κεφάλαιο 14

11 3 0
                                    

Στο δωμάτιο μου, είχα ξαπλώσει στο κρεβάτι και έβλεπα διάφορα βίντεο. Σχεδόν κάθε μέρα είμαι στο ίντερνετ και καμιά φορά άμα μου έρθει η όρεξη, ζωγραφίζω για να περάσει η ώρα μου.

Αλλά γενικά είμαι μόνο ίντερνετ. Μπαίνω στο Instagram, για να δω μήπως κάποιος έστειλε μήνυμα που μπορεί να μην ήρθε ενημέρωση στο κινητό μου.

Και όπως πάντα δεν έχω κάποιο μήνυμα είτε από την Άννα, είτε από την Σοφία.

Καμία φορά με την Σοφία στέλνουμε αστεία βίντεο η μια στην άλλη. Κάποιες φορές μπορεί να είναι με σκυλάκια και άλλες φορές βίντεο με γατάκια.

Έπειτα από αρκετές ώρες, μου έστειλε ένα μήνυμα, η Σοφία έγραψε.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Μήνυμα

Αλεξία

Τι κάνεις; 

Καλά είμαι εσυ;

Καλά και εγώ
Τι νέα;

Τέλος μηνυμάτων

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●


Δεν ήξερα τι να πω οπότε απλός έγραψα.


●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Μήνυμα

Όπως βλέπεις είμαι σπίτι στο κινητό μου και βλέπω διαφορά βίντεο.
Εσύ τι νέα;

Και εγώ σπίτι μου.

Τέλος μηνυμάτων

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Εκεί είναι που τελείωσε η συζήτηση μου, με την Σοφία.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και αποφάσισα να ζωγραφίσω κάτι, δεν ξέρω οτιδήποτε μου ερχόταν στο μυαλό.

Έβγαλα από την τσάντα μου το μπλοκ ζωγραφικής μου και ένα μολύβι.

Και άρχισα να κοιτάω μέσα στο κινητό μου, για ιδέες.

Αν και έβρισκα πολλές επιλογές, δεν με τραβούσαν και πολύ το ενδιαφέρον, είδα εικόνες με γάτες, πόζες πολεμικές και μη πολεμικές.

Αλλά τίποτα, είχα κολλήσει να κοιτάω την λευκή σελίδα. Εκεί που μου ερχόταν έμπνευση την έχανα πριν καν προλάβω να την σχεδιάσω πάνω στο χαρτί.

Κοίταξα ξανά το κινητό μου, για ιδέες, είδα βίντεο στο Instagram, μπήκα στην εφαρμογή του pinterest, για καμιά εικόνα, αλλά σήμερα δεν με τραβούσε τίποτα.

Άφησα το μολύβι και σηκώθηκα από την καρέκλα και γύρισα πίσω στο κρεβάτι μου.

______________________________________

Η ώρα είχε πάει 7 η ωρα το απόγευμα και το στομάχι μου άρχισε να παραπονιέται.

Έτσι πήγα στην κουζίνα να πάρω κάτι να φαω. Στον καναπέ είδα την γιαγιά μου να βλέπει ακόμα τηλεόραση. Έφτιαξα δύο τοστ ένα για εμένα και ένα για την γιαγιά μου, τα έβαλα σε δύο ξεχωριστά πιάτα.

Τα πήρα και κατευθύνθηκα προς τον καναπέ  λέγοντας και δίνοντας στην γιαγιά μου το πιάτο με το τοστ.

《Γιαγιά σου έφτιαξα ένα τοστ. Όπως σου αρέσει με σαλάμι και τυρί》

Η γιαγιά το πήρε από τα χέρια μου λέγοντας:

《Ευχαριστώ καλή μου.》

Και άρχισα να βλέπω μαζι της τηλεόραση, καθως τρώγομαι μαζί το τοστ μας.

ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

ΤΟ ΚΟΡΊΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΚΌΚΚΙΝΑ ΜΑΛΛΙΆ ΑΓΑΠΟΎΣΕ ΈΝΑΝ ΛΥΚΑΝΘΡΩΠΟ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora