Pierwsza lekcja

12 2 14
                                    

Nad Bradford nastał nowy dzień, co Sayana sobie smacznie śpi w łóżku. Silver natomiast wykorzystuje to, że jest w normalnej kuchni, co zrobił naleśniki dla domowników, jak i dla siebie i Sayany, która dalej śpi.

Mężczyzna: Rany, weź zostaw przepis.

Silver: *Chichot* Domyślam się. Napisałem na kartce i jest ona na lodówce.

Kobieta: Trochę nam głupio, że robisz nam śniadanie. *Wzdycha zadowolona* Chodź szkoda, że musisz ruszać.

Dziewczynka: Możemy cię adoptować?

Kobieta: Dziecko!

Silver: *Śmiech* Nie, niestety nie. Spokojnie, prze pani. Mam do siebie dystans a szczególnie do dzieci.

Mężczyzna: Nic dziwnego, przecież ze swoją córką chodzi.

Silver: Sayana córką mą nie jest. Jednakże będę przy niej w drodze do Onygrid.

Mężczyzna: Swoją drogą, Silver. Może ci sprawdzić miecz? Wiesz, naostrzyć i w ogóle.

Silver: *Przywołuje miecz* Tnie dobrze, ale jeżeli może ciąć lepiej, to mnie przekonałeś.

Mężczyzna chwycił miecz Silvera i ogląda go uważnie.

Mężczyzna: Ładny. Zdobienia, wyważenie. Po prostu ideał. Skąd masz ten miecz?

Silver: Historia tego miecza jest zagmatwana. On jest połączeniem dwóch mieczy, który otrzymałem. Jeden z nich był wykonany z stali, natomiast drugi był od wujka i ten miał jakieś właściwości. Czemu w ogóle o to pytasz?

Mężczyzna: A masz jakieś zdjęcie, tego poprzedniego?

Silver: W telefonie powinien mieć.

Silver: W telefonie powinien mieć

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mężczyzna: O mój boże... Nie wiedziałem, że go ujrzę.

Silver: Zaraz, wiesz coś więcej?

Mężczyzna: To był jeden z dwóch mieczy, który stworzył mój nauczyciel a zarazem najlepszy kowal.

Silver: Jesteś pewny, że to jego dzieło a nie żadna replika?

Mężczyzna: Fakt, po zdjęciu trudno mi stwierdzić detale, jednakże jestem pewny, że to jedno z wielkich dzieł.

Silver: Opowiedz mi więcej o swoim nauczycielu, kim jest i gdzie mogę go znaleźć.

Mężczyzna: Nazywa się Kris jest krasnoludem. Jednym z lepszych jaki chociażby świat krasnoludów widział. Każdy kowal i rzemieślnik zazdrościł, jak umie użyć różne minerały do wykonania broni, zbroi, czy też biżuterii. Jak chodzi o jego miejsce pobytu, znajdziesz go w mieście Sandware.

Silver: Daleko jest to miasto?

Mężczyzna: Trochę wędrówki jest. Jednakże mogę cię pocieszyć, że jest na wschodzie.

Nigdy SamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz