Κεφάλαιο 17

5 3 0
                                    

Επέστρεψα στο σπιτι μου και εκεί ήταν που με περίμενε, ακόμα μια έκπληξη.

Όταν άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα, βρήκα την γιαγιά μου, δίπλα στο τραπέζι,να με περιμένει, κρατώντας στα αδύναμα χέρια της μια μηλόπιτα.

Με ένα ανανεωμένο κεράκι στο κέντρο της.

《Ξέρω ότι δεν είναι τούρτα, αλλά ελπίζω να σου αρέσει》μου είπε γιαγιά δίνοντας ένα ζεστό χαμόγελο.

《Είναι τέλειο》της είπα χαμογελώντας και έσβησα το κερί.
《Ευχαριστώ γιαγιά 》και περνώντας την μηλόπιτα από τα χέρια της, της έδωσα μια αγκαλιά.

Έπειτα την βοήθησα να κάτσει στην καρέκλα της τραπεζαρίας και πήγα προς την κουζίνα, για να μας βάλω από ένα κομμάτι μηλόπιτα.

Και καθίσαμε μαζί στο τραπέζι, να φάμε.

----------------------------------------------------------

Όταν τελιωσα την μηλόπιτα μου, άνοιξα το κινητό για να δω την ώρα.

Η ώρα ήταν 5:30 το απόγευμα και  έστειλα μήνυμα στα κορίτσια να συναντηθούμε στο σημείο συνάντησης, όπου είναι η πλατεία, κοντά στο κέντρο της πόλης.

Τις είπα να συναντηθούμε κατά της 7 η ώρα, για να έχουμε χρόνο να σκεφτούμε, δηλαδή εγώ για το που θα πηγαίναμε να γιορτάσω τα γενέθλια μου.

Η Άννα και η Σοφία μου έστειλαν σαν απάντηση ένα απλό {οκ!}

Αφού τις είχα ενημερώσει πήγα στο δωμάτιο μου, για να δω πόσα λεφτά είχα. Δεν έχω πιάσει ακόμα δουλειά, οπότε δεν νομίζω πως θα έβρισκα αρκετά, για να τις κεράσω.

Τότε στο δωμάτιο,χτύπησε η πόρτα, την άνοιξα και ήταν γιαγιά με το μπαστούνι της, να την στηρίζει.

《Έγινε κάτι;》 την ρώτησα.

Η γιαγιά δεν είπε κάτι και μου έδωσε στο χέρι 50€.
《Αυτά για εσένα, δώρο, μπορείς να τα ξοδέψεις όπου θέλεις εσύ.》

Ξαφνιάστηκα, 50€ είναι πολλά και με το ζόρι περνάμε τον μήνα μας. Πήγα να της το δώσω πίσω λέγοντας της:

《Όχι γιαγιά είναι πάρα πολλά, τα χρειαζόμαστε για να περάσουμε τον μήνα》

Η γιαγιά όμως απάντησε χαμογελώντας 《μην ανησυχείς για αυτο, εσυ απλως βγες την βόλτα σου και διασκέδασε.》

Και ετσι χωρίς άλλη αντίρρηση,της έδωσα μια αγκαλιά και της είπα μέσα από την καρδιά μου《ευχαριστώ!》


ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

Κεφάλαιο 17
Ελπίζω να σας άρεσε.
Να έχετε μια ωραία μέρα. :)

ΤΟ ΚΟΡΊΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΚΌΚΚΙΝΑ ΜΑΛΛΙΆ ΑΓΑΠΟΎΣΕ ΈΝΑΝ ΛΥΚΑΝΘΡΩΠΟ Where stories live. Discover now