30-Aşkın Yalanmış

109 16 49
                                    

Yaprak soyunma odasına girdiğinde gördüğü manzara karşısında yıkılmıştı adeta,Hande ve Tijana bir birlerinin yüzlerini sarmalamış bir birlerine bakıyorlardı,ikisi de kafasını kendisine çevirdiğinde dolan gözlerinden hızlıca yaşlar dökülmeye başladı.

"S-siz burda n-ne yapıyorsunuz?"Konuşamıyordu boğazında bir düğüm oluşmuştu.

Tijana konuşmaya atlamıştı hemen,bir birlerinden uzaklaşmışlardı.

"Yaprak göründüğü gibi değil."

"Konuşmalarınızı duydum."

Ağlıyordu hâlâ Yaprak,Tijana onu hiç sevmemişti.

"Bir dinle beni."Kendisine yaklaşan Tijana'yı uzaklaştırdı hemen.

"Dinlemek istemiyorum,yaklaşma."

Hande onları izliyordu ne diyeceğini bilmiyordu.Zorlukla konuşmaya başladı Hande.

"Yaprak,gördüklerin sandığın gibi deği-"

Yaprak sinirlenmişti dalga mı geçiyorlardı kendisiyle? Bir birlerine hâlâ aşık olduklarını itiraf etmişlerdi 2 dakika önce.

"Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz?!"Sesi yükselmeye başlamıştı.

"İki dakika önce bir birinize hâlâ aşık olduğunuzu itiraf ettiniz şaka mısınız?"

"Yaprak ben-"

"Sus Hande! Arkadaşımın eski sevgilisiyle sevgili olduğumu sindirmeye çalışıyorum."

"Biz sevgili değildik."

"Ne fark eder,sonuçta aranızda bir şey geçmiş?!"

"Yaprak bir dinle lütfen konuşalım."

"Beni aldatmanı mı konuşacağız Tijana?"Ağlaması şiddetlenmişti yine.

"Ne aldatması,aldatmadım seni."

"Yaprak aramızda bir şey geçmedi yemin ederim."

"Susun delireceğim,gelmesem öpüşecektiniz."

Tijana ve Hande bir birlerine bakıp kafalarını öne eğdi.

Yaprak odadan çıkmak için yeltendiğinde Tijana tuttu onu.

"Bekle düzgün bir ayrılığı hakediyoruz,sana kendimi açıklamama izin ver."

"Yaprak sakin ol lütfen."

Yaprak delirmek üzereydi.

"Defolun gidin rahat bırakın beni."

Ağlama krizine girmişti,nefes alamıyordu.

"Hande su bul çabuk."

"Al"Çantasındaki suyu uzattı hemen.

Tijana suyun birazını eline döküp yaprağın yüzünü ıslattı birazını da içirmeye başladı onu.

"Sakin ol lütfen çok özür dilerim."

Yaprak sakin ol kelimesini duydukça daha çok sinirleniyordu.

Bir süre üçü de sessiz kalmıştı,ne konuşaafklarını bilmiyorlardı.Tijana sakinleşsim diye Yaprak'ı kollarını arasına almıştı,kız paramparçaydı.

"Neden sevmedin beni?"

Hande ve Tijana Yaprak'a dönmüştü,Hande çok suçlu hissediyordu,Tijana da ondan farksız sayılmazdı.

"Yaprak ben..."

"Aşkın o kadar kör etmişti ki gözümü farkına bile varamadım,beni sevmediğinin."

"Ben gideyim siz rahatça konuşun."Hande yerdeki t-shirtünü üstüne geçirip hızla çıkmıştı odadan.

"Seni sevdim Yaprak."

"Sevmediğini biliyorum yalan söyleme."

"Hayır sevdim ama bu hiç bir hoşlantı veya aşk olamadı özür dilerim."

"Neden seni seviyorum dedin bana defalarca."

Yaprak artık ağlamıyordu,doğrusu ağlayamıyordu.

"Bak ben seninleyken çok mutluydum."

"Sen beni değil benim sana olan sevgimi sevdin Tijana."

Yaprak elleriyle Tijana'nın yanaklarını okşamaya başlamıştı.

"Bana gülümsediğinde kıvrılan yanaklarının bile yalan söyleyeceğini düşünmemiştim."Çekti ellerini o güzel yüzden,Tijana'nın kollarından kurtardı kendini.

"Özür dilerim."

"Benimle sevişirken Hande'yi hayal ettin mi?"

Tijana şok olmuştu,kızı ne hâle soktum ben diye küfür ediyordu içinden kendine.

"Sana bekaretimi verdiğim için kendimden nefret ediyorum."

"Beni becerirken altında benim değil de Hande'nin olmasını çok isterdin değil mi?"

Yine ağlamaya başlamıştı Yaprak.

"Konuşsana niye susuyorsun?!"

Tijana'nın yakasından tutup sarsmaya başlamıştı,bir türlü konuşmuyordu.

"Sevgine layık olmadığım için çok üzgünüm Tijana,umarım Hande ile birlikte olabilirsiniz."

"Hayatının bir daha hiç bir yerinde bulunmamak üzere,iyi akşamlar."

Yaprak yerdeki çantasını alıp çıktı hemen o lanet olası odadan,nefesi daralıyordu çok kötüydü.

Olanları aklından çıkaramıyordu,daha kötüsü de Tijana'ya hâlâ aşık olmasıydı.Delirecekti adeta,olanların gerçekliğini kabul etmeye çalışması onu yiyip bitiriyordu.

Salondan çıkıp arabasını çalıştırıp hızla evine sürmeye başladı.

...

-Tijana-
Ben ne zaman bu kadar aşağılık bir kadın olmuştum,Yaprak'ı öyle büyük bir hayal kırıklığına uğratmıştım ki kendimden çok utanıyorum.

Yaprak bunları hiç haketmemişti,sadece beni sevmişti.Beni mutlu etmek için elinden ne geliyorsa fazlasını yapmıştı ama ben Hande'yi unutamamıştım.

Evime geldiğimde üstümdekileri çıkarma zahmetine girmeden soğuk suyun altına attım kendimi,berbat hissediyordum ben iğrenç bir insandım.

Bölüm Sonu

Ben sana nasıl uyduysam aşkın yalanmış~Yaprak Erkek

Ah Yaprak'ım ah sen bunları hak etmedin.

Şu bölümü özetleyin desem ne derdiniz çok merak ediyorum😔

Her şeyim~BalavicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin