-Hande-
Günlerdir Tijana ile konuşmuyoruz,antrenmanlarda da hiç konuşmadık.Yüzüme bile bakmıyor kendimi çok kötü hissediyorum.Yaptığım hatanın bedelinin bu kadar ağır olacağını hiç düşünmemiştim.Her şeyden önce Tijana'yı kaybedeceğim aklımın ucundan geçmemişti.Ondan uzak kalmak hiç bu kadar üzmemişti beni.Yatağımın içinde duran telefonumu alıp günlerdir cesaret edemediğim şeyi yapıp Tijana'yı aradım.Tabiki açmadı,açmasını beklemiyordum zaten ama üzülmüştüm de.Şansımı zorlayıp mesaj atmaya karar verdim.
Tica'mm🤍🐱
"Hangi yüzle yazdığımı düşüneceksin biliyorum ama seni çok özledim Tijana."
"Soğuk yapmakta çok haklısın ama lütfen bir şans ver bana."
(görüldü)Görüldü attı,hiç mi bir şey yazmak istemedi.O an söylediğim şeyler bu kadar mı üzmüştü onu.Gözümden akan yaşlar telefonumu ıslatmıştı.Telefonumu silmek için eline aldığımda Tijana mesajıma cevap vermişti.Hemen kilidini açtım telefonumu.
"Sana bir şans vermeyi çok isterim Hande ama yapamam üzgünüm."
"Neden Tijana bu kadar mı kızgınsın bana."
"Hayır Hande sana değil kendime kızgınım."
"Bir süre konuşmasak daha iyi olacak,iyi geceler."
"Peki,iyi geceler."
Çok kötü hissediyordum Tijana artık benimle arkadaş olmak istemiyordu.Kendime hakim olamayıp yaptığım şey ile arkadaşlığımız bitmişti,ağlamamı durduramıyordum.Bir süre sonra ağlamaktan uykuya dalmıştım.
Bölüm Sonu
Kusura bakmayın biraz geç geldi.İlham gelmiyor bu aralar,kısa oldu o yüzden);;;
Bölüm hakkında düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her şeyim~Balavic
FanfictionTijana ve Hande sadece arkadaşken,her şey bir anda değişir.