ΆΝΝΑ ΚΑΙ ΣΟΦΊΑ
《Πιστεύεις πως η Αλεξία είναι καλά》έκανε μια ερώτηση η Άννα στην Σοφία.
Η Άννα ανησυχούσε πολύ εχθές που η φίλη της η Αλεξία, δεν της είχε στείλει μήνυμα.
Αλλά τώρα που την είδε, ένιωθε καπως καλύτερα, άλλα τον ένστικτο της έλεγε οτι κατι εχει γινει και δεν θελει να της το πει.
Η Σοφία όμως απάντησε για να καθησυχάσει την φίλη της 《νομίζω πως ανησυχείς για το τίποτα Άννα. Ειμαι σίγουρη οτι θα είναι μια χαρά. 》
《Ελπίζω να έχεις δίκιο, Σοφία. Ισως να ειμαι καπως υπερβολική 》είπε η Άννα, καθως πήγαν και αυτές στην δικιά τους τάξη.
----------------------------------------------------------
ΑΛΕΞΊΑΣτην τάξη μου, το μάθημα είχε αρχίσει και ο καθηγητής μας έβαλε να ζωγραφίσουμε έναν χαρακτήρα από τα παιδικά παραμύθια.
Όλοι πήραν από έναν χαρακτήρα, που μας ανέθεσε ο καθηγητής.
《Εσύ θα ζωγραφίσεις την σταχτοπουτα, εσύ την χιονάτη και εσυ...》
Και φτάνοντας σε εμένα είπε:《 ..εσύ Αλεξία θα ζωγραφίσεις την βασίλισσα των καρδιών, από το βιβλίο η Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων. Αυτη ειναι οι χαρακτήρες που θα ζωγραφίσετε.》παύση, άφησε ο καθηγητής την λίστα με τα ονόματα πανω στο θρανίο και έπειτα για να κλείσει είπε:《ξεκινήστε. 》
Και έτσι όλοι αρχίσαμε να σχεδιάζουμε. Ενώ ο καθηγητής είχε καθίσει στην καρέκλα του, δίπλα στο γραφείο και περίμενε οι μαθητές του, να τελειώσουν την εργασία τους.
Μπορώ να πω ότι μου αρέσει αυτή η χαρακτήρας που μου έδωσε ο δάσκαλος.
Μου αρέσει που ήταν δυνατή και κανένας δεν μπορούσε να την σταματήσει και τους φρουρούς της, που φορούσαν στολές στα χρώματα του κόκκινου, του μαύρου και του άσπρου σαν αληθινά φύλλα τράπουλας.
Στις στολές τους ο καθέ φρουρός είχε ένα διαφορετικό σχέδιο πάνω στην πανοπλία του, όπως μία κούπα καρδιά, είτε σπαθί, είτε μπαστούνι ή και το σχέδιο του ρόμβου.
Προστάτευαν τον θρόνο της, από ανθρώπους που τον απειλούσαν. Και η βασίλισσα οπότε έβρισκε ευκαιρία, έδινε την εντολή στους φρουρούς της να κόψουν το κεφάλι, του ατόμου που είχε δια πράξη το έγκλη- μα, είτε μικρό, είτε μεγάλο, δεν την ένοιαζε.
Ήθελε οι άνθρωποι να την φοβούνται. Και το κατάφερνε, όλοι ήταν στο έλεος της. Που με μια λέξη τους θα τους έκοβε τα κεφάλι.
Άλλοι χαρακτήρες που μου αρέσουν επίσης στην ιστορία "η Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων " είναι και ο λαγός με το ρολόι του, ο τρελοκαπε-
λάς που του άρεσε να πίνει τσάι και ο γελαστός γάτο.Τόσο όμορφες ιστορίες που γεμίζουν τις σκέψεις μου με αναμνήσεις από τα παιδικά μου χρόνια. Όπως η χιονάτη και οι επτά νάνοι, η μικρή γοργόνα και άλλες ιστορίες που μου διάβαζε η γιαγιά μου, όταν ήμουν μικρή, για να κοιμάμαι τα βράδια.
Παιδικά χρόνια που δεν θα ξεχα-
στούν ποτέ, θα είναι για πάντα μέσα στην καρδιά μου.
ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️Κεφάλαιο 22
Να έχετε μια υπέροχη μέρα 😁
ESTÁS LEYENDO
ΤΟ ΚΟΡΊΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΚΌΚΚΙΝΑ ΜΑΛΛΙΆ ΑΓΑΠΟΎΣΕ ΈΝΑΝ ΛΥΚΑΝΘΡΩΠΟ
Hombres LoboΗ Αλεξία ειναι ενα συνηθισμένο κορίτσι,όπου η ζωή της ήταν κανονική.Ώσπου την ημέρα στα 21 γενεθλια της θα γνωρίσει ένα αγόρι που θα της αλλάξει την ζωή.Που θα φέρει τα πάνω κατώ στην ζωή της.Θα αρχήσουν να βγαίνουν μυστικά,μια προφητεία και περιπέτ...