"Tijana sana söylemem gereken bir şey var."
-Hande-
Tijana yüzüme uzun uzun bakıp sonunda konuşmuştu."Ne söyleyeceksin?"
Gülümseyip ellerini tuttum ve gözlerine bakmaya başladım.
"Biliyorsun uzun zamandır aramızda olan şeyler arkadaştan çok öte."Bir şey demedi ve sadece ne diyeceğimi bekledi.
"Ben artık aramızda olan şeye bir isim vermek istiyorum..."Yutkundum ve bir kaç saniye bekleyip cümlemi tamamladım.
"Seni seviyorum Tijana."
Ellerini ellerimden çekip gülmeye başladı.
"Bebeğim ne oldu?"
"Ben çok aptalım biliyor musun..."Ellerini yüzüne götürdü.
"Sen ne yaparsan yap,hep seni affedecek kadar aptalım."Ellerini yüzünden çekip kafasını öne eğdi,ağlıyordu.
Ona yaklaşıp göz yaşlarını silmek istediğimde beni kendinden uzaklaştırdı.
"Üzgünüm Hande ama bu sefer beni kullanmana izin vermeyeceğim."Balkonuna doğru gitmeye yöneldiğinde durdurdum onu.
"Ne kullanmasından bahsediyorsun Tijana ne oldu?"Sesim üzüntüden kısık çıkmıştı.
"Sen daha iyi bilirsin ama istersen göstereyim."Aniden gözlerimiz buluştu,cebinden telefonunu çıkarıp bir video açtı ve ekranını bana doğrulttu.
Bu Zehra ile öpüştüğümüz videoydu.
"Beni tekrardan hayal kırıklığına uğrattığın için sana teşekkür ederim."
"Tijana ben açıklayabil-"
"Bana hiç bir bir şey açıklama Hande,benden uzak dur.Görme beni,ben yokmuşum gibi davran."Bir süre duraksadı ve güçlükle konuşmaya başladı.
"Sevme beni..."Ağlamaya başlamıştı.
"Tijana seni gerçekten seviyorum yemin ederim."
"Merak etme iki güne geçer,nasıl olsa iki güne öpüşüp sevişecek bir kız bulursun kendine sen."Diyecek bir şey bulamıyordum,öylece kalakalmıştım karşısında.
"Şimdi lütfen git evimden Hande,seni görmek canımı yakıyor."
Başımı öne eğip,kapıya doğru yürümeye başladım.Kapıya geldiğimde o çoktan balkonuna gitmiş ve yere çökmüş bir şekilde ağlıyordu.
Onu öyle görünce bende ağlamaya başlamıştım,hızlıca kapıyı açıp çıktım.
*
Arabama bindiğimde kafamı direksiyona yasladım,evime gitmek istemiyordum.Simge'ye de gidemezdim zamanında Zehra konusunda onun başının etini yemiştim zaten.
Belki Elif'e gidebilirdim ya da İlkin'e,nasıl olsa hep beraberlerdi,yalnız kalmazdım.
Telefonumu çıkarıp Elif'e mesaj attım,uyuduğunu sanmam.Cuma günleri erken uyuduğuna hiç rastlamadım,yarın antrenman yok nasıl olsa diye sabaha kadar film izler.
Çok geçmeden mesajıma cevap almıştım.
Elo Jr🧡
"Elif nerdesin?"(23.47)
"İlkin'deyim bekliyoruz çabuk gel."(23.50)
"10 dakikaya ordayım."
Elif ve İlkin yine hiç sorgulamadan kabul etmişlerdi beni,haklarını asla ödeyemezdim.
Düşüncelerimden sıyrılıp İlkin'in evine doğru sürmeye başladım.
Bölüm Sonu
Tijana'nın hissettiği şeyleri çok iyi anlayanlar😔?
Bölüm hakkında fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her şeyim~Balavic
FanfictionTijana ve Hande sadece arkadaşken,her şey bir anda değişir.