Tijana ve Yaprak çıkmaya başlayalı neredeyse iki hafta olmuştu,bir birlerine olan yakınlıkları,yaptıkları cilveler takımdakilerin gözlerinden kaçmamıştı.
Özellikle Hande'nin gözlerinden.
Takımda Tijana ve Yaprak'ın sevgili olduğu dedikodular yankılanıyordu.Hande bunları duyduğundan beri iyi değildi,kalbine bir hançer saplanmıştı.
Sanki en sevdiği tatlıyı yapmaya hazırlanırken.Yanlış bir malzeme kullanmış ve eline yüzüne bulaştırmıştı her şeyi.Evet tam da böyleydi,en sevdiğine aşkını itiraf etmek isterken Zehra'yla öpüşüp her şeyi mahvetmişti.En sevdiği tatlının içine karışan yanlış bir malzemeydi Zehra.Şimdi en sevdiği tatlıyı tekrardan yapmak istiyordu ama artık o en sevdiği tatlıyı yapamıyordu.Rüzgar tatlısının tarifinin elinden alıp uçurup götürmüştü.
Hande bir anda oturduğu yerden doğrulup,ben ne düşünüyorum diye geçirdi içinden.Gerçekten kafayı yemiş olabilirdi,Omuzuna atılan el ile kafasını Simge'ye çevirdi.
"Handan'ım iyi misin?"
"İyiyim."
"Anladım iyi değilsin gel bakalım."Simge beni çok iyi tanırdı,nefes almamdan bile ne hissettiğimi ne düşündüğümü bilirdi.
Antrenman salonunun sakin bir tarafına geldiğimizde ikimizde yere oturduk.
"Bence artık kafana takmamalısın."
"Elimde değil."
"Biliyorum zor ama alışman gerekiyor,bunlar senin yüzünden de oldu biliyorsun."
Haklıydı her şeyi bok etmiştim,harbiden çok salaktım.
"Biliyorum..."
"Zehra ile öpüşmen başlı başına bir hataydı farkındasın değil mi?"
"Üzülsün istemedim."
"Hande sen sürekli birileri üzülmesin diye Tica'yı üzüyorsun farkında mısın?"
"Gerçekten seviyorsan eğer,Zehra'yla her hangi bir şey yapmamalıydın."
"Ben Zehra ile sevişmedim Simge ve sen Tijana'ya olan sevgimden şüphe mi duyuyorsun yoksa?"
"Şüphe duymuyorum tabiki,sadece hatanı anlamanı bekliyorum Hande."
"Seni zamanında çokça uyarmama rağmen dinlemedin beni,Tijana'ya çıkma teklifi edeceğin günü hatırlıyorsun demi?"
"E-evet."
Flash Back
"Ya Simge bilmiyorum ya kabul etmezse..."
"Hande niye etmesin,kız senden bunu bekliyor zaten."
"Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyor."
"Aşktandır aşktandır."
"Bana bak sana bir şey söyleyeceğim önemli gel."Her zaman yaptığımız gibi salonun sakin bir tarafına gelmiştik.
"Elif bana Zehra ile ilgili bir şey söyledi,İlkin'den öğremiş."
"Ne öğrenmiş?"
"Seninle konuşmak istediği önemli bir şey varmış."
"Seninle buluşmak isterse ya da her hangi bir yere çağırırsa sakın gitme tamam mı?"
"Zehra benim kaç yıllık arkadaşım Simge nasıl git miyim çağırırsa?"
"Hande kurcalama sözümü dinle sadece,sonra ağlıyorsun."
"Ben mi ağlıyorum?"
"Yok ben ağlıyorum Handan."
Ferhat'ın seslenişi ile Simge'den sıyrılma fırsatı bulmuştum,"gitmem gerek öptüm"diyip yanından uzaklaştım.
"Bir kere de söz dinlesen şaşırırım Hande."
Şimdiki Zaman
"Bir kere de söz dinlesen şaşırırım Hande."
"Off,ben böyle bir şey olacağını nerden bilebilirdim?"
"Bir kere de hatanın kabul etsen ölür müsün kızım sen?"
"Tamam hatalıyım ama-"
"Aması maması yok düpedüz hatalısın,hadi gittin tamam da niye öpüşüyorsun kızla?"
"Of Hande of."
"Her şeyi elime yüzüme bulaştırıyorum."
"Güzelim bence uzun bir süre aşk mevzularından sıyrılıp kafanı voleybola vermelisin."
"Haklısın öyle yapacağım."
Bölüm Sonu
Sen bunları hak ettin Baladın,biraz da sen üzülmelisin maalesef🤷🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her şeyim~Balavic
FanfictionTijana ve Hande sadece arkadaşken,her şey bir anda değişir.