Tre

90 8 18
                                    

Η πίστη

Η πίστη που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος.

Η πίστη  που θα βοηθήσει κάποιον να προχωρήσει.

Αυτή που θα του δώσει την ελπίδα, για να ζει και να ελπίζει.

Αυτή είναι η πίστη
____________________________________________________________________________

Αναδρομική αφήγηση

Ήταν μόνο οι δύο τους.  Την είχε πάει σε ένα πάρκο δίπλα από το νοσοκομείο  ,για να ηρεμήσει.  Και κάπως το κατάφερε.  Είχαν περάσει μόλις 5 ολόκληρα λεπτά πυ είχε σταματήσει  να κλαίει.

Το κεφάλι της πονούσε φρικτά.  Ήλπιζε  να τελειώσει όλο το μαρτύριο  της γρήγορα.  Δεν το αντεχε. Και μόνο στην ιδέα να την χάσει.

Εκείνη την στιγμή,  δεν την πολυ εννοιζε ο κόσμος γύρος της. Μέσα της ένιωθε κενή. Κενή και ανήμπορη  να βοηθήσει την Valentina. Την κολλητή  της. Αυτήν την κοπέλα που της είχε σταθεί περισσότερο απο τον καθέναν σε αυτόν τον κόσμο.

Ο αλεξ την κοιτούσε. Την παρατηρούσε  προσεκτικά.  Είχε κουλουριαστει στο παγκάκι.  Είχε τοποθετήσει το κεφάλι της στα γόνατα της . Ήταν λες και ήθελε,  να μην υπάρχει σε αυτόν τον κόσμο.

Τα μάτια  της ήταν κόκκινα από το κλάμα. Τα μαλλιά της ήταν ακαταστατα.  Δεν είχε όρεξη.

Μέσα του Ένιωθε πως της χρωστούσε  να κάνει κάτι. Να την βοηθήσει . Ακόμη και ως γιατρός δεν μπορούσε να την βοηθήσει. Ούτε εκείνος , ούτε ο Lorenzo. Θεωρούσαν οτι ακόμα κι ως φιλη τους δεν έπρεπε να την αναλάβουν.  Ήταν ενάντια στο πρωτόκολλο. 

Παρόλα αυτό,  είχε καταφέρει να μάθει πληροφορίες  για την κατάστασή  της. Σταθερή μεν, αλλά ακόμα επικίνδυνη άμα δεν προσέξει.

Δεν φοβόταν όμως.  Ήξερε ότι θα τα καταφέρει.  Ήταν γερή η φίλη του εξάλλου.

Όλοι το ήξεραν.

Όμως, ένιωθε τύψεις. Νόμιζε ότι θα μπορούσε να την προστατέψει. Όλοι το ένιωθα. Πως αν εκείνο το πρωί,  της μίλαγαν ή πήγαιναν όλοι μαζί στη δουλειά όπως συνήθως δεν θα γινόταν τίποτα.

Το χειρότερο?

Ότι εκείνος της είχε  πει την προηγούμενη  να αναβάλει τις συνεδρίες και τα ραντεβού  στην δουλειά της, ώστε μετά να πάνε να δουλέψουμε μαζί μια υπόθεση στο νοσοκομείο. Κι όντως,  έτσι έγινε. Πήγαν στο νοσοκομείο. Μόνο που αυτήν την φορά,  η ασθενής ήταν εκείνη.

La spina dell'amoreWhere stories live. Discover now