20-Ne Oldu?

126 16 38
                                    

-Hande-
Gözlerimi açtığımda Tijana bana sarılmış bir şekilde hâlâ uyuyordu,öyle tatlıydı ki içim içime sığmamaya başladı,yanağına minik bir öpücük kondurup yataktan kalktım.Kendime temiz kıyafetler çıkarıp duşa girdim,işlerimi hallettikten sonra bize kahvaltı hazırlamaya başladım.Tijana çok sevdiği için omlet yapıyordum,her şeyi hazırladığımda bir bardak su içmek için musluğu açtığım sırada Tijana uyanmış olacak ki arkamdan yaklaşıp belime sarıldı.

"Günaydın bebeğim."Sözlerime kıkırdayıp yanağımı öptü."Günaydın"

"En sevdiğimden yapmışsın."Ona doğru dönüp kollarımı boynuna doladım."En sevdiğinin ben olduğumu sanıyordum."

"Aa evet doğru bu yüzden kahvaltıda omlet yerine seni yiyebilirim."Sözüne güldüm ve elinden tutup masaya getirdim.

"Karnını iyi doyur akşam antrenmanımız var."

"Merak etme bir parça bile bırakmam."

*


Tijana'yla olan ilişkimize artık bir isim vermek istiyorum,ondan gerçekten hoşlanıyorum.

Akşam antrenmanımız bittiğinde saat akşam 5'e geliyordu.Tijana'ya yaklaşıp kulağına fısıldadım."Bu akşam 8'de bana gelsene sana bir sürprizim var."

"Sürprizlere bayılırım biliyorsun orada olacağım."Gülümseyip kendi arabasına bindi,bende kendi arabama binip evime gittim.

...

Koltuğumda uzanır bir şekilde televizyon izliyordum,aniden çalan telefonumla oturur pozisyona geldim ve açtım telefonumu.

Arayan kişi Zehra'ydı.

"Zehra?"

"Hande çok kötüyüm lütfen bana gelir misin sana çok ihtiyacım var"

Ağlıyordu,sesi çok kötüydü uzun zamandır görüşmüyor olsak bile onun yanında olmalıydım.Bunca yıllık arkadaşlığımızın hatrına.

"Tamam geliyorum ağlama sakin ol."

'"Teşekkür ederim bekliyorum lütfen çabuk gel."

...

Zehra'nın evine gelip kapıyı çaldım,çok sürmeden açtı kapıyı.

"Hoşgeldin."Gözleri ağlamaktan kızarmış ve şişmişti.

"Hoşbuldum da,Zehra ne oldu sana?"

"Anlatacağım."Elimden tutup salona doğru götürdü beni.Koltuğa oturduğumda o da yanıma oturup bana doğru döndü.

"Ee ne olduğunu söylemeyecek misin?"Gözleri tekrar dolmuştu,akan yaşlarını silip yutkundu.

"Tijana ile aranda ne var Hande?"

"Ne?"Zehra aramızda bir şey olduğunu nerden biliyordu,sorduğu soru ile gerilmiştim.

"Ne zamandan beri birliktesiniz,öğrendiğimden beri gözüme uyku girmiyor."

"Biz,biz birlikte değiliz."

"Yalan söyleme Hande üzülmeyeyim diye söylüyorsun."

"Hayır gerçekten birlikte değiliz."Aniden yüzüne bir gülümseme yerleşti ve yüzümü elleriyle sardı.

"Öyleyse,sana karşı hislerimin olmasının bir sakıncası yok değil mi?"Duyduğum şeyler karşısında kaskatı kesilmiştim,ne demek bana karşı hisleri vardı,aklımı oynatacaktım.

Ben onu tam unutmuşken bana karşı hislerinin olduğunu söylüyordu.

"Ne hislerinden bahsediyorsun Zehra?"

"Bilmemezlikten gelme Hande,sana aşık olduğumu biliyordun."

"Hayır Zehra bilmiyordum."

"Milli takımda senden bu kadar çok kaçmamın sebebi buydu.Sana aşık olmuş olmamdı Hande ve sende bana aşıksın biliyorum."

Kulüp sezonu başladığında beri Zehra aklımın ucundan bile geçmemişti,ona olan aşkım Tijana'yı arkadaştan öte gördüğüm anda bitmişti.

"Zehra ben artık seni-"

Sözlerimi kesen dudaklarıma bastırdığı dudakları olmuştu.

Bölüm Sonu

Evett hikayeye biraz olay ekleyeyim dedim,sizce nasıl oldu?

Her şeyim~BalavicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin