Diciotto

63 10 40
                                    

Άγχος.

Ένα από τα χειρότερα συναισθήματα τα οποία μπορεί να αναπτύξει ένας άνθρωπος στη ζωή του.

Το άγχος μπορεί να σε καταστρέψει.

Σε κάνει να νιώθεις άβολα.

Σου δημιουργεί κρίσεις πανικού, σε κάνει να τρεμεις..

Σε καταστραφεί... Σε τρώει εσωτερικά μέχρι να σε εξαφανίσει...
______________________________________________________________________________________

Μετα από ολόκληρες 4 ώρες είχαν επιστρέψει στο ξενοδοχείο.  Φυσικά και πήγαν σε ένα δωμάτιο οι τρεις τους. Θα τους βασάνιζαν μέχρι τελςι σήμερα. Και αυτός ήταν ο σκοπός τους. Είχαν αρχίσει και εσκεμμένα  στα ψώνια , για να τους κάνουν να τρελαθουν.

Και το είχαν καταφέρει.  Τα αγόρια στο δίπλα δωμάτιο είχαν ανησυχήσει.  Και κάπως , έτσι με μια βλακεια του Lorenzo είχαν φτάσει μέχρι εκεί. Φυσικά πεζει μεγάλο και ρόλο και η ζήλια.

Και όσο και να του άρεσε που έβλεπε την Βικτωρία  να ζηλεύει αλλά τόσο το σιχαίνοταν  να την βλέπει νευριασμενη και μακριά του.

Όμως,  την ήξερε και αρκετά ώστε αν ξέρει ότι το να της δώσει χρόνο να κάνει ότι θέλει ήταν η πιο καλή επιλογή.

Σε όλους τους τους τσακωμούς αυτί έκαναν. Έδιναν χώρο και χρόνο ο ένας στον άλλον και πάντα το βράδυ  με ένα  μπουκάλι ξρασι και συζήτηση το ελυναν.  Έτσι,  έκαναν κάθε φορά. Να ένας λόγος που είχαν υγιής σχέση. Γιατί, πάντα υπήρχε επικοινωνία μεταξύ τους.

Το κλειδί για μια πετυχημένη σχέση ήταν η επικοινωνία και η προσπάθεια.

Και αυτοί είχαν και τα δύο.

Τώρα,  ωστόσο είχαν πάει για ψώνια και είχαν πάρει κάτι φορέματα φωτιά. Φυσικά και δεν χρειαζόταν τα φορέματα να ήταν κοντά για να τους τρελάνουν.

Ένα φόρεμα δεν χρειάζεται  να ειανι κοντό , για να θεωρηθεί καυτό και σεξι.

Η Celine είχε πάρει ένα κόκκινο φόρεμα που ήταν στενό μέχρι το γόνατο και είχε έξω την πλάτη. Της πήγαινε τόσο πολύ.  Ήταν ίδιο με τα μαλλιά της.

Η Valentina είχε αγοράσει  ένα μαύρο μακρύ φόρεμα ,μέχρι το πάτωμα με στενή εφαρμογή και χιαστί πλάτη. Το εντυπωσιακό  με εκείνη ήταν ότι με την λευκή της επιδερμίδα και τα ξανθά μαλλια της έκανε τρομερή αντίθεση.

La spina dell'amoreWhere stories live. Discover now