8-Duş

165 18 24
                                    

-Tijana-

Balkonda izleyeceğimiz film için ne kadar Hande'ye yardım etmek istesemde Hande izin vermeyip oturmamı istedi.

"Tica illaha bir şey yapmak istiyorsan kalk duşa gir,gün boyu ağlamaktan kahroldun zaten."

"İyi olur aslında."

"Hadi sen gir benim odamdaki banyoyu kullan ben sana giyecek bir şeyler getiririm."

"Tamamm teşekkür ederim."Hande'yi yanağından öpüp odasına gittim.

Odaya girdikten sonra üstümdekileri çıkarıp banyodaki kirli sepetine koydum,duşakabinin içine girip suyun sıcaklığını ayarladım ve kendimi suyun soğukluğuna bıraktım.Vücuduma çarpan her suda rahatladığımı hissedebiliyorum gerçekten iyi gelmişti.

...

-Hande-
Odama gidip kıyafet dolabımın olduğu minik odaya girdim ve Tijana için olabilecek en bol t-shirtümü,iç çamaşırı ve ona olabilecek şortumu çıkardım.Malum boyu çok uzundu ben onun kadar uzun olmadığım için her şeyim ona olmuyordu.

Çıkardığım kıyafetleri sol elime alıp aralık bıraktığım kapıyı biraz daha araladığımda Tijana ve çıplak bedeniyle karşı karşıya gelmem bir oldu.

Arkası dönüktü,neden bilmiyorum ama bundan fırsat bilip onu izlemeye başladım.Havluyu yere düşürmüştü,onu almak için yere eğildiğinde kıvrımlı kalçasına kaymıştı gözüm,çok seksi görünüyordu.Benim olduğum tarafa döndüğünde ise ve çok geçmeden açıkta kalan göğüslerini aynadan kendine bakarak havlusu ile kapatmaya çalıştı.Göğüsleri fazla büyük değildi ama güzel görünüyordu,o an onlara dokunmak istediğimi fark ettim fakat bir anda ne düşündüğümün farkına varmıştım.

Resmen en yakın arkadaşımı yatağa atmayı düşünüyordum.Kim bilir onu çıplakken dikizlediğimi bilse ne kadar kızardı.

Banyodan çıktığını duymuş gibi yapıp odadan çıkmam gerekiyordu,bir anda içeri giremezdim.

"Tijana çıktın mı?"

"Evet evet çıktım."

"Giyeceklerini getiriyorum o zaman."Odadan çıktığımda havluyla sarılı bedeni ile beni bekliyordu,daha önce onu böyle bir çok kez görmüştüm ama 2 dakika önce onu çıplak gördüğüm için şuan onu havlu ile sarılı görmek bile beni heyecanlandırmıştı.

"Kusura bakma boyun çok uzun olduğu için kıyafet bulmak zor oldu."Sözlerime gülmüştü.

Konuşurken yüzüne bakmamaya çalışıyordum,onu çıplak görmek zaten yeterince azdırmıştı.Bir de onun havluya sarılı vücuduna bakarak kendimi zor duruma düşürmek istemiyordum..

"Teşekkür ederim Handoş."Boynuma sarılıp yanaklarımı öptü.

"Rica ederim Tica'm ben çıkıyorum sen rahat rahatça giyin."

Az önce gördüğüm şeyleri unutmaya çalışıp,balkona gittim ve masayı hazırlarken yarıda kalan işime devam etmeye başladım.

Bölüm Sonu

Bölümleri çok uzun yazmıyorum çünkü uzun bir olayı tüm bölüme sığdırmak istemiyorum hem hikayenin ilerleyişi açısından daha iyi oluyor siz ne dersiniz bu duruma?

Her şeyim~BalavicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin