بدنش درد میکرد حس کرد روی سطح سفتی دراز کشیده . با درد بدی که تو مغزش پیچید چشماشو باز کرد.
به محض باز شدن چشماش با جونکوکی مواجه شد که نشسته سرش کج شده و غرق خوابه.
با هول از جاش پرید. شقیقه هاشو مالید تا از درد سرش کم بشه.
اینجا چیکار میکرد؟!!جونکوک ازبرداشته شدن سنگینی روی پاهاش تکونی خورد و بیدار شد.
گردنشو که درد گرفته بود با دستش مالید و به قیافه شوکه ولی با نمک جیمین نگاه کرد.
جونکوک:صبح بخیر آجوشی
جیمین که هنوز گیج بود با بهت پرسید:من اینجا چیکار میکنم!!!
جونکوک:یادتون نمیاد؟! دیشب همینجا دراز کشیدین بعد خوابتون برد
جیمین با شرمندگی سرشو پایین انداخت:ببخشید اذیتت کردم،باید بیدارم میکردی.
جونکوک:دلم نیومد آخه خیلی عمیق خوابیده بودین.
جیمین از جاش بلند شد تمام بدنش خشک شده بود.
جونکوکم بدنبالش ایستاد و کمرشو به چپ و راست حرکت داد.
جیمین:بازم معذرت میخوام.
سرشو به طرفین تکون داد:نیازی به عذرخواهی نیست مگه دوستا برا هم اینکارا رو نمیکنن؟! برین دوش بگیرین منم میرم براتون سوپ خماری میپزم از آجوما یاد گرفتم.
جیمین:نه ممنون میل ندارم
جونکوک دستشو پشت جیمین گذاشت و به جلو هدایتش کرد:عین پسر بچه های کوچولو میمونین زود برین حموم بزارید منم به کارم برسم.
یکم بعد جیمین مرتب و منظم با کت شلوار مشکی اتو کشیده به آشپزخونه اومد.
جونکوک به سرتاپاش نگاه کرد بنظرش آجوشی زیادی جذاب بود.
ظرف محتوی سوپ رو روی میز گذاشت. صندلی رو کنار زد و به جیمین اشاره زد:بفرمایید قربان
پشت میز نشست و ممنون کوتاهی گفت.
جونکوک:کاش منم نظم شما رو داشتم
جیمین یه قاشق سوپ توی دهنش انداخت و چشید خوشمزه بود لبخند رضایتی زد و جواب داد:چطور؟!
جونکوک:به خودتون نگاه کنید با اینکه خیلی حال و حوصله درستی نداشتید حموم کردید موهاتونو با سشوار خشک کردین مرتب و شیک کت شلوار پوشیدن همین دیگه...من بودم هیچکدوم از این کارا رو نمیکردم.
جیمین:وقتی مسئولیت یه کمپانی و کارمندای زیادی گردنت باشه مجبوری به زندگیت نظم بدی. اگر من منظم و دقیق نباشم چطور میتونم از کارمندام انتظار نظم داشته باشم.
جیمین قاشق دیگه ای سمت دهنش برد:سوپت واقعا خوشمزه شده.
جونکوک خوشحال از تعریف جیمین خندید:نوش جون راستی نگفتین بچه چیه؟!
YOU ARE READING
Sugar Daddy
Romanceسلام قشنگام با فیک جدید در خدمتتونم داستان پسر ۱۸ساله ای که به دنبال آرزوش از شهرش به سئول میاد.... این داستان به درخواست خواننده ها با سه ورژن اپ میشه Minv_jikook_yizhan این ورژن:Jikook 📗Name; sugar daddy Couple:#jikook🐥🐰 ganer: fluff/romance/s...