-Hande-
Her şey hazırdı,koltuğa oturup Tijana'nın gelmesini beklemeye başladım.Bir kaç dakika sonra Tijana giyinik bir şekilde balkona geldi.giydiği kısa şort ile fazla ateşli görünüyordu.Beraber film izleyeceğimiz için yanımda oturacaktı,bir yanım yanıma otumasını istese de bir yanım istemiyordu.Bana her temas edişinde en yakın arkadaşıma hallenip duracaktım,kendimi çok fazla sıkmayıp akışına bırakmaya karar verdim.Yanıma oturduğunda yüzüne koca bir gülümseme yerleşti ve bende ona karşılık gülümsedim.
"Bembeyaz olmuşsun."
"Aşk olsun normalde kapkara mıydım?"Sözlerine gülüp yanaklarını sıktım.
"Yok canımm"
"Ne izleyeceğiz?"
"Sen ne izlemek istersin?"
"Hiç fark etmez."
"Tamam o zaman rastgele bir şey açayım izlemediğimiz bir şey olsun."
"Olur"
Televizyondan Netflix'i açıp karşıma çıkan filmlerden birini açtım,fakat +18 yazısını fark etmemiştim.
"Romantizm sanırım."
"Evet öyle yazıyor."
...
Filmde çokça farklı olaylar vardı,hetero çiftinden tut gay çiftine ondan tut lezbiyen çiftine sürekli öpüşme sahneleri oluyordu özellikle eşcinsel çiftler arasında.
Tijana kafasını göğüsüme yaslamış bana sokulmuştu öyle izliyordu filmi.Lezbiyen çiftin her öpüşmesinde bende Tijana'yı öpmek istiyordum.Kendimi dizginlemem lazımdı.Biraz olsun rahatladığımı hissettiğimde lezbiyen çiftin sevişme sahnesi gelmişti ekrana.
Daha fazla kendimi tutamayıp elimi Tijana'nın üstüne örttüğü örtüden kapanan bacağına götürdüm ve okşamaya başladım.Hoşuna gitmiş olacak ki elini elimin üstüne koyup okşadı ve televizyonu kapatıp bana doğru döndü.
"Beni baştan çıkarmaya mı çalışıyorsun?"
Sırıtarak kafamı salladım ve uyluğuna elimi yerleştirip,sıktım.
"Fazla baştan çıkarıcısın Baladın"Söylediği şeyle elimi tekrardan bacaklarına götürdüm.
"Dayanılacak gibi değilsin Tijana."
Yanağımı okşayıp yavaşça aşağıya inmeye başladı boynuma geldiğinde duraksadı ve yavaşça bir kaç öpücük kondurdu.
"Tijana..."
Gülümseyip yüzüme yaklaştı ve dudaklarını dudaklarıma sürttü.Öpmek için izin istiyordu gözlerimi kapatıp öpmesini beklediğimde çok geçmeden birleştirdi dudaklarımızı.
Dudakları yumuşaktı öpmek huzur veriyordu,sürdüğü çilekli lip balm'ı dudaklarıma karışıyordu beni öptükçe.
Ona karşılık verdiğimde öpüşmemiz gittikçe sertleşiyordu.Benden bir anda uzaklaşıp koltuğa arkasını yaslayıp oturdu ve beni kalçalarımdan kavrayıp kucağına çekti.
"Gel buraya."
Kalçalarımı sıkıp dudaklarımızı tekrar birleştirdi.Eskisinden daha sert öpüyordu öpücükleri hızla boynuma kaydı.Öpücükleri boynumda dolanırken altımdaki ıslaklık giderek artıyordu.Boynumda ki dilini hissettiğimde onu durdurdum.
"Sorun ne?"Yüzüme yanlış bir şey yapmış gibi bakıyordu.
"Yanlış bir şey mi yaptım?"
"Hayır sadece..."Şaşırmıştı benden cevap bekliyordu.
"Daha fazla devam edemeyiz,bu yanlış."
"Yanlış olan ne?"
"Biz...biz yakın arkadaşız beraber büyüdük arkadaşlığımızı,arzularımıza yenik düşüp mahvetmek istemiyorum."
Hayal kırıklığına uğramıştı,gözleri dolu bir şekilde beni kucağından kenara itip ayağa kalktı ve kıyafetlerini koyduğu misafir odasına gitti.
Dizlerimi kendime doğru çekip kafamı yasladım,gözlerimden akacak olan yaşları tutmaya çalışıyordum taki çarpılıp kapanan kapının sesini duyana kadar.
...
-Tijana-
Hande'nin söylediği sözler kalbime bir hançer gibi saplanmıştı.Bir an olsun bana karşı bir şeyler hissettiğini düşünmüştüm ama hata bendeydi ona karşı hislerim olduğu hâlde onunla yiyişmeye başlamıştım.Sahi ben Hande'den hoşlanıyordum,yaptığım şeylerin utancıyla Hande'yi üstümden yavaşça kenara itip misafir odasına gittim ve Hande'nin kıyafetlerini üstümden çıkarıp kendi kıyafetlerimi giydiğim gibi kapıyı çarpıp çıktım o evden.Bölüm Sonu
Evett acayip bir bölüm olduu,bölüm hakkında ne düşünüyorsunuzz?
İlham geldiği anda yazmaya başladım umarım güzel bir bölüm olmuştur<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her şeyim~Balavic
FanfictionTijana ve Hande sadece arkadaşken,her şey bir anda değişir.