Ήταν πρωί, και σήμερα είναι η μέρα των γενεθλίων, θα γίνω 21χρονων.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι με κέφια, πήγα στην κουζίνα και έφτιαξα το πρωινό μου. Ήταν γαλα με δημητριακά.
Όταν τελείωσα πήγα στο δωμάτιο μου και να ετοιμαστώ, για να πάω στην σχολή.
Έβαλα μια κόκκινη μπλούζα και ένα σκούρο μπλε τζιν παντελόνι, ετοίμασα την τσάντα μου και έβαλα τα παπούτσια μου.
Καθώς βγήκα από το δωμάτιο, είδα την γιαγιά μου που είχε σηκωθεί από το κρεβάτι της.
Εγω: καλημέρα γιαγιά.
Της είπα και της έδωσα μια αγκαλιά.Η γιαγιά μου χαμογέλασε και είπε:
Καλημέρα, χρόνια σου πολλά και ότι επιθυμείς να γίνει δικό σου.Εγω:Ευχαριστώ γιαγιά. Πάω στην σχολή θα τα πούμε όταν επιστρέψω.
Έπειτα κατευθύνθηκα προς την πόρτα, την άνοιξα και αποχαιρέτησα την γιαγιά μου με ένα χαμόγελο.
Και το ίδιο έκανε και αυτή.
----------------------------------------------------------
Έφτασα στην σχολή μου και εκεί μου έκαναν μια έκπληξη η Άννα και η Σοφία που δεν το περίμενα.
《Χρόνια σου Πολλά Αλεξία》είπαν ταυτόχρονα και άρχισαν να τραγουδάνε.
☆ΝΑ ΖΉΣΕΙΣ ΑΛΕΞΊΑ ΚΑΙ ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ...☆Στα χέρια τους κρατούσαν μια τούρτα με ένα ανανεωμένο κεράκι στο κέντρο.
Και όταν τελείωσαν το τραγούδι
☆...ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΟΦΟΣ☆《Σβήσε το κεράκι》είπε η Άννα χαμογελώντας.
Έκλεισα τα μάτια μου και σκέφτηκα μια ευχή, έπειτα παίρνοντας μια βαθιά ανάσα το έσβησα.
Φου!
《ΜΠΡΆΒΟ!》είπε η Σοφία.《Ευχαριστώ κορίτσια》τις ευχαρίστησα για την έκπληξη και τις έδωσα από μια αγκαλιά.
《Δεν κάνει τίποτα》είπε η Άννα.
Έπειτα η Άννα έβγαλε από την τσάντα της μερικά πλαστικά πιατάκια και κουταλάκια, για να φάμε την τούρτα.
《Λοιπόν ποιος θέλει τούρτα》μας ρώτησε η Άννα.
Η Σοφία και εγώ είπαμε ταυτόχρονα 《ΕΜΕΊΣ !》
----------------------------------------------------------
Καθίσαμε σε ένα παγκάκι και άρχισα να τρώμε από ένα κομμάτι τούρτα. Και αυτή που είχε μείνει την έδωσα στους καθηγητές.
Όταν η μέρα τελείωσε, πριν χωριστούν οι δρόμοι μας, οι φίλες μου και εγώ συζητήσαμε για το τι θα εκανα το απόγευμα και τελικα της είπα: επειδη δεν ξέρω ακόμα, θα σας στείλω μήνυμα αν είναι και από εκεί θα δούμε.
Η Σοφία: εντάξει
Άννα: λοιπόν εσύ είσαι εορτάζουσα, ότι θες θα κάνουμε σήμερα.
Αφού το συζητήσαμε, ήταν ώρα να παμε σπίτι μας και έτσι τις αποχαιρέτησα.
ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️Κεφάλαιο 16
Να έχετε μια ωραία μέρα.
DU LIEST GERADE
ΤΟ ΚΟΡΊΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΚΌΚΚΙΝΑ ΜΑΛΛΙΆ ΑΓΑΠΟΎΣΕ ΈΝΑΝ ΛΥΚΑΝΘΡΩΠΟ
WerwolfΗ Αλεξία ειναι ενα συνηθισμένο κορίτσι,όπου η ζωή της ήταν κανονική.Ώσπου την ημέρα στα 21 γενεθλια της θα γνωρίσει ένα αγόρι που θα της αλλάξει την ζωή.Που θα φέρει τα πάνω κατώ στην ζωή της.Θα αρχήσουν να βγαίνουν μυστικά,μια προφητεία και περιπέτ...