Πέρασαν μόλις τρεις μέρες, μετά την συνέντευξη μου για την δουλειά.
Επέστρεφα σπίτι από την σχολή όταν έλαβα μια κλήση από έναν άγνωστο αριθμό.
Ποιος να είναι;
Σκέφτηκα.
Το σήκωσα και άκουσα την φωνή του ατόμου στην γραμμή και να μιλάει:
《Γειά σας! Είστε η κυρία Αλεξία σνοουγουντ》με ρώτησε η γυναικεία φωνή, έμοιαζε γνωστή.
《Ναι η ίδια》της απάντησα κάπωςαγχωμένη.
《Παίρνω από το κατάστημα ρούχων για να σας ενημερώσω, ότι η θέση έχει καλυφθεί και έτσι δεν θα σας χρειαστούμε.》Ήταν η κυρία που μου έκανε τις ερωτήσεις στην συνέντευξη.
Ξαφνιάστηκα και ενα αίσθημα στεναχώριας ανέβηκε στην επιφάνεια, αλλά δεν είπα πολλά στο άτομο που ήταν στο τηλέφωνο. Με ήρεμη φωνή απλά είπα 《εντάξει, ευχαριστώ που με ενημερώσατε.》
Και το έκλεισα.
Σκέψεις
Κρίμα που δεν πήρα την θέση.
Αλλά δεν πειράζει.
Θα βρω άλλη δουλειά.
Τόσα μαγαζιά και καφετέριες υπάρχουν.
Θα υπάρξει κάποιος που θα με προσλάβει.Τέλος σκέψεων.
Και επέστρεψα απλά σπίτι.
----------------------------------------------------------
《Γιαγιά γύρισα》είπα καθώς έμπαινα στο σπίτι, αλλά δεν πήρα απάντηση.
Προχώρησα προς το σαλόνι, αλλά δεν καθοταν εκεί. Πήγα προς το δωμάτιο της και ήταν άδειο. Ούτε στην τουαλέτα ήταν.
Μα που πήγε η γιαγιά.
Συνήθως είναι σπίτι τέτοια ώρα.
Δεν βγαίνει και συχνά.
Το πολύ να πάει για ψώνια στο μικρό σούπερ μάρκετ απέναντι που έχουμε.Πήγα προς την τραπεζαρία και εκεί βρήκα ένα χαρτάκι. Πλησίασα και είδα ότι έγραφε κάτι. Ήταν ο γραφικός χαρακτήρας της γιαγιάς μου.
Αλεξία να ξέρεις βγήκα για μια μικρή δουλίτσα και θα επιστρέψω σύντομα, μην ανησυχείς.
Με αγάπη, η γιαγιά.
Όταν τελείωσα να διαβάζω το σημείο, χαλάρωσα λιγάκι. Και αφού ήξερα ότι η γιαγιά θα επέστρεφε σύντομα. Μπορούσα να την περιμένω.
Ελπίζω να είναι καλά.
Ελπίζω να μην κουράσει τον εαυτό της πολύ.Η γιαγιά μου έχει τηλέφωνο, αλλά σήμερα το ξέχασε σπίτι και δεν μπορώ να μάθω σίγουρα που πήγε.
Αλλά το έχει ξανακάνει και άλλη φορά, οπότε δεν έπρεπε να ανησυχώ.
Αλλά γιατί το προαίσθημα που ένιωθα δεν έφευγε, λες και κάτι τρομερό μπορεί να συμβεί στη γιαγιά μου.
ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️Κεφάλαιο 26
Μικρό, αλλά ελπίζω να σας αρέσει.
Να έχετε μια όμορφη μέρα 😁
YOU ARE READING
ΤΟ ΚΟΡΊΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΚΌΚΚΙΝΑ ΜΑΛΛΙΆ ΑΓΑΠΟΎΣΕ ΈΝΑΝ ΛΥΚΑΝΘΡΩΠΟ
WerewolfΗ Αλεξία ειναι ενα συνηθισμένο κορίτσι,όπου η ζωή της ήταν κανονική.Ώσπου την ημέρα στα 21 γενεθλια της θα γνωρίσει ένα αγόρι που θα της αλλάξει την ζωή.Που θα φέρει τα πάνω κατώ στην ζωή της.Θα αρχήσουν να βγαίνουν μυστικά,μια προφητεία και περιπέτ...