"Barış dur bi ya!" dedim yatakta kıpırdanırken. "Doyamıyorum sana." dedi nefese dudaklarımızı tekrar birleştirmeden önce. Alt dudağını dudaklarım arasında ezerken elleri de rahat durmuyor, eşofmanımın lastiğini çekiştiriyordu.
"Anne!" Aren'in sesini duymam ile apar topar Barış'ı iterken yanıma doğru düştü. Hızla yataktan kalkıp ışığı açtığında Aren, gözlerini ovuşturarak saçları dağılmış bir şekilde kapıyı itekledi. Altındaki yeşil pijamasının bir paçası yukarı kıvrıldığından boğum boğum olan bacaklar çok şeker görünmüştü gözüme.
"Anneciğim, ne oldu bir tanem?" dedim onu kucağıma alırken. Küçük elleriyle omzuma tutundu hemen, gözleri dolu doluydu.
"Rüya gördüm anne. Babam Fenerbahçe'ye gidiyordu; çok üzüldüm, çok ağladım." diye mırıldandı ağlamaklı sesiyle.
Barış keyifle gülerek yanımıza geldiğinde kucağımdan aldı Aren'i. "Ağlama paşam, ağlama." dedi tombul yanaklarından öperken. "Baba hiç gider mi oraya? Türkiye'e dönünce Galatasaray'dan başka takıma gider mi hiç? Yakışıklı oğlum benim!" Dudaklarını büze büze Arenle konuştuğunda gülümsedim tatlılığı ile. Harika bir babaydı Barış.
"Yanınızda yatsam olur mu?" dedi bana dönerek, aynı babası gibi büzmüştü dudaklarını. Barış ile fazlasıyla benziyorlardı, benden almamıştı hiç huylarını.
Barış iç çekerek Aren'i yatağa yatırdı. "Kardeş istiyorsun bir de oğlum!" dedi sadece benim duyabileceğim bir ses tonuyla. Gözlerimi belertip Barış'ın omzuna vurdum. "Neler diyorsun öyle çocuğun yanında?" Çapkın sırıtışlarından birini atıp Aren'in yanına yattı. "Hadi annesi ya, hadi. Oğlumuzun uykusu var seni bekliyor." dedi yalandan bir sitemle. Beni uyuz etmeye bayılıyordu bu adam.
Gülerek ışığı kapatıp Aren'in diğer tarafına yerleştiğimde kafasını kaldırıp önce benim yanağımdan, daha sonra Barış'ın yanağından öptü. Barış iç çekerek sarı saçlarını okşadı oğlumuzun.
"İyi geceler bir tanem." dedi küçük parmaklarını tutarak. Aren, gözlerini sıkıca yumup derin bir uykuya daldığında bana döndü Barış. "Karım, bir şey soracağım..." Meraklı gözlerle baktım ona.
"Söyle kocam, söyle." dedim ses tonumu koruyarak.
"Hiç Türkiye'ye dönesin geliyor mu?" Derin bir nefes aldım sorusuyla birlikte. Evlenmemizin üzerinden altı sene geçmişti ve gelen teklifler doğrultusunda İngiltere'ye taşınmıştık ikimiz de. Evlendikten bir yıl sonra, Aren doğmuştu. Barış'ın da Liverpool'da harika bir kariyeri vardı. Gülümseyerek Barış Alper'e döndüm tekrardan.
"Özledim, yalan yok..." dedim kısık bir ses ile, Aren'in uyanmaması için. "Ama mutluyum, ailem burada benim." diye mırıldandım Aren'in sarı saçlarını okşarken. "Sizinle olduktan sonra nerede olduğumun önemi yok."
Barış Aren'in üstünden bana uzanıp alnıma bir öpücük bıraktı. "Seni seviyorum karıcığım."
Gülümseyerek yerleştim yatağa. "Ben de seni seviyorum aşkım."
•
WE ARE THE BEST (kemik kadro)
kerem: mauro arabistana gitmis amk
italyaya dondu tamam dedik de
arabistan agir kacti birazberkan: kanzi para işte ya
her kapıyı aciyo, bilirsin🤪kerem: sus lan it
kaç milyon euro maas aldiginin haddi hesabı yok
konusma sen kes sesiniyunus: kanka senin bu gerginlik
rusyaya gidip kariyerinin icine sicmis olmandan mı kaynakli
yoksa mauronun dubai prensleri gibi bir hayat sürecek olmasından mı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sarışın | barış alper yılmaz.
Roman pour AdolescentsTAMAMLANDI beyza buruk, barış alper yılmaz ile olan ilişkisini çözemiyordu.