17-Kız Gecesi

150 16 30
                                    

"Elif içim şişti kapat şu şarkıyı ya."

-Tijana-
İlkin Elif'in açtığı duygusal şarkılardan bıkmış ve sitem etmişti,ikisi sürekli atışıyordu ama bence çok tatlılardı.Uzun süredir arkadaşlardı tıpkı ben ve Hande gibi.

Elif sürekli İlkin'i sıkıştırıp gıdıklıyordu,bu hallerine Hande ile gülüyorduk,o ara sıra onlarla dalga geçsede ben gülmekle yetiniyordum.

"Ay şu cumartesi ve pazarı ilk defa insan gibi değerlendiriyoru-"

"Yaa Elif yapıştırıcam bitane gıdıklayıp durma!"

"Veletler hâlâ büyüyemediniz."

"Diyene bak diyene"

"Allah Tijana'ya sabır versin."

"Tijana benden gayet memnun canım."Hande İlkin'e göz kırpıp ellerini koluma sardı.

Ben ise sözlerine tebessüm edip dinlemeye devam ettim onları.İlkin sessiz halime sitem edip duruyordu sürekli.

"Ya Tijana biraz da sen konuş ya,böyle sessiz sessiz oturuyorsun valla üzülüyorum sıkıldın mı yoksa?"

"Hayır sıkılmadım tabiki,sadece ne diyeceğimi bilmiyorum."

"Tica aşkım sen yeter ki iste biz sana İlkintoşumla bir şeyler buluruz,dimi İlkintoşum?"Elif İlkin'in yanağından makas alıp bana baktı.

"Evet kesinlikle."

*

Akşama kadar kızlarla sohbet etmiştik,sonunda utangaçlığımı bir kenara bırakıp uyum sağlamıştım ortama,en sonunda İlkin ve Elif'in uykumuz geldi yatacağız demesiyle biz de Hande ile beraber kalacağımız misafir odasına girdik.

Yanımızda getirdiğimiz kıyafetleri giymek için çantamızdan teker teker çıkarmıştık.Hande üstünü çıkarmaya başladığında hemen arkamı dönmüştüm.O ise üstünde sadece sütyeni ile bana yaklaşıp kendine döndürdü beni.

"Bakabilirsin sorun yok."Aslında bakmak hoşuma gidiyordu ama bir yanımda rahatsız olacak diye korkuyordu.

Altına giydiği pantolonunu da çıkardığında ıslanmaya başlamıştım,iç çamaşırlarını da yavaş yavaş çıkarıyordu  ve arada bana alttan alttan bakıp sırıtıyordu.

Çırılçıplak kaldığında,ona bakmak libidomu fazlasıyla tavan yapmıştı.Daha fazla kendimi tutamayıp üzerine doğru yürümeye başladım.Giymek için çantasından çıkardığı temiz iç çamaşırlarını ve kıyafetlerini elinden alıp çantasına geri koydum ve kendime çektim onu.

"Beni azdırmak için çabalıyorsan başarılısın Baladın."

"Beni soyunurken izlemeni istemenin iyi bir fikir olduğunu biliyordum."Dudaklarıma bakıp sırıttı ve kendi dudaklarını yaladı.

-Bölümün Devamı 18+ olacak-

Elimi bacak arasına götürüp vajinasını okşadım.Minik bir inilti çıkarıp kafasını boynuma gömdü ve öpmeye başladı.

Ellerimi kalçasına götürüp kucağıma almak istediğimi belirttiğimde yavaşça sıçrayıp kucağıma atladı.

Hande'yi duvara yaslayıp boynunu emmeye başladım,hassas noktalarından biriydi boynu,orasını her öptüğümde çok hoşuna gidiyordu.

Yavaş adımlarla yatağa doğru ilerleyip Hande'yi yatağa yatırdım ve kendi üstümdekilerden de hızlıca kurtulup üstüne çıktım ve kendimi bacak arasına konumlandırdım.

"Baskınken mi yoksa altımdayken mi daha ateşli görünüyorsun karar veremiyorum."Sol göğsünü sıkıp dudaklarını dudaklarımla birleştirdim tekrardan.O ise ani öpücüğümle kalçalarımdan tutup beni kendine daha da çok bastırdı.

Yavaşça vajinalarımızı bir birine konumlandırıp vücudumu hareket ettirmeye başladım.

"Ahh,Tijana çok i-iyi"Göğüslerini sıkarken kendimi vajinasına sürtmeye devam ediyordum.Gerçekten çok iyi hissettiriyordu,gözlerim kararıyor ve inlemelerimi durduramıyordum.

"Ahmm,Daha hızlı!"Hande'nin istediği üzerine daha hızlı sürtünmeye başladım ona.

Çıldıracaktım neredeyse,azgınlıktan gözlerim kararmıştı,hızlı bir şekilde vajinamı vajinasına sürtüp İlkinlerin duyamayacağı şekilde inliyordum.

"Ahh kahretsin çok iyi hissettiriyor."Hande sözlerime iniltileriyle karşılık verip tırnaklarını sırtıma geçirmişti.

Uzun tırnaklarının vücuduma batması beni daha çok azdırmıştı.Bir süre sonra ikimizde arka arkaya gelmiştik.Hande yeni boşaldığı için hâlâ kendine gelememişti.Hemen üstünden kalktım ve bacaklarını açıp vajinasına doğru eğildim.Akan sıvılarını hızlı bir şekilde yalamaya başladım.

"Mm Tijana hassas olduğumu biliyorsun."Hande'nin sözlerini umursamayıp dilimi deliğine soktum,o an kısık sesle bir çığlık atmıştı.Tekrardan boşalıp ağızıma geldiğinde,vajinasına son bir öpücük bırakıp dudaklarına yapıştım.

"Sabaha kadar yalayabilirim."Söylediğim söze kalçama atılan şaplak ile cevap almıştım.Kıkırdayıp dudaklarını biraz daha öpüp ayrıldım ve üstünden kalktım.

"Artık uyusak iyi olacak."

"Bence de."Kafasını yastığa bastırıp beni yanına çekti.

"Hey böyle uyuyamayız biliyorsun değil mi?"

Hemen yataktan doğrulup temiz kıyafetlerini çantasından çıkarıp giymeye başladı,bende onun yaptığı gibi yapıp üzerimi giyindim,ikimizde yatağa tekrardan yatıp bir birimize sokulduk ve  kendimizi uykuya bıraktık.

Bölüm Sonu

Baskın Hande mi Baskın Tijana mı?

Çok zor bir soru ama bence nimet seçilmez🤭

Her şeyim~BalavicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin