32-Doya Doya

96 11 10
                                    

Selammlarr finalee çok az kaldı,gerçekten çok sevdiğim bir kitap.Yazarken aşırı eğleniyorum bazen de üzülüyorum ğapxğsps kitabı sevip okuyan herkese teşekkürlerr iyi okumalar yorum yapmayı unutmayınızz.

.
.
.

Her şey iyi giderken sürekli bir sorun çıkar ya,Tijana ve Hande bundan hiç kurtulamamıştı.Aslında bu yapılan hatalardan kaynaklıydı ama bir türlü yakalarını bırakmıyordu sorunlar.İkisinin de isteği beraber mutlu olabilmekti,çok mu zordu mutlu olabilmek,çok mu zordu aşklarını doya doya yaşamaları?

Hande bir süredir uyanıktı ve Tijana'nın saçlarıyla oynuyordu,uykusunda o kadar narin görünüyordu ki öpmeye bile kıyamıyordu onu.Tijana'nın gözlerinin aralanmasıyla burnuna minik bir öpücük kondurdu.

"Günaydın sevgilim."

"Günaydın bitanem."Dağınık saçlarını düzeltip Hande'ye sokuldu Tijana.

"Bugün koşuya çıkmayacak mısın?"

"Fazla yorgunum,hem bugün tatil akşama kadar uyumak istiyorum."

"Sen ne zaman bu kadar uykucu oldun bakalım?"

Sevgilisinin dudaklarına minik öpücükler kondurup saçlarını seviyordu Hande.

"Sana sarılıp,saatlerce uyumak öyle huzurlu hissettiriyor ki..."

Kafasını gömdüğü boyuna öpücükler kondurmaya başlamıştı Tijana.

Hande için,sabah sabah Tijana'ya yükselmek hiç doğru bir zaman değildi,öpücükler kendisini tahrik ediyordu,Tijana'yı nazikçe uzaklaştırdı.

"Bebeğim kahvaltı edelim mi?"

"Peki..."Yattığı yerden doğrulup çıplak vücuduna kıyafetlerini giymeye başladı Tijana.

"Bugün ekstra antrenmana gidecek miyiz?"

"Sevgilim sen istersen gidebilirsin ama ben gidebileceğimi sanmıyorum."Hande'nin gözleri yürümekte zorlanan sevgilisinin bacaklarına kaydı.

"Seni yorduğum için özür dilerim."

"Sorun değil aşkım."Tijana Hande'nin kafasını öpüp lavaboya girdi.

Dün akşam antrenmandan geldikten sonra,bir kez de Hande'nin evinde sevişmişlerdi.Tijana çok yorulmuştu,Hande biraz suçlu hissetse de hoşuna gitmiyor değildi.

Aşağı inip kahvaltılarını hazırlamaya başladı.

Bölüm Sonu

Kısa oldu biliyorum); bu aralar pek vaktim yok üzgünüm,elimden geldiğince hızlı bölüm atmaya çalışacağım.

Okuyan herkese teşekkürler.

Her şeyim~BalavicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin