4-Hepsi Rüyaymış

147 13 8
                                    

"Tijana"

"Tijana uyansana ya!

Gözlerimi açtığımda karşımda duran Hande'yi görünce utançtan yerin dibine girdim,Hande'nin beni öpmesi,benim ona karşılık vermem,hepsi rüyaymış fakat hâlâ gördüğüm rüyanın etkisinden çıkamamış ve kendime gelememiştim.Hande'nin gözlerine bakıyordum ama galiba biraz uzun bakmışım.

"Tica iyi misin?"

"A evet iyiyim."

"Öyle uzun süre gözlerimin içine bakınca bir şey oldu sandım."

"Üzgünüm hâlâ kendime gelemedim,dalmışım."Konuşurken ona bakmamaya çalışıyordım,baktığımda çok utanıyor ve ne diyeceğimi bilemiyordum.

"Önemli değil,hadi kalk elini yüzünü yıka."

Bana uzattığı elini tuttum ve yatağımdan kalkıp lavaboya girdim.Böyle bir rüyayı neden görmüştüm öyle gerçekçiydi ki sürekli gözümün önüne geliyor.Elimi yüzümü yıkayıp bir nebze kendime geldikten sonra aşağıya indim,Hande kahvaltıyı hazırlamış ve oturduğu sandalyeden bana gülümsüyordu.

"Ellerine sağlık keşke zahmet etmeseydin."

"Ya ne zahmeti Tica,dün de sen akşam yemeğini hazırladın."

Hande'ye gülümseyip yaptığı omletten yemeye başladım.

"Hmm güzel yapmışsın."

"E yani canım ben yaptım sonuçta."

"Sen ne yaparsan güzel olur."Göz kırpıp yemeye devam ettim.

~~~

Kahvaltıyı yaptıktan bir kaç saat sonra Hande artık evine gitmesi gerektiğini söyleyip evimden ayrıldı,sürekli düşüncelere dalıyor ve gördüğüm rüyayı aklımdan çıkaramıyordum.Dudaklarının dudaklarıma temas ettiği an aklıma geldikçe içim bir garip oluyordu,kaç yıldır arkadaşız ve ilk defa böyle Kafamı dağıtmak için yiyecek atıştırmalık hayzırladım ve Netflix'te karşıma ilk çıkan filmi açıp izlemeye başladım.Bir süre sonra telefonumun çalmasıyla filmi durdurdum ve aramayı yanıtladım,sevgilim arıyordu.

Sevgilim❤️

"Selam bebeğim nasıl gidiyor?"

"Selam canım aynı şeyler."

"Benim nasıl olduğumu sormayacak mısın?"

"A tabiki soracağım,sen neler yaptın?"

"Aynı şeyler"Gülerek karşılık verdi beni taklit ediyordu şapşal şey.

"Beni taklit ediyorsun demek."

"Seni özledim Tijana,bir an önce seni görmek istiyorum."

"Görüntülü konuşabiliriz."

"Hayır o şekilde değil yüz yüze,zaten artık eskisi kadar sık görüntülü konuşamıyoruz."

"Üzgünüm antrenmanlardan sonra yorgunluktan telefona bakacak hâlim kalmıyor."

"Neyse bebeğim önemli değil umarım yüz yüze görüşebiliriz seni özledim."

"Umarım,ben de seni özledim."

"

Ben seni tutmayayım dinlenme gününde,görüşürüz güzelim."

"Görüşürüz canım."

...

Telefonu kapattıktan sonra derin bir nefes aldım,sanki zorla konuşuyordum onunla,5 yıldır beraberiz ve ilk defa zorla konuşuyormuş gibi hissettim.

Artık çok fazla şey düşünmekten başıma ağrı girdi biraz uyumak istiyorum hem belki iyi gelir.


Bölüm Sonu


Her şeyim~BalavicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin