21-Son Kez

107 19 44
                                    

-Hande-
Zehra beni öptüğünde kaskatı kesildim,böyle bir hamle beklemiyordum ondan.Hemen ittim onu.

"Napıyorsun Zehra?"

"Ö-özür dilerim,istersin sandım."

"Zehra bak önceden sana karşı hislerim vardı ama-"

"Ama artık yok."Söylediği şey ile gözleri dolmuştu yine.

"Zehra üzgünüm seni üzmek istemezdim."

"Neden beni artık sevmiyorsun?"Gözlerini gözlerime kenetledi,ağlıyordu.

"Tijana'yı seviyorsun değil mi? Bilmiyorum sanma seni çok iyi tanıyorum Hande,basına düşen fotoğraflarınızı gördüm."

"Zehra ben-"

"Tijana'ya nasıl baktığını gördüm Hande.Yalan söylemeye çalışma."

Derin bir nefes alıp ona yanıt verdim.

"Evet doğru,Tijana'yı seviyorum.Ona aşığım ve bugün ona çıkma teklifi edeceğim."Ağlaması şiddetlenmişti,ellerini yüzüne götürüp silmeye başladı göz yaşlarını.

"Hiç mi fark etmedin?"

"Neyi?"

"Sana aşık olduğumu..."Söylediği söz ile kafamı önüme eğdim.

"Ben,ben üzgünüm."

"Neden bir gün olsun senden uzak duruşumun nedeni sormadın bana?"

"Mile ile yakındınız."

"Ne yani bizi sevgili falan mı sandın Hande?"

"Yakınlığımızdan rahatsız sandım onu,o yüzden aramıza mesafe koyduğunu düşündüm."

"Sadece bu mu yani?"

"Sana aşık olduğumu öğrendiğin için soğuk davrandığını da düşünmüştüm..."

"Küçükken de böyleydin."Önüme eğdiğim kafamı yüzüne çevirdiğimde bana hâlâ baktığını fark ettim.

"Hep kafanda kurduğun düşüncelere inanırdın."

"Onca yıllık arkadaşlığımızın hatrına,bir kez olsun gelip sorabilirdin Hande."

Haklıydı,diyecek bir şey bulamıyordum.Bana soğuk davranmasının nedenini ne kadar merak etsemde sormaktan kaçınmıştım hep.Takım arkadaşlarımız hep bu aramızdaki soğukluğu konuşur ve bizi bir araya getirmeye çalışırlardı.Zehra bazen adım atsa da ben hep kaçardım,ona aşık olduğumu öğrendiği için soğuk davranıyor sanıyordum,oysa o da bana aşıkmış.Bunu öğrendiğimde gerçekten kötü hissettim,bir zamanlar çok sevdiğim kız şimdi benim için aşka dair hiç bir şey ifade etmezken,ben onun için çok şey ifade ediyordum.

Ben düşüncelere dalmışken elini elimin üstüne koymuştu.

"Size mutluluklar dilerim Hande."Dolu gözleri ile söylediği sözler canımı acıtmıştı.

"T-teşekkür ederim."

"Seni son kez öpebilir miyim?"Gözünden bir yaş daha akmıştı,bir yanım kabul etmek istemiyordu ama onu daha fazla kırmak istemediğim için kabul ettim.

Yüzüne doğru yaklaşıp,göz yaşlarını sildim ve yüzünü ellerimin arasına alıp yavaşça öptüm onu.

Ellerini boynuma kenetleyip öpücüğüme karşılık verdi.Oldukça sakin öpüyor olsada göz yaşlarına hakim olamıyordu,yanaklarım göz yaşları ile ıslanmıştı.

Geri çekilip,ani bir nefes verdi ve ellerini yüzüme sardı.

"Seni unutmak zor olsa da deneyeceğim."Dudaklarımı bu sefer sertçe öptü ve bir kaç saniye sonra çekildi.

"Ben artık gideyim."Oturduğum yerden kalkıp kapıya doğru yöneldim.

"Kendine iyi bak Zehra."

"Sende kendine iyi bak ve bana son bir öpücüğü çok görmediğin için teşekkür ederim."Bana güçlükle gülümseyip oturduğu yerde öylece kaldı.

Çok geçmeden kapıyı açıp çıktım Zehra'nın evinden,çok kötü hissediyordum.

Telefonumu çıkarıp saate baktığımda saat 11'e geliyordu,Tijana'yı eve davet ettiğimi unutmuştum.

Gelen aramalara baktığımda 2 kere aramıştı beni,3 tane de mesaj atmıştı.

Tica'mm🤍🐱

"Bebeğim markete mi gittin ben geldim."(20.01)

"Hande kapıda seni bekliyorum uyuya mı kaldın yoksa?"(20.19)

"Ben evime geçiyorum.Sanırım önemli işlerin var,iyi akşamlar."(21.07)

Bir saat boyunca kapıda beklemiş,onu davet ettiğimi nasıl unuturum.Hemen arabama binip Tijana'nın evine doğru sürmeye başladım.

*

Kapıyı çaldıktan bir süre sonra baygın gözlerle kapıyı açmıştı Tijana.

"Hande,bu saate ne işin var burada?"

"Özür dilerim Tica,bir arkadaşım kötü durumdaydı onun yanına gitmek zorunda kaldım."Sözlerime cevap vermeden arkasını dönüp içeri gidince,kapıyı kapatıp bende arkasından gittim.

"Kime gittin?"

"Bir arkadaşım sen tanımazsın."Gözlerime bir kaç saniye öylece baktı ve sonra gözlerini geri çekti.

"Öyleyse umarım arkadaşın iyidir."

"İyi iyi,daha da iyi olacak."

"Duyduğuma sevindim."

Aramızda geçen uzun süreli sessizlikten sonra,konuşmaya ilk atılan ben oldum.

"Tijana sana söylemem gereken bir şey var."

Bölüm Sonu

Ah benim Tica'm bir türlü yüzü gülmedi aşkımın😔

Her şeyim~BalavicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin