ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3

13 4 0
                                    

Η ιστορία που μου είχε πει η γιαγιά μου άρχιζε κάπως έτσι.

Η ιστορία αρχίζει με ένα κυνηγό που κυνηγούσε ζώα, για να ταΐσει την οικογένεια του, ζούσε ένα μικρό χωριό βαθιά μέσα στο δάσος.

Όλοι ήξεραν ο ένας τον άλλον και ότι μυστικό υπήρχε το μάθαινε όλο το χωριό.Ο κυνηγός ήταν χαρούμενος με την οικογένεια του,είχε μια ευγενική και καλή σύζυγο και μια κόρη που ήταν στην ηλικία 5 χρονών.

Μια μέρα ο κυνηγός πήγε για κυνήγι όπως πάντα είχε καθίσει στο σημείο, όπου πάντα περίμενε το πρώτο θύμα που θα σκότωνε.Η ώρα είχε περάσει και ο ήλιος άρχισε να πέφτει, ήταν ώρα να φύγει, χωρίς να έχει μπορέσει να πιάσει τίποτα,ώσπου είδε μια μπλε λάμψη ανάμεσα στα δέντρα.

Πήγε ποιο κοντά για να δει ποιο καθαρά και δεν πίστευε στα μάτια του, ήταν ένας λύκος που το τρίχωμα του είχε ένα σκούρο μπλε σαν το χρώμα του ουρανού και μάτια άσπρα που γυάλιζαν σαν το φως του φεγγαριού ήταν μεγάλος,που θα μπορούσες να τον καβαλήσεις.

Τότε ο κυνηγός σήκωσε το όπλο χωρίς δεύτερη σκέψη και πυροβόλησε τον λύκο δύο φορές.Η μια σφαίρα πέτυχε το κεφάλι και η δεύτερη στην καρδία του και ο λύκος έπεσε κάτω.

Ο κυνηγός πλησίασε για να δει αν ο λύκος ήταν όντως νεκρό και ήταν.Έβγαλε το μαχαίρι του, για να βγάλει την γούνα του λύκου και να την πουλήσει και να βγάλει μερικά χρήματα.

Ώσπου ακούστηκε μια θυμομαίνει κραυγή από μια γυναικά που τον έβλεπε να γδύνει το δέρμα του λύκου.Ο κυνηγός ξαφνιάστηκε που την είδε εδώ και πρόσεξε το βλέμμα της.

Ήταν γεμάτο οργή, η γυναίκα τότε μίλησε και είπε"ΤΙ ΈΚΑΝΕΣ" , ο κυνηγός δεν κατάλαβε στην αρχή και ρώτησε "Τι έκανα καλή μου κύρια, που σας έκανε να είστε θυμομαίνει".

Η γυναικά απαντάει"ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΣΚΟΤΩΣΕΣ ΤΟΝ ΛΥΚΟ ΜΟΥ".

Ο κυνηγός έμεινε για λίγο άφωνος,διότι δεν ήξερε ότι ανήκε σε καποιον, πίστευε πως ο λύκος ήταν απλά ένας λύκος, έπειτα από μερικά λεπτά, πήρε μια ανάσα και είπε"Πίστευα πως θα έβγαζα πολλά χρήματα αν πουλούσα το δέρμα του... δεν ήξεραοτι ανήκεσε κάποιον. "

Η γυναίκα είχε θυμώσει περισσότερο και άρχισε να λέει λόγια που δεν καταλάβαινε και μια βροντή ακούστηκε από τον ουρανό, καθως σύννεφα τον κάλυψαν, με μπλε αστραπές να τον φωτίζουν.

ΤΟ ΚΟΡΊΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΚΌΚΚΙΝΑ ΜΑΛΛΙΆ ΑΓΑΠΟΎΣΕ ΈΝΑΝ ΛΥΚΑΝΘΡΩΠΟ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora