Bu bölümün tamamı müstehcenlik içerecektir rahatsız olanlar okumasın lütfen.
.
.-Tijana-
Hande kalçalarımı okşayıp boynumu öpmeye devam ediyordu,dokunuşlarının verdiği zevkle ağızımdan çıkan küçük iniltileri durduramıyordum.Ona hâlâ kızgındım ama durmasını da istemiyordum.İç çamaşırımın üstünden girişime uygulanan baskı ile gözlerimi kapattım ve kendimi akışına bırakmaya karar verdim.Hande külotumu aşağı çekip belime bir kaç öpücük kondurdu,parmakları kalçalarımdan bacak arama doğru yol almıştı.Parmaklarını deliğimde hissettiğimde irkildim.
"Çok ıslaksın"Söylediği şeyle kızardığımı hissetmiştim.
"Hande... burada mı yapacağız?"Ona doğru dönüp konuşmaya başladım.
"İstememiyor musun?"
"İstemediğimden değil ya biri görürse"
"Merak etme hiç bir şey olmaz"Cebinden telefonu çıkarıp birine mesaj yazmıştı,Simge'ye yazdığına emindim o yüzden sorgulamadım.
Singee
Hande
Ben gel diyene kadar sakın soyunma odasına gelme.
Simge
Neden Tijana'yla bir birinizi mi yiyorsunuz yoksa?
Sus Simge sadece dediklerimi yap
Seve seve
*
Hande benimle beraber kendini de tamamen soymuştu,pürüzsüz tenini görmek beni daha çok azdırıyordu.Bir an önce altında zevkten inlemek istiyorum.
Beni yavaşça odanın içindeki banka yatırdı ve üstüme çıktı,iki elini de göğüslerimin üzerinde birleştirip okşamaya başladı,meme uçlarımla oynuyor bir yandan da boynumu emiyordu.
"Ahh Hande elini çabuk tut."
"Sakin ol Tijana."
Dudaklarını dudaklarıma bastırıp sakinleştirmeye çalıştı beni,işe yaramıştı.Dudaklarını dudaklarımda hissetmek iyi hissetmemi sağlamıştı.
Dudaklarımdan ayrılıp çenemden aşağı doğru yavaş yavaş sulu öpücükler bırakmaya başladı vücuduma,vajinama geldiğinde duraksadı ve bacaklarımı yana doğru açtırıp iç bacaklarımı öpmeye başladı.
"Hande çıldıracağım!"
"Şşş..."
İç bacağımdan kasıklarıma kadar diliyle yol almıştı yine,azgınlıktan gözüm kararmıştı Hande'yi kafasından yavaşça tutup vajinama doğru yaklaştırdım.
"Çok acelecisin."Dedi vajinama bakıp kendisini okşarken.
Bacak arama yaklaşıp minik bir öpücük kondurdu ilk önce sonra yalamaya başladı her kıvrımımı.
"Ahh çok iyisin!"
Klitorisimi ağızına alıp emdiğinde çıldıracaktım,kafasını iyice vajinama bastırdım.
"Ahm evet tam orası"
Ellerini göğüslerime götürüp sertçe sıkıyordu,deli gibi de yalıyordu vajinamı.Altında zevkten kıvranırken bana bakıp sırıtıyordu,kasıldığımı hissettiğimde boşalacağımı fark etmiştim.
"H-Hande boşalacağım..."
Umursamaz bir şekilde yalamaya devam etti Hande,çok geçmeden de kendimi rahat bırakıp boşalmıştım ağzına.
Hande'nin yüzü zevk sularım ile doluydu,vajinamı yalayıp sıvılarımdan arındırmıştı.Bana bakıp sırıttı ve dilini dışarı çıkarıp bir damla bile bırakmadım dercesine bana bakıp sırıttı,çok arsızdı.Ben burda utanç içindeyken o hâlâ arsızlığını konuşturuyordu.
"Lezzetliydi."
Yüzüme doğru yaklaşıp dudaklarımı ağzına alıp emdi,sıvılarımı kendi ağzımda hissediyordum,ona karşılık verip onu öptüğümde dizini bacak arama bastırdı.
"Hande hâlâ hassasım..."
Yine umursamayıp tekrardan bastırdı dizini.Dudaklarımdan ayrılıp sol göğüsümü sıktı ve "Sıra sende" diyip göz kırptı bana.
Ona istediğini vermek için kalkmaya yeltendiğimde göğüslerimden itip tekrardan yatırdı beni oraya.
Üstümden kalkıp yüzüme doğru yaklaştırdı kalçalarını ve kendisini ağızıma konumlandırdı,göz göze geldiğimizde utançla ona bakarken yine arsız bir şekilde sırıttı.
"Akşam antrenmanı başlamadan önce diline çok ihtiyacım var."Dudaklarını büzüp konuştuğunda suratı çok tatlı ve seksi bir hâl almıştı.Beklemeden hemen dilimi vajinasında gezdirmeye başladım.
Bir yandan vajinasını yalıyor bir yandan göğüslerini sıkıyordum.
"Ahh...daha hızlı"Toplu olan saçımı tokamdan tutup açtı ve saçlarımı ellerinin arasına alıp sıkıştırmaya başladı.
Onu kalçalarından tutup ağızıma bastırıyordum,kasılmaya başlamıştı çok yakındı belliydi,"ağızını aç" diyip gözlerini kapattı.
Dediğini yaptığımda vajinasını bir süre okşayıp yavaşça bıraktı sıvılarını ağzıma.Ağzım zevk suları ile doluydu yavaş yavaş hepsini yuttum ve nefes nefes kalmıştım onun da benden farkı yoktu.
Yüzümden uzaklaşıp kucağıma oturdu ve beni kendine doğru çekip öptü.
"İnanılmazdı."
Duyabileceği bir tonda mırıldanıp kollarımı beline sardım.
"Çok yoruldum."
"Kaptanımı bu kadar yormak istemezdim özür dilerim."
Dudaklarını büzdüğünde yanaklarına ellerimi sarıp tekrardan öptüm onu.Ellerini göğüslerimde birleştirip boynuma bir kaç öpücük kondurdu ve sonra geri çekildi.
"Simge'ye bizi buradan çıkarması için mesaj atacağım yoksa altımda sabaha kadar kıvranacaksın."
Sırıtıp kucağımdan kalktı,telefonunu eline alıp mesaj yazmaya başladı.Onu sadece böyle izlemek bile tekrardan ıslanmamı sağlamıştı.
İkimizde üstümüzü giyinip Simge'nin gelmesini beklerken ortalığı düzelttik.Çok geçmeden Simge de gelmişti kapıyı açıp içeri girdiğinde ikimize imalı bakışlar atıp sırıtıyordu.
"Umarım soyunma odasını amacına uygun kullanmışsınızdır."Bize göz kırpıp koşarak uzaklaştı yanımızdan.
Bölüm Sonu
Bence uzun zamandır beklemenize değdi,Balavic ekmeği fırına verdi.
Umarım güzel bir bölüm olmuştur bölümler hakkında fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her şeyim~Balavic
FanfictionTijana ve Hande sadece arkadaşken,her şey bir anda değişir.