-Tijana-
Onu öptüğümde öpücüğüme karşılık verip hemen geri çekilmişti Hande,yine bir şeyler yolunda değil gibiydi sanki."Yanlış bir şey mi yaptım?"
"Hayır hayır"
"Şey sadece..."
Bir süre yere bakıp düşündü öylece.
"Tijana aramızda geçenleri düşündükçe kendime sormadan duramıyorum."
"Neyi söyle bende bileyim."
"biz neyiz?"Sorduğu soru mantıklıydı.
Ben ona çok aşıktım ama o beni seviyor muydu bilmiyordum.
Biz bir biriyle öpüşüp,sevişen iki yakın arkadaş gibiydik resmen ve ben onunla bir ilişkim olsun istiyordum.
"Hande ben sana uzun zamandır söylemek istiyorum."
Hande meraklı gözlerle dinliyordu beni.
"Ben sana..."
"Evet sen bana?"
"Aşık oldum Hande."
Gözlerini açıp öylece bakakalmıştı bana,neden şaşırmıştı ki.Ben aşık olduğum için öpüyordum onu,aşık olduğum için onu durdurmak yerine sevişmiştim onunla.Sevdiğim kadın dokunsun istedim sadece bana,sadece ben öpeyim istedim onu.
"Tica..."Bana lakabımla hitap ettiğinde sözleri çok arkadaşça oluyordu kafanı önüme eğip,yeniden yaşayacağım hayal kırıklığını düşünmeye başladım.
"Bak ben 1 haftadır farklı hissediyorum sana karşı ama emin değilim hislerimden."
Ona dönüp gözlerinin içine baktım,üzgün görünüyordu tıpkı benim gibi.
"Hislerimden emin olmadan seninle bir ilişkiye başlamak istemiyorum,sana umur vermek istemiyorum."
"Anlıyorum Hande bana aşık olmak zorunda değilsin."Ona zorlukla gülümseyip kahvemi hızlı bir şekilde içip bitirmiştim.
Umut vermek istemediğini söylüyordu ama zaten en büyük umutu bana soyunma odasında dokunurken söylediği sözler ile vermişti.
Gözümden akan yaşla kafamda dolanan seslerden bir nebze sıyrılmıştım.Hande ağladığımı fark ettiğinde çenemde tutup yüzüne yaklaştırdı beni.
"Özür dilerim."Bu sefer o da ağlıyordu bana sımsıkı sarıldı ve saçlarıma öpücükler kondurdu.Sarılmasına karşılık verip,tuttuğum göz yaşlarımı rahat bıraktım.
"Biraz daha ağlarsak,İlkinlerin yanına şiş gözlerle gideceğiz."
Sözüme gülümsedi ve elimden tutup kaldırdı beni koltuktan.
"Hadi o zaman hazırlanalım."
Bölüm Sonu
Bugün ilham üstüne ilham geldiği için 2 bölüm birden atıyorumm umarım beğenirsiniz.
Bizim kızlarında bu çelişkili durumu ne olacak acaba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her şeyim~Balavic
FanfictionTijana ve Hande sadece arkadaşken,her şey bir anda değişir.