5-Kalp Kırıklığı

156 17 14
                                    

-Tijana-

Bir haftadır antrenmanlarda Hande'den elimden geldiğince uzak duruyorum,yüzüne bakmaktan çok utanıyorum.Yanlış anlayacak diye korkumdan ne yapacağımı şaşırdım,arkadaşlığımızın bitmesini istemiyorum.Hande bendeki değişimleri fark etti,bir kaç aradı ve mesaj yazdı ama hiç birine dönmedim,üstten okudum sadece.Antrenmanlarda benimle konuşmaya çalıştığında bir şeyi bahane edip ondan kaçıyorum.Gerçekten çok kötü hissediyorum kendimi,ne yapacağımı bilmiyorum.Elif mesaj yazdı sanırım bendeki değişim fark eden tek kişi Hande değil sanırım.

Elo🧡

"Kız Tica naber"

"İyi senden naber."

"Bende iyi,sana bişey sorcam aşkım."

"Tabi sor."

"Kız sen niye Hande'den kaçıyon?"

"Ne"
"Ne kaçması ya"
"kaçtığım yok"
"Niye kaçayım"

"Aşkım sakin ol soru sordum sadece tamam kaçmıyorsun Hande'den W08D8WOXODKX."

"GÜLME LAN"

"Ay tamam kızma."
"Ama niye kaçıyorsun Hande'den söyle aramızda kalır."

"Hande'den kaçtığım falan yok gerçekten."

"İyi o zaman kaçtığın falan yoksa kızın mesajlarına ve aramalarına dönersin🤐"

"Sen nereden öğrendin mesajlarına ve aramalarına dönmediğimi?"

"Hande'den öğrendim kız kimden öğrencem."

"Ha tamam anladım."

"Hande çok üzgün,seni kıracak bir şey yaptığını düşünüyor,onunla konuşsan iyi edersin.Moreli çok bozuk."

"Konuşucam Elo merak etme"

"Bunu duyduğuma sevindim,görüşürüz Tica<3"

"Görüşürüz<3"

Duyduğum şeylerle morelim tamamen bozulmuştu,Hande'den utanıp kaçarken aslında onu üzdüğümü anlamayacak kadar aptaldım,hemen ona mesaj atmak için dm kutusuna girdim.

Balkadın Baladınn🍯
(27+Mesaj 8 cevapsız çağrı)


-Son mesaj-(2 gün önce)

"Tijana,seni kıracak bir şey yaptıysam özür dilerim,bu bir haftadır aramızda olan soğukluk beni üzmeye başladı.Madem yüz yüze konuşmak istemiyorsun bari lütfen mesajıma dön sorun neyse konuşalım."

Yazdığı şeylerden dolayı vicdan azabı çekmeye başlamıştım,kıyamam ona üzülmesi yetmemiş birde benden özür diliyordu.

"Hande özür dilerim,son zamanlarda kafam çok karışıktı özür dilerim gerçekten,senden yana hiç bir problem yok,yarın antrenman başlamadan önce konuşabiliriz istersen yüz yüze."

"Şükürler olsun"
"Öldün sandım"
"Sonunda mesajıma döndün."
"Neymiş bu kafa karışıklığı çok merak ediyorum."
"Şuan çok sinirliyim haberin olsun."

"Özür dilerim."

"Bir daha sakın aramalarıma ve mesajlarıma dönmemezlik yapma."

"Üzgünüm,bir daha yapmayacağım söz veriyorum."
(Görüldü)

Off görüldü attı,haketmiştim bunu ama kendini mal gibi hissettim.Bir an önce gönlünü almam lazım,bana çok kırılmış belli.2 gün önce attığı mesajdan sonra bir daha hiç atmamış,kim bilir o günler ne kadar üzüldü ve kalbi kırıldı.Yarın gönlünü alabilirim umarım.

Bölüm Sonu

Bu bölümü hikayenin akışını devam ettirmek için yazdım umarım beğenirsiniz<3

Her şeyim~BalavicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin