τον κορμό του. Εκείνος, έκπληκτος την κοίταξε. Εκείνη με αυτό του το βλέμμα χαμογέλασε γλυκά. Έσκυψε και άρχισε να του φιλάει το πρόσωπο και τον λαιμό. Χαμογελώντας της χαιδεψε τα μαλλιά. Το άρωμα της εισέβαλλε στο οσφρητικο του πεδίο. Οι αισθήσεις του για κάποια δευτέρα αδρανοποιηθηκαν.

Τπυ δάγκωσε λίγο τον λαιμό βγάζοντας τον από τις σκέψεις του.

Την κοίταξε. Ήταν μια γλυκά. Φορούσε ένα φούτερ του που καλύπτει όλο της τον κορμό. Τα μαλλακαι της έπεφταν απαλά στους ώμους της χαρίζοντας της μια γλυκύτητα.  Η κοιλίτσα της ήταν πλέον φουσκωμένη.  Ήταν φανερό πλέον πως ήταν έγκυος. 

Ήταν ένα όνειρο. Οι τρεις τους ζούσαν ένα όνειρο.

"Τι λέτε κύριε Armano θα σηκωθείτε να κάνουμε μαζί πράγματα;"

Το βλέμμα της ήταν γεμάτο ναζί.  Το μάτια της τον κοίταζαν με ένα απροσδιοριστο βλέμμα αγάπης.

"Εξαρτάται κυρία Armano  . Εσείς τι έχετε σκοπό να κανουμε"

Το πονηρό του βλέμμα άναψε φωτιά στα σωθικά της.

La spina dell'amoreWo Geschichten leben. Entdecke jetzt