《Ποιος είσαι;》αυτή ήταν η πρώτη ερώτηση που μου ήρθε στο μυαλό.
《Αυτή την απάντησα, άλλη.》 Είπε.
Συνέχισα να σκέφτομαι《Καλα αφού δεν μετράει, θα κάνω μια άλλη ερώτηση...》μου πήρε ένα λεπτό για να σκεφτώ και έπειτα ρώτησα 《...Ποιος ήταν αυτός ο άντρας και γιατί με κυνηγάει;》
Με κοίταξε και έπειτα απάντησε 《αυτό είναι δύο ερωτήσεις, αλλά όπως είπα θα σου απαντήσω κάθε ερώτηση και απορία που έχεις,...》πήρε μια ανάσα και έπειτα απάντησε στις ερωτήσεις μου《...αυτός ο άντρας που σε κυνήγησε, ονομάζεται Ντέιβιντ, το γιατί σε κυνηγάει... ακόμα το ψάχνω.》
Σταύρωσα τα χέρια και παραπονέθηκα 《νόμιζα πως είχες όλες τις απαντήσεις.》
《Όπως βλέπεις όχι και όλες...》είπε κάνοντας μούτρα 《...επόμενη ερώτηση.》Με πρότεινε να συνεχίσω.
Το σκέφτηκα.
Έκανα την επόμενη ερώτηση 《Εσύ γιατί με προστατεύεις;》ήταν μια από τις σημαντικές ερωτήσεις που είχα στην λίστα μου.
《Έχω διαταγές》απάντησε ξερά.
《Από ποιον έχεις διαταγές;》 τον ρώτησα.
Τον κοίταξα για λίγο και αφου δεν πηρα απάντηση, σηκώθηκα από την καρέκλα που καθόμουν και άρχισα να πηγαίνω προς την κουζίνα.
Όταν ειδε που σηκώθηκα με ρώτησε, ακολουθώντας με το βλέμμα του, που πήγαινα 《Που πας;》
《Στην κουζίνα, μετά από όλη αυτή την κατάσταση πείνασα》του έδωσα την απάντηση μου και πήγα στην κουζίνα για να φάω κάτι.
<---->
Κατευθύνθηκα προς το ψυγείο, έπιασα το χερούλι του ψυγείου και άνοιξα την μικρή πόρτα, για να δω τι φαγώσιμο είχαμε.
Μέσα στο ψυγείο είχαν απομείνει λίγα πράγματα που το έκανενα φαίνεται πολύάδειο, μέσα είχαμε τα εξής: 4 αυγά, 1 μια ντομάτα μεσα σε μια σακούλα, ψωμί του τοστ, γαλοπούλα και τυρί που σχεδόν είχαν τελειώσει και μερικές ελιές, που δεν μου αρέσουν.
Σκέφτηκα για λίγο και έπειτα αποφάσισα να φτιάξω μια ομελέτα με γαλοπούλα και τυρί.
Έτσι πήρα τα τέσσερα αυγά, την γαλοπούλα και το τυρί. Έσπασα τα αυγά σε ένα μπολ, έκοψα σε μικρά κομμάτια την γαλοπούλα και το τυρί, τα έβαλα στο μπολ, προσθέτοντας λίγο αλάτι και πιπέρι, και έπειτα τα ανακάτεψα για να γίνουν ένα μίγμα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ΤΟ ΚΟΡΊΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΚΌΚΚΙΝΑ ΜΑΛΛΙΆ ΑΓΑΠΟΎΣΕ ΈΝΑΝ ΛΥΚΑΝΘΡΩΠΟ
LobisomemΗ Αλεξία ειναι ενα συνηθισμένο κορίτσι,όπου η ζωή της ήταν κανονική.Ώσπου την ημέρα στα 21 γενεθλια της θα γνωρίσει ένα αγόρι που θα της αλλάξει την ζωή.Που θα φέρει τα πάνω κατώ στην ζωή της.Θα αρχήσουν να βγαίνουν μυστικά,μια προφητεία και περιπέτ...