11

8.9K 303 120
                                    

"Beyza!" Belime sarılan bir el ile dengemi zor da olsa korumuştum. Başım dönüyor, midem bulanıyordu fakat kendimdeydim. Sarhoştum ve bunun farkındaydım fakat nasıl ayılacağımı bilmiyordum.

Tam da bu nedenle müzik sesinden uzaklaşıp lavaboya gitmek istemiştim fakat tam lavaboların olduğu yerden köşeyi dönünce ufak bir sendeleme yaşayıp birisinin kollarına bırakmıştım kendimi.

"İyi misin?" Sesin tanıdıklığı ile kafamı kaldırdığımda Mert Hakan olduğunu gördüm. Harika.

Niye her sarhoşluk anımın içinde Mert Hakan vardı, ve neden hep adamın karşısında bu şekilde çıkıp rezil oluyordum?

"Selam, yine ben!" dedim kelimeleri yuvarlayarak, biraz geri çekilirken fakat eli hala belimdeydi, sanki bıraksa düşecektim.

Hafifçe kıkırdadı ve yüzüme gelen saçları kulağımın arkasına sıkıştırdı. Dikkatle yaptıklarını izliyordum. "Selam..." diye mırıldandı. "Yüzünü yıkayalım mı?"

Kafamı olumsuz anlamda sallayıp geri çekildim. "Sürekli sarhoş anlarıma denk gelmen hiç hoş olmuyor Yandaş. Ben kendim giderim." Bir adım daha atmıştım ki tekrar belimden yakalamasıyla duraksadım. "Sen kendi başına şurdan şuraya bile gidemezsin Beyza. Gel elini yüzünü yıkayalım sonra seni Keremlerin yanına götürürüm." Sesi kararlıydı, itiraz etme şansım yoktu.

Kafamı salladığımda belimdeki ellerini çekip koluna girmemi sağladı. Beni dikkatlice yürütürken kimseye yakalanmak istemiyordum, Mert Hakan her ne kadar kötü birisi olmasa da -aksine sağ omzundaki melek tıkır tıkır çalışıyordu- bizimkiler onu bir türlü sevemiyordu; o yüzden görünmek istemiyordum kimseye. Özellikle Barış Alper adındaki çakma bir sarışına.

Lavaboya ulaştığımızda ayağıyla kapıyı ittirip içeri girmemi sağladı. Duvar boyunca olan aynaya baktığımda çok korkunç göründüğümü fark ettim fakat asla umrumda değildi.

Mert Hakan bedenimi lavaboya yasladı ve suyu açtı. Dikkatle yüzümü incelerken hafifçe kıkırdadım. "Niye öyle bakıyorsun?" Omuz silkti ve dudağının kenarı kıvrıldı. "Hiç..." diye mırıldandı. "Her sarhoş olduğunda bir şekilde karşıma çıkman tuhafıma gidiyor." Omuz silktim. "Sen benim karşıma çıkıyorsun aslında." Uzatmadan dediklerimi kafasıyla onayladı ve ellerini soğuk tarafa çevirdiği suyun altına sokup ıslanmasını sağladı.

Islak ellerini boynuma değdirdiğinde irkilsem de geri çekilmedim. Parmakları boynumdan yanaklarıma çıktığında çok dikkatli davranıyordu. "Makyajını bozmak istemeyiz, değil mi?" Gülerek onayladım onu. "Tabii tabii, ne kadar uğraştım bilemezsin." Beş dakika falandı galiba.

Kıkırdadı ve bir kez daha ıslattı ellerini. Bu sefer alnıma değdirdi. Gözü bileğime indiğinde suyu kapattı ve ellerini kuruladı. Dikkatle ne yapacağını izliyordum. Elimi avcunun içine alıp bileğimdeki siyah tokayı çıkardı.

"Terlemişsin." Arkama geçip saçlarımı toplarken yutkundum. Niye benimle böylesine ilgileniyordu? Saçlarımı yavaşça topladığında dudaklarımı araladım fakat içeri dalan çakma bir sarışın ile tekrar kapatmak zorunda kaldım.

Barış Alper'in endişeli bakışlarının yerini kızgın bakışlar alırken gözleri bir Mert Hakan'a bir bana dönüyordu. Yutkundum, şu an açıklama yapamayacak kadar kötüydüm. Bakışları yumuşadığında Mert Hakan'ı ayıptır söylemesi siklemeyerek yanıma geldi. "Güzelim, nereye kayboldun birden? Endişelendik hepimiz."

Omuz silktim. "İyiyim, bir şeyim yok." Göz ucuyla Mert Hakan'a baktı. "Sen ne ayaksın?"

Gözlerimi sıkıca yumdum. Yeri değildi, ben bunu sarhoş kafamla algılayabilirken Barış Alper bunu yapamıyor gibiydi.

"Karşılaştık, kötüydü Beyza." dedi Mert Hakan bıkkın bir ses tonu ile. "Yüzünü yıkadım, yanınıza getirecektim zaten." Göz devirdi Barış Alper. "Siktir ordan..." diye mırıldandı sessizce. "Hadi gel." Koluma girdiğinde itiraz etmeye takatim kalmamıştı.

Barış Alper beni lavabodan çıkardığında yoğun müzik sesi tekrar duyulmuştu. "Ya sen nereye gidiyorsun? Sarhoşsun başına bir iş gelecek, Berkan'a güvenende kabahat. Gerçi benim gözüm hep sendeydi de ne ara kaçtın gittin anlamadım."

"Mert Hakan'a niye öyle davranıyorsunuz?" Barış Alper duraksadığında mecburen ben de durmuştum. "Nasıl davranıyoruz?" dedi sorgulayıcı bir ses tonuyla. "Adam kötü bir şey yapmıyor fakat azarlayıp duruyorsunuz sürekli. Art niyetli değil." Sinirle güldü Barış Alper. "Olması gerektiği gibi davranıyoruz güzelim. Fazlası zarar." Tekrar beni yürütürken takımın yanına ulaşmıştık.

Mekanın kalabalıklığı azalmıştı, saat gece yarısını geçmiş olmalıydı. Barış takıma gideceğimiz hakkında bilgi verirken başımı koluna yasladım. Kafamın içinde milyonlarca çakma sarışın Barış Alper konuşuyordu sanki. Çok korkunçtu.

Beni belimden tutup yönlendirirken gözlerimi araladım tekrar. Kapının önündeki arabanın kapısını açtı ve dikkatlice oturmamı sağladı. Kendisi de hızla yan koltuğa geçip kontağı çalıştırdı. Araba hareket etmeyince gözlerimi araladım.

Meraklı bakışlarımı Barış Alper'e sunarken gözlerimizi birleştirdi ve derin bir nefes aldı. Dikkatlice beni incelerken avuç içi yanağımı buldu. Gözlerim kendi kendine kapandığında yanağımı istemsizce eline bastırmıştım.

Baş parmağı ile yanağımı tüy misali okşadı. "Beyza..." diye mırıldandı. "Hm?" dedim sorarcasına.

"Ben seni asla bilerek kırmam, bunu bil tamam mı?" Kafamı salladım yavaşça. "Ve sana fazla değer veriyorum. Muhtemelen sabah bu dediklerimi hatırlamayacaksın ama duymanı istiyorum sadece. Şu an az çok ne düşündüğünü tahmin edebiliyorum, fazla konuşup kafanı da karıştırmak istemiyorum..." Duraksadı ve gözleri meraklı bakışlarımı buldu. "Seni seviyorum, düşündüğünden daha çok."

Nefesim kesilirken elini yanağımdan çekti ve vites atıp gaza bastı. Barış Alper, ben, sevmek?

keremakturkoglu, yunusakgun, iamberkankutlu, barisalperyilmaz, merthakanyandas ve 105

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

keremakturkoglu, yunusakgun, iamberkankutlu, barisalperyilmaz, merthakanyandas ve 105.639 kişi tarafından beğenildi.

beyzaburuk: day n night🌟

iamberkankutlu: ara beni shawty🤙🏻
        beyzaburuk: @iamberkankutlu olursun mu müsait?
        iamberkankutlu: @beyzaburuk sana her zaman kirvem

keremakturkoglu: gelmemek için yerlerde sürünen kız değil mi bu?
          beyzaburuk: @keremakturkoglu her fırsat itina ile değerlendirilir. instagram feedimin bu posta ihtiyacı varmış aktürkoğlu🤷🏻‍♀️
         keremakturkoglu: @beyzaburuk beslemek ne alaka
         yunusakgun: @keremakturkoglu MAL AJSKWLSŞWPSŞWPSİWLSŞWPSİWĞSİWLSL

yunusakgun: tüm gece kös kös oturdun yanımızda ne ara fotoğraf çekildin be kızım?
          beyzaburuk: @yunusakgun vallahi ışık güzeldi yoldan çevirdim birisini çektirdim, kötü mü yapmışım?
          yunusakgun: @beyzaburuk harikasın sisterim😮‍💨

barisalperyilmaz tarafından beğenildi.
merthakanyandas tarafından beğenildi.

sarışın | barış alper yılmaz. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin