ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6

19 4 0
                                    

Η καθηγήτρια μας έβαλε να ζωγραφίσουμε ζώα που να μας εκφράζουν. Για να πω την αλήθεια δεν ήξερα τι ζώων να ζωγραφίσω.

Τελικά επελεξα τον λύκο με την γκρι γούνα του και τα κίτρινα μάτια του,πιστεύω πως με εκφράζει λίγο πολύ.

《Γουαου! Πολύ ωραίος λύκος Αλεξία, συνέχισε ετσι》είπε η καθηγήτρια με ένα χαμόγελο και συνέχισε να κοιτάζει και τα σχέδια άλλον μαθητών, που ήταν στην τάξη.

Όταν το μάθημα τελείωσε πήγα στο κυλικείο να φάω κανένα σάντουιτς.

《Θα ήθελα αυτό το σάντουιτς, παρακαλώ 》η κυρία που δούλευε εκεί έπιασε το σάντουιτς που είχε μέσα Κασέρι,μαρούλι και γαλοπούλα, χωρίς μαγιονέζα. Δεν μου αρέσει η μαγιονέζα καθόλου.

Καθώς έκατσα να φάω σε ένα παγκάκι ήσυχα το σάντουιτς μου, κάποιος ηρθε από πίσω μου και με τρόμαξε.
《Μπου!》
《Ααα!》
Φώναξα τόσο δυνατά που πρέπει να ακούστηκε σχεδόν σε όλοι τι σχολή.
Κάποια βλέμματα μπορεί να έπεσαν προς το μέρος μου, για να δουν τι είχε γίνει.

Η φίλη μου από την άλλη είχε σκάσει στα γέλια 《χάχα! Έπρεπε να δεις τα μούτρα σου》.

Εγώ από την άλλη έκανα μια γκριμάτσα και ειπα《Χάχα! Πολύ αστείο》《τι θα έκανες αν η φίλη σου, είχε πεθάνει από μια μπουκιά σάντουιτς》.

Η Άννα απλός με χαμογέλασε και είπε 《αν συνέβαινε αυτο στην φίλη μου θα την βοηθούσα φυσικά》

《Να ξέρεις αν πεθάνω από τα χέρια σου θα σε στοιχειώνω για μια ζωή να το ξέρεις αυτό 》της είπα σαρκαστικά.

《Έλα τώρα φιλενάδα θα με συγχωρέσεις μόνο για αυτή τι φορά》και έκανε μάτια σαν του κουταβιού, που αν δεν έκανα το χατίρι της δεν θα με άφηνε ποτέ.

Πήρα μια βαθιά ανάσα και τελικά είπα 《εντάξει μόνο αυτή την φορα》, όταν το άκουσε τα μάτια της έλαμψαν από χαρά και μου έδωσε μια μεγαλη αγκαλιά, επειτα με άφησε και ειπε 《λοιπον τωρα παμε να φαμε, γιατι πείνασα》.

Εγώ τις έδειξα το σάντουιτς που είχα στα χέρια και είπα. 《Όπως βλέπεις έχω φαει》Και όταν το είπα αυτό κάποιος με έσπρωξε και το σάντουιτς μου έπεσε από τα χέρια.

《Συγνωμη!》είπε η φωνή και απλά έτρεξε χωρίς να με δώσει άλλη σημασία.

《Τι κρίμα σου έπεσε το σάντουιτς》είπε η φίλη μου.
《Καλά πάμε να φάμε μαζί αφού δεν έχω πλεον το σάντουιτς , αλλα πρέπει να σου πω ότι δεν έχω αλλά λεφτά πάνω μου ήταν τα τελευταία》της είπα.

《Δεν πηραζει σήμερα θα σε κεράσω εγώ.. λοιπόν πάμε να φάμε κάτι γλυκό έλα ξέρω μια καλή καφετέρια που έχει και φάει και ρόφημα ας πάρουμε και τα δύο, τι λες;》

Την κοίταξα για λίγο και την απάντηση 《εντάξει κέρδισες πάμε να φάμε και να πιούμε κάτι γλυκό》

Έπειτα η φίλη με έπιασε αγκαζέ από το χέρι και πήγαμε κατευθυνθήκαμε προς την καφετέρια που μου πρότεινε η φίλη μου.

ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ
Ευχαριστώ που διαβάζετε την ιστορία μου και ελπίζω να συνεχίσετε να την διαβάζετε.
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

ΤΟ ΚΟΡΊΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΚΌΚΚΙΝΑ ΜΑΛΛΙΆ ΑΓΑΠΟΎΣΕ ΈΝΑΝ ΛΥΚΑΝΘΡΩΠΟ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz