Έπρεπε να τρέξω ή μήπως να περπατήσω και απλά να μην δώσω σημασία στο αίσθημα που μου λέει: "να τρέξω"
Ίσως να είναι απλά η φαντασία μου, ναι αυτό είναι, η φαντασία μου.
Εντάξει Αλεξία πάρε μια βαθιά ανάσα και ηρέμησε.
Πήρα μια βαθιά ανάσα, την κράτησα 4 δευτερόλεπτα και μετά έβγαλα τον αέρα που είχα κρατήσει.
Το έκανα μέχρι να ηρεμήσω.
Αλλά αυτό το αίσθημα δεν με άφησε, χρειάζομαι...
Και τότε μου ήρθε φλασια,
Μα πως και δεν το σκέφτηκα νωρίτερα, θα πάω στην αστυνομία.
Εκεί θα με βοηθήσουν.Και αφού το είχα πάρει αποφαση, κατευθύνθηκα προς το αστυνομικό τμήμα της πόλης.
----------------------------------------------------------
Όταν έφτασα στο τμήμα, το συναίσθημα που ένιωθα πριν, είχε φύγει.
Πολύ περίεργο ?
Σκέφτηκα μέσα μου, αλλά συνέχισα την πορεία μου και πλησίασα έναν αστυνομικό που καθόταν στο γραφείο του και του είπα την κατάσταση μου.
Ο αστυνομικός σημείωσε μερικά πράγματα σε ένα τετράδιο και έπειτα αφού τελείωσα να του λέω για τις ανησυχίες μου, μου είπε:
《Μην ανησυχείτε δεσποινίς, τώρα που το δηλώσατε, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, αν μάθουμε τίποτα θα σας ενημερώσουμε.》
Και με αυτό έφυγα από το αστυνομικό τμήμα, αλλά αυτό δεν με έκανε να νιώσω ασφάλεια καθόλου.
Υποθέτω θα πεθάνω πριν καν πιάσουν αυτόν που με κυνηγάει.
Τουλάχιστον το αίσθημα ότι με παρακολουθούν είχε φύγει, οπότε να και κάτι καλό.
Με αυτό στο μυαλό, επέστρεψα σπίτι μου.
----------------------------------------------------------
Όταν έφτασα είδα την γιαγιά μου να κάθεται στο καναπέ, της έδωσα μια σφιχτή αγκαλιά και έπειτα πήγα στην κουζίνα, για να βάλω να φάω κάτι.
Δεν είχα καταλάβει ότι πεινούσα, μέχρι που ήρθε η μυρωδιά του φαγητού στα ρουθούνια μου.
Και μύριζε υπέροχα.
Πήρα γρήγορα ένα πιάτο και το γέμισα με φαγητό, έπειτα πήγα και έκατσα στην τραπεζαρία για να φάω.
<--------->
Όταν το στομάχι μου γέμισε με φαγητό, άρχισα να νιώθω καλύτερα, σε σχέση με πριν που ένιωθα άγχος και φόβο, τώρα ένιωθα ποιο.... καλά.
Όπως λένε και μερικοί το φαγητό είναι ο καλύτερος γιατρός, για να σου φτιάξει την διάθεση.
Εφόσον το άτομο που με κυνηγούσε δεν ήξερε που μένω, ήμουν ασφαλής στο σπίτι μου.
Ελπίζω η αστυνομία να τους βρει και να τους πιάσει.
Το έλεγα από μέσα μου, μέχρι να το πιστέψω και με την σκέψη ότι θα είμαι ασφαλής.
ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️Κεφάλαιο 24
Ελπίζω να έχετε μια υπέροχη μέρα 😁
ESTÁS LEYENDO
ΤΟ ΚΟΡΊΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΚΌΚΚΙΝΑ ΜΑΛΛΙΆ ΑΓΑΠΟΎΣΕ ΈΝΑΝ ΛΥΚΑΝΘΡΩΠΟ
Hombres LoboΗ Αλεξία ειναι ενα συνηθισμένο κορίτσι,όπου η ζωή της ήταν κανονική.Ώσπου την ημέρα στα 21 γενεθλια της θα γνωρίσει ένα αγόρι που θα της αλλάξει την ζωή.Που θα φέρει τα πάνω κατώ στην ζωή της.Θα αρχήσουν να βγαίνουν μυστικά,μια προφητεία και περιπέτ...