13-Soyunma Odası

175 21 26
                                    

Merhabaa sevgili okurlarımm çok zevk alarak yazıyorum bu fici,yorumlarınız da çok mutlu ediyor beni,hemen bölüm yazayım dedim.İyi okumalar şimdiden<3

.
.

-Tijana-
Hande'nin dediklerini duyduğumdan beri çok kötü hissediyorum,o gün resmen benimle tek gecelik takılmış.Yazdığı özür mesajlarından ve bir şans verir misin dediğinden sonra belki bana karşı bir şeyler hissediyordur diye tekrardan düşünmüştüm ama Hande yine yanılttı.

Düşüncelerimden ayrılmamı sağlayan Simge'ye döndüm bir şeyler diyordu ama hiç farkında değilim.

Tijana buraya gel kaçtığını anlamıyorum sanki."

"Ya abla konuşmayalım lütfen."

*
Bir konuşsanız her şey çözülür."

"Hiç sanmıyorum abla."Söylediğim söz ile Simge tuttuğu kolumu serbet bıraktı kulağıma doğdu yaklaştı.

"Hande'den hoşlandığını biliyorum."

Ben bir şey diyemeden koşup kaçmıştı,şuan aklımdaki tek soru nasıl anlamıştı Hande'den hoşlandığımı.Ya Hande'ye söylediyse yüzüne nasıl bakarım.Stresten parmaklarım ile oynamaya başlamıştım bir şeyler yapmam gerekiyordu yanımda duran sepetten bir tane top alıp biraz duvara doğru yaklaştım ve smaç çalışmaya başladım.

*

Su içmek için antrenman çantama yaklaştığımda telefonumun çaldığı fark ettim kim niye arıyordu ki beni antrenman saatimde? Arayan kişiye baltığımda Simge abla olduğu gördüm.

"Efendim abla"

"Tica,senden bir şey isticem?"

"Abla Hande ile ilgiliys-"

"Ne Hande'si ya,kızım Berkay eniştenin doğum günümde aldığı hırkayı askıda unutmuşum onu bana getirir misin arabadayım ben çok üşüdüm ısıtıcıyı açtım valla."

"Haa tamam abla getiririm tabi."

"Çok saol kız bekliyorum."

Soyunma odasına girdiğimde Hande'de oradaydı bir şey arıyor gibi görünüyordu.Ayak seslerimin olduğu tarafa yani bana doğru döndü,ani göz göze gelişimizde gözlerini ilk kaçıran taraf ben oldum.

"Ne arıyorsun?"

"Simge ablanın hırkası askılıkta kalmı-"

"Askılıkta hiç bir şey yok."

"Sen ne arıyorsun?"

"Simge'nin hediye kolyesi yere düşmüş bulamıyormu-"

Hande sözünü bitiremeden kapı üstümüze kapatılıp kilitlenmişti.Hande ile bir birimize baktığımızda gözlerimiz her şeyi anlatıyordu bir birlerine.Simge ikimizi de buraya kapatmak için plan yapmıştı.

"Simge yaptı kesin!"

"O yapmıştır zaten kim yapacak böyle bir şeyi başka."Hande'nin sözlerine gayet ciddi bir ses tonu ile cevap verdim.Anlık bana baktı ve sonra kafasını yere eğdi.Aramızda bir süre sessizlik oldu, nedense ikimizde kapının açılması için sesimizi çıkarmıyorduk.Bu ikimiz içinde iyi olmuştu sanki.Hande bir anda yerinden kalkıp bana doğru yaklaşıp elimi tutmuştu,şaşkın bir şekilde bakıyordum ona,elimi çekmek istesemde bırakmamıştı elimi.

"Tijana hazır yalnız kalmışken-"

"Hande bizim konuşacak bir şeyimiz yok."

"Tijana beni bir dinle lütfen."

"Neyini dinleyeceğim Hande?"

"Bitmek bilmeyen özürlerini mi? yoksa Benimle tek gecelik takılmanı mı?"Şok olmuştu kafasını yere eğip boynunu kaşıyordu.

"Beni yanlış anladın."

"Ben seni hep yalnış anlıyorum Hande hep."Sesimi ne kadar sitemli çıkarmaya çalışsamda üzgün ve boğuk bir şekilde çıkmıştı.Bunu farkedince elleriyle yüzümü sarmıştı Hande.

"Hande yapma..."

"Sana kendimi açıklamama izin ver.

"Lütfen..."

"Biliyor musun yanınıza gelme sebebim yazdığın mesajlardan sonra sana bir şans vermekti ama söylediğin şeyler beni çok yaraladı Hande,duyduğum şeyleri hiç duymamış olmayı diledim."

"Çok haklısın seni yine hayal kırıklığına uğrattım biliyorum ama seninle tek gecelik takılmadım yemin ederim."Ellerinin hâlâ yüzümde olduğun fark etmiştim Hande'nin yavaşça yüzümden çektim ellerini.

"Simge'yi arayacağım,bir an önce bu saçmalığa son versin."Tabiki açmamıştı telefonu,Hande de aramıştı ama telefonu kapalıydı,belki de planı bozulmasın diye ikimizi de engellemiş olabilirdi.Bir süre öylece bekledik.Hande sürekli bana bakıyor ve dudakları bir şey demek için hareket etsede tek kelime etmiyordu.En sonunda tekrardan üstüme doğru yürümeye başlamıştı bende geri geri gidiyordum.

"Hande ne yapıyorsun?"İşaret ve orta parmağını susmam için dudaklarıma götürdü.Bu hareketi hoşuma gitsede ona kırgın olduğum için onu engellemek istedim ama izin vermeyip beni yavaşça dıvara itmişti sanki daha 5 dakika önce ufak gerilim yaşamamışız gibi.

"Tijana seviştiğimiz günden beri."Sağ eli elmacık kemiğimin olduğu yeri okşuyordu.Söylediği söz utandırmıştı beni.

"Aklımdan çıkmıyorsun."Bu duymak istediğim bir şeydi gözlerimiz tekrar bir birini bulduğunda eli dudaklarıma kaydı.

"Hande lütfen pişman olacağın bif şey yapma."

"Hiç bir zaman olmadım ki..."Dudaklarını dudaklarıma bastırmasıyla ani bir şok geçirmiştim,sertçe öpüyordu beni.Anın şokunu atlatıp karşılık vermeye başladım ona.

Ellerini antrenman formamın içine sokup okşamaya başlamıştı tenimi.Dokunuşu yumuşaktı ve huzur veriyordu.

"Seni gördüğüm her an dudaklarını dudaklarımda istiyorum Tijana,bana ne yaptın böyle."Dudaklarımızı ayırdığında elimi beline atıp kendime bastırdım Hande'yi,o ise arkamı döndürüp beni duvara yasladı.Duvara çarpan yanağımın soğuk yüzeyle temas etmesiyle irkilmiştim.

Hande saçlarımın toplu olmasını fırsat bilip boynuma öpücükler konuduruyor ve formamı yarım atletime kadar kıvırmış okşuyordu açıkta kalan tenimi.

Hande genel olarak libidosu yüksek bir kızdı,şuan beni şuracıkta becerebilirdi ve sanırım onu yapmaya hazırlanıyordu.Taytımı bacaklarımdan aşağıya doğru kıvırıp yere düşmesini sağlamıştı.

Bölüm Sonu

Evett bölüm sonu umarım beğenmişsinizdir yeni bölümde güzel sürprizler bekliyor sizii ve Balavic'mizi<3

Her şeyim~BalavicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin