33-Emek

75 10 51
                                    

Hande
Gerçekten dayanmıyorum artık,bu kadar iyi bir takım olup nasıl bu kadar çok kaybedebiliriz,delirmek üzereyim.

Şampiyonlar Kupasında yine Fenerbahçe'ye yenilmiştik,Ferhat abinin bizden beklediği şeyler hiç bir işe yaramadı her zamanki gibi.İkincilik madalyalarımızı alıp,seremoniye fotoğraf çekilmek için sıralandık.Gerçekten ikinci olmaktan nefret ediyorum.

Tijana önümüzde ikincilik plaketini tutuyordu yüzü asıktı tabiki.Dünya'nın en iyisi olup bu kadar şanssız olmasına dayanamıyorum sevdiğimin,arkasından yaklaşıp kulağına bir şeyler fısıldamaya başladım.

"Güzelim suratını asmanı istemiyorum."

Bir dememişti Tijana,üzgündü emeklerinin karşılığını asla alamıyordu.Kollarımı omuzunda birleştirip yanağına bir öpücük kondurdum.

"Seni seviyorum."

"Bende seni seviyorum bitanem."Kafasını arkaya yatırıp o sıcak gülümsemesini görmemi sağladı,öyle güzeldi ki...

...

Ferhat"Evet kızlar ne yazık ki yine bir finalde kaybettik,bunlar bizim için bir tecrübe oldu,tek bir şey söylemek istiyorum bundan sonra emeklerimizin karşılığını alabilmek için daha çok çalışacağız haftaya herkesi ekstra antrenmanlara bekliyorum,ciddi bir sıkıntısı olmayan antrenmanlara gelmemezlik yapmasın."

Tijana
10 yaşında çocuğa tavsiye veriyor sanki sabır,bu adamın saçma salak konuşmalarından öyle bıktım ki bir gün kafa göz girip nabız yüksekliğinden topu Ferhat sandım smaç vurdum diyeceğim az kaldı.

"Tijana seninle de bir şey konuşmak istiyorum birazdan."

"Tabi abi konuşuruz."Konuşmayıp ne yapacağım ki.

...

"Ne konuşacaktık?"

"Hande ile aranızda bir şeyler olduğunu biliyorum."

BU ADAM ŞAKA MIDIR NEDİR?! KAZANABİLECEĞİMİZ BİR KUPAYI KAYBETMİŞİZ BANA SÖYLEDİĞİ ŞEYE BAK,BUNU BENDE BİLİYORUM ÜSTÜN ZEKA HERİF ARTIK DAYANAMIYORUM SENİN BU APTALLIĞINA.

"Ne anlamadım."

"İkinizin sevgili olduğunu anlamamak için aptal olmak gerekir Tijana."

Keşke yüzüne sen zaten aptalsın be abi diyebilsem...

"Bunu nerden duydun abi?"

"Bir birinize olan yakınlığınızdan belli oluyor abicim,merak etme kızacak değilim sadece benden saklamanıza ve çekinmenize gerek olmadığını bilmeniz için söyledim."

"Teşekkür ederiz,Hande'nin haberi var mı?"

"Onula konuşacak vaktim olmadı sen söylersin."

"Söylerim abi yanımızda olduğun için teşekkür ederim iyi ki varsın."

Ferhat abi gülümseyip omuzumu sıvazladı ve spor salonundan çıktı,bende her hangi bir şeyi unutup unutmadığımı kontrol edip çıktım.

Arabama bindiğimde Hande yorgun gözlerle bana bakıyordu.

"Hoşgeldin bebeğim."

"Hoş buldum canım."

"Ferhat abi ile ne konuştunuz?"

"Anlatacağım."

...

Ferhat abi ile konuştuğumuz her şeyi eksiksiz bir şekilde Hande'ye anlattım,mutlu olmuştu tabi,arkamızda olan birisinin olduğunu bilmek şanslı hisettiriyordu.

"Ekstra antrenmanda bana hiç bildiğinden bahsetmedi."

"Belki de seninle konuşmaya çekinmiştir."

"Olabilir."

"Bebeğim bahsetmesende endişeni hissedebiliyorum merak etme biz bir arada olduğumuz sürece her şeyin üstesinden gelebiliriz."Dudaklarına minik bir öpücük kondurup ellerimizi kenetledim.

"Biliyorum sevgilim iyi ki sana sahibim seni çok seviyorum."

"Bende seni çok seviyorum bitanem."

Arabayı çalıştırıp evime doğru sürmeye başladım,Hande ile öyle mutluydum ki kaybettiğimiz kupa aklımdan uçup gitmişti.

Bölüm Sonu

Balavic'imin tatlılığına eriyorummm.

Tica ferada karşı iç sesimiz resmen.

Kitapda ferad abimiz olacak,koç olarak işe yaramıyor bari abi olarak işe yarasın.

Finalee doğru kitapda olmasını istediğiniz şeyleri belirtebilirsiniz elimden geldiğince eklemeye çalışırımm okuyan herkese teşekkürlerr



Her şeyim~BalavicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin