-Tijana-
Eve sonunda varmıştık,Hande kapıyı açtığında içeri girer girmez,kapıyı kapattım ve hızla onu duvarla arama alıp öpmeye başladım."Seni şuracıkta-"
"Şşş"Hande orta ve işaret parmağını ağzıma götürdü.
"Beni yatakta becermeni istiyorum."
"Sen nerede istersen."Hande'yi kucağıma alıp yatak odasına götürdüm,ikimizi de soyup yüz üstü yatağa yatağa yatırdım onu.
"Kalçalarını yukarı kaldır."Sözlerime uyup kalçalarını yukarı kaldırdı.
Ipıslaktı ve tamamen benim içindi.Elimi vajinada götürüp okşamaya başladım,yumuşak ve vıcık vıcıktı,bütün sularını ağzımda istiyorum.
Ellerimi kalçalarında birleştirip vajinasına doğru eğilip dilimi üzerinde yavaş yavaş gezdirmeye başladım.
"Bugün pek iştahın yok sanırım."
Kalçasına bir şaplak atıp dilimi içine soktum.
"Ahh Tijana dilin!"Kalçasını bana daha da çok yaklaştırmaya çalışıyordu,dilim hâlâ içindeydi hareket etmiyordum.Dilimi yavaşça çıkardım içinden.
"Tijana çıldıracağım sik beni artık."Onu kendime doğru çevirdim.
"Sen çok arsız bir kız oldun."
Aniden üç parmağımı da deliğine soktuğumda acı ve zevkle karışık bir çığlık attı.
"Ağhh T-Tijana üç...üç parmağını birden..."
"İstediğinin bu olduğunu sanıyordum."Dedim deliğindeki ıslak parmaklarımı çıkarıp ağzına doğru götürdüğümde.
"Çok isterim..."
Ağızını açtı ve parmaklarımı ağzına alıp emmeye başladı,parmağımı boğazına kadar sokmuştum.Bileğimi okşayıp parmaklarımı emiyordu,beklemediği bir anda parmaklarımla ağzında gelgit yapmaya başladım.Boğazına kadar girip çıkan parmaklarım onu zorluyordu,yüzü kıpkırmızı olmuştu.
Okşadığı bileğimi sıkmaya başlamıştı,gözlerime bakıyordu.İstediği şey başkaydı ama biraz beklemesi gerekiyordu.
Parmaklarımı ağızından çıkarıp,yatağa yasladım Hande'yi ve kucağına oturdum.Sol elimle sol göğsünü sıkmaya başlayıp sağ elimin üç parmağını tekrardan ağızına sokup git gel yapmaya başladım.
"Tijana,sikmen gereken yer ağızım değil biliyorsun değil mi?"Ağzındaki parmaklarımı çıkarıp bacak arasına götürdü.
"Artık deliğine girmek için hazırlar."İmanıma yavaşça vurup ittirdi beni.
Yatar pozisyona geldiğimizde ıslak parmaklarımı deliğine yaklaştırdım.
"Hazır mısın?"Kafasını sallayıp ellerini belime doladı.
Aniden parmaklarımı içine gönderdiğimde öncekinin aksine bu sefer biraz daha sakindi.Parmaklarımı yavaşça hareket ettiriyordum.
"Hızlan!"
Hareketlerimi hızlandırmıştım,zevkten kuduruyordu,yüksek sesle inliyordu odanın içi Hande'nin inlemeleri ile doluydu.
"Ağh çok iyi."
"Siktir çok darsın."
Parmaklarım içinde sıkışmaya başlamıştı,gelmek üzereydi.Kısa bir süre sonra boşaldığında nefes nefes kalmıştı.
"Kıpkırmızı olmuşsun."
"Harikaydın..."
Dudaklarına minik bir öpücük bırakıp koynuna girdim hemen."Biraz uyusak iyi olacak yarın antrenman var."
"Hıhı"
O uykuya kolayca dalmıştı,bende bir süre onu izleyip gözlerimi kapadım.
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her şeyim~Balavic
FanfictionTijana ve Hande sadece arkadaşken,her şey bir anda değişir.