-Hande-
Kulüp sezonu başlayalı 1.5 ay oluyor ve biz hâlâ Tijana ile konuşmuyoruz aslında o benle konuşmuyor.Bu sefer gerçekten silmişti beni,haklıydı da.Onu hep hayal kırıklığına uğratmıştım.O gün Tijana'nın evinden çıktığımda,aklıma,Zehra ile öpüştüğümüz videonun Tijana'ya nasıl ulaştığı takılmıştı.
Sabah olduğunda ilk işim Zehra'nın evine gitmek oldu.
Flash Back
"Ne oluyor ya kırıcaksın kapıyı?"Zehra söylene söylene kapıya gelmişti.Kimin geldiğini kontrol edit kapıyı açtı.
"Hande?"Beni gördüğünde yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu.
"Konuşmamız gereken şeyler var."
"Tabi gel."
...
"O videoyu niye Tijana'ya attın?"
"Ne videosu?"
"Zehra bilmemezlikten gelme."Sinirliydi Tijana'yı kaybetmiştim,ne yapacağımı bilmiyordum.
"Hande neyden bahsettiğini bilmiyorum gerçekten."
"Öpüştüğümüz videoyu niye Tijana'ya attın?"
"Öpüştüğümüz video mu..."
"Evet amacın neydi,benden intikam almak mı eğer buysa başarılı oldun."
"Ne intikamı,saçmalama."
"Seni artık sevmemem seni yaralamış olabilir fakat bunu yapmış olman-"
"Hande yemin ederim kimseye video falan atmadım ben."Zehra'yı tanıyordum,yalan söylemezdi ama kim atmıştı o zaman o videoyu Tijana'ya?
"Kim attı o zaman?"Bir kaç dakika kafasını önüne eğip sessiz kaldıktan sonra konuşmaya başladı.
"Mile..."
"Mile mi?"
"Mile atmış olabilir."
"Mile niye atsın ki bizim öpüştüğümüz videoyu Tijana'ya?"
"Sana aşık olduğumu biliyor.O gün bende kalmıştı,sen geldiğinde uyuyordu misafir odasında."
"Yani?"
"Üzüldüğümü görünce yapmış demek ki."
"İnanamıyorum."
"Benim yaptığıma inanmıştın ama."
"Zehra konunun muhatabıydın ama sen."
"Bak Hande,sana aşık olmam senin başkaları ile mutlu olmanı engelleyeceğim anlamına gelmez.Kendi kafanda kurduklarına inanmayı bırak artık."
"Zehra benim yerimde olsan aynı tepkiyi vermeyecekmişsin gibi konuşma Allah aşkına."
"Hande biz seninle uzun zamandır arkadaşız farkındasın demi? Senin böyle bir şey yapamayacağını bilirdim merak etme."
"Her neyse ben gidiyorum kusura bakma ani bir sinirle sana çıkmıştım."
"Önemli değil görüşürüz."
"Görüşürüz."
Şimdiki Zaman
Mile neden böyle bir şey yapmıştı gerçekten? Aramız iyiydi,evet belki Zehra ile daha yakın olabilirler ama böyle bir şey beklemezdim.
Bugün Fenerbahçe ile oynanacak olduğumuz maç öncesi Mile ile konuşabilirim.Gerçekten düzgün bir cevap almak istiyorum.Tijana ile ayrı kalmak zaten yeterince acıtıyor birde bu çıktı başıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her şeyim~Balavic
Fiksi PenggemarTijana ve Hande sadece arkadaşken,her şey bir anda değişir.