"Kızım biz ne konuştuk seninle?"
"Ya Simge anlamıyor musun,ikisini yanyana görmeye dayanamıyorum."
"Hande'm seni çok iyi anlıyorum kuzum ama artık kendi önüne bakmalısın."
Aylardır kendini yiyip bitirmişti Hande,göz altları mosmordu geceleri uyuduğu tartışılırdı.Yaprak ile Tijana'yı bir arada gördükçe kıskançlık ve kendine olan sinirinden deliriyordu adeta.
Bugün soyunma odasında yiyiştiklerini gördüğünde başından aşağı kaynar sular dökülmüştü.Yarın yokmuş gibi öpüyorlardı bir birlerini,çıldırmaması elinde değildi.
"Simge ben takımdan ayrılacağım."
Hande'nin söylediği şey ile Simge'nin gözleri fal taşı gibi açılmıştı.Ne demek takımdan ayrılıyordu?
"Ne saçmalıyorsun kızım sen?"
"Ligin 2. yarısında transfer sezonu açılır açılmaz gideceğim nereden teklif gelirse."
Gözleri dolmuştu bunları söylerken,Simge de ondan farksız sayılmazdı.
"Güzelim saçmalama sen gidersen ne yapacağım ben?"
Aslında sorun Hande'nin gitmesi veya Simge'nin yanlız kalması değildi.Sorun Tijana ve Yaprak'ın sevgili olmasıydı.
Simge,Hande'nin iyi bir kulübe transfer olup başarılı olmasını çok isterdi.
"Manipüle etmeye çalışma Singe,gideceğim.Burada kaldığım sürece hem takıma hem de kendime zarar veriyorum."
"Handan'ım zaten sözleşmen bu yıl bitecek bari bu sene kal sonra git istediğin yere."
"Bir an önce gitmem lazım abla daha fazla dayanamıyorum üzgünüm."
Gözünden akan yaşları hızla silip,antrenman çantasını aldığı gibi salondan ayrılmaya başladı.
"Abla o gerçekten gidecek mi?"
Hande gittikten sonra hemen Simge'nin yanına gelmişti Tijana.
"Güzelim senin sevgilin yok mu ne yapacaksın Hande'nin ne yaptığını?"
Kafasını tutup öne eğildi Tijana.
"Bu takımın kaptanından biriyim abla,Hande bizim için çok önemli bir smaçör gitmesini istemem o yüzden sordum başka bir nedenden dolayı değil"
"Söylediklerinde çok ama çok haklısın ama bu nedenle sormadığını çok iyi biliyorum."
"Başka bir nedeni yok ben Yaprak ile mutluyum."
"Tijana,Hande'yi affetmeni ve onunla olmanı bekleyemem fakat kendini kandırmasan mı be güzelim?"
"Ne olacak sizin bu hâliniz? Birisi takımdan ayrılmak ister,öbürünü hâlâ anlayamıyorum."
"Kendimi kandırmıyorum abla."
"Yaprak'ı gerçekten seviyor musun?"
Bu yine Tijana'nın beklemediği bir soruydu.Yaprak'ı seviyor muydu,seviyordu ama bu aşk veya hoşlantı gibi bir şey olmamıştı hiç bir zaman,olamıyordu da.
Evet o çok güzel bir kızdı ama olmuyordu işte onu o şekilde sevemiyordu,ne yapsa ne etse olmuyordu.
"Sevmiyorsun madem kızı,onu da kendini de kandırma."
"Seviyorum"
Neden böyle bir şey demişti? Simge'ye bir şey kanıtlamaya ihtiyacı yoktu,Yaprak ile mutluydu.Belki onu sevebilirdi bir gün,ayrılmak istememişti ondan.
"Yaprak'ı seviyorum."
"Umarım bir gün ikiniz de pişman olmazsınız güzelim."
Simge Tijana'nın omuzunu sıvazlayıp salondan çıkıp gitti.
Bir başına kalmıştı yine Tijana,Yaprak'ın bir yerden çıkıp kendisine sıkıca sarılmasını diledi.Belki de başka bir şey dilese gerçekleşecekti,sevgilisi gelip arkasından sıkıca sarılmıştı kendisine.
"İyi misin sevgilim?"
"İyiyim canım."
"Simge abla üzgün görünüyordu bir sıkıntısı mı var?"
"Hande takımdan ayrılmak istiyormuş,ona üzülüyor kaptanlar olarak bu konuyu değerlendiriyorduk."
"Gitmek mi istiyor? Onsuz olmaz ki,bizim için çok önemli Hande."
"Bende onu söyledim ama kararlı olduğunu söyledi Simge abla."
"Belki hepimiz birlikte konuşursak vazgeçer."
Tijana gülümseyip sevgilisinin dudaklarına minik bir öpücük kondurdu.
"Sevgilim Hande bir şeyi yapacağım diyorsa yapar,maalesef onu ikna edemeyiz."
"Biz yine de konuşalım onunla."
"Peki canım yarın ki antrenmanda konuşuruz."
...
Eve gelir gelmez duş alıp kendimi yatağıma atmıştım,Yaprak da duştan çıkınca yanım gelip yattı ve kafasını boynuma gömdü.
"Çok güzel kokuyorsun sevgilim."
Saçlarına minik öpücükler kondurup,beline sardım kollarımı.
"Bugün çok yorucuydu."
"Hemde nasıl..."Cevap verdikten,boynumu öpmeye başlamıştı Yaprak.
"Sevgilim,biraz uyusak sonra yaparı-"
"Uyuyacağız sadece biraz sevmek istiyorum seni fazla ileri gitmeyeceğim."
"Peki."
Elini t-shirtümün içine sokmuştu,okşuyordu göğüsümü,boynumu da öpmeye devam ediyordu.
...
Uzun öpüşmemizden sonra boynumu öpmeyi bırakmıştı.Eli hâlâ göğüsümdeydi ama okşamıyordu.
"Sana doyamıyorum."
Sözlerine kıkırdayıp tekrardan sarıldım ona ve kendimi uykuya bıraktım.
Bölüm Sonu
Hande nereye gider sizce?