Ο άντρας με πλησίαζε και εγώ δεν μπορούσα να κάνω τίποτα, τίποτα.
Γιατί είμαι τόσο αδύναμη, γιατί ούτε τον εαυτό μου δεν μπορώ να προστατέψω.
Τότε ένας άλλο άντρας πετάχτηκε από το πουθενά και επιτέθηκε στον άντρα που ήθελε να με πιάσει και μάλλον να με σκοτώσει.
Ήταν τόσο σκοτεινά που δεν μπορούσα να δω το πρόσωπο του, αλλά μπόρεσα να δω τα μάτια του να λάμπουν και ήταν στην απόχρωση του πορτοκαλί.
Πρώτη φορά βλέπω κάποιον με πορτοκαλί μάτια και μπορώ να πω ότι ήταν μαγευτικά.
《Τρέχα》Φώναξε ο άντρας με τα πορτοκαλί μάτια. Είχα απορροφηθεί στις σκέψεις και προς στιγμή είχα ξεχάσει ότι κάποιος θέλει να με σκοτώσει.
《Δεν θα μπορέσω να τον κρατήσω για πολύ ΦΥΓΕ.》
Και έτσι αυτό έκανα με όλο το κουράγιο που μου είχε απομείνει σηκώθηκα από το γρασίδι και το χώμα και έτρεξα έξω από τι σχολή. Από το πέρασμα που είχα χρησιμοποιήσει πριν.
----------------------------------------------------------
Δεν ξέρω πόσοι ώρα μου πήρε για να φτάσω στο σπίτι, αλλά έφτασα.
Όταν μπήκα σπίτι, κλείδωσα αμέσως την πόρτα πίσω μου και έπειτα κοί- ταξα από το ματάκι της πόρτας, για να σιγουρευτώ ότι ήμουν ασφαλής.
Όταν δεν είδα κανέναν, μπόρεσα να πάρω μια ανάσα. Δεν είχα καταλάβει ότι την κρατούσα τόση ώρα μέχρι που ένιωσα έναν πόνο στα πνευμο- νία μου, καθώς γέμιζαν με οξυγόνο.
Ήταν αργά οπότε υπέθεσα πως η γιαγιά θα κοιμόταν στο δωμάτιο της, τετοια ωρα που γύρισα, ελπίζω να μην την εκαναν να ανησυχήσει πολύ.
Χωρίς να σκεφτώ περισσότερο την κατάσταση που έζησα, πήγα με τα πόδια μου βαριά σαν πέτρες από το φόβο, στο δωμάτιο μου.
Έβαλα την τσάντα μου σε μια άκρη και βάζοντας γρήγορα τις πιτζάμες μου. Ξάπλωσα στο κρεβάτι με τα σκεπάσματα να φτάνουν πάνω από το κεφάλι μου, μέχρι να νιώσω ότι ήμουν ασφαλής.
Ότι αυτό που έζησα ήταν απλός ένα όνειρο.
Ένας εφιάλτης.
Και αύριο θα είναι πάλι φυσιολογικά.
ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️Κεφάλαιο 20
Ευχαριστώ που διαβάζετε την ιστορία μου.
Να έχετε μια καλή μέρα 😁
VOUS LISEZ
ΤΟ ΚΟΡΊΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΚΌΚΚΙΝΑ ΜΑΛΛΙΆ ΑΓΑΠΟΎΣΕ ΈΝΑΝ ΛΥΚΑΝΘΡΩΠΟ
Loup-garouΗ Αλεξία ειναι ενα συνηθισμένο κορίτσι,όπου η ζωή της ήταν κανονική.Ώσπου την ημέρα στα 21 γενεθλια της θα γνωρίσει ένα αγόρι που θα της αλλάξει την ζωή.Που θα φέρει τα πάνω κατώ στην ζωή της.Θα αρχήσουν να βγαίνουν μυστικά,μια προφητεία και περιπέτ...