7-Ayrılık

135 16 23
                                    

Tijana uzun zamandır kabul etmek istemediği hisleriyle hâlâ zor günler geçiriyordu,bugün erkek arkadaşı ile buluşacaktı.Buluşmak istemiyordu ama tam 3 kez bahane bulup geçiştirmişti,bu sefer bir bahanesi kalmamıştı.

Sevgilisinin ayarladığı mekana geldiğinde,sevgilisi çoktan masaya geçmiş ve Tijana'yı görünce ayağa kalkıp sıkıca sarılmıştı.Bu sarılma Tijana için çok şey ifade etmesede sevgilisi için ediyordu.

"Hoşgeldin bebeğim seni çok özledim."

"Hoşbuldum bende seni özledim."

"Ben yokken neler yaptın,uzun zamandır yüz yüze görüşemedik bana anlatacak çok şeyin olmalı."Tijana zorlukla gülümseyip cevap verdi.

"Yani değişen pek bir şey olmadı.."Sevgilisi Tijana'nın her zamankinden farklı konuşmasını fark etsede görmezden geldi.

"Yemek yedikten sonra sahile gidelim mi?"

"Aslında biraz yorgunum yemekten sonra direkt eve gitsem iyi olur."

Sevgilisi aldığı bu cevaba iç çekti.

"Tijana sana ne oluyor?"

"Bir şey olduğu yok."

"Bir şey olmuş,sen böyle değildin."Sevgilisinin sitemli çıkan sesi Tijana'yı kızdırmıştı.

"Ne olmuş bana?"Sinirli bir şekilde sorduğu soru sevgilisinin garibime gitmişti,ilk defa böyle bir gerginlik yaşıyorlardı.

"Eski sen değilsin soğuk davranıyorsun neden böylesin anlayamıyorum."

"Soğuk davranmıyorum."Tijana soğuk davrandığının farkındaydı ama yalan söylemeyi tercih etti.

"Yalan söylemene gerek yok Tijana yoldan geçen birisi bile anlar soğuk davrandığını."

Tijana söyleyecek bir şey bulamayınca sessiz kalmıştı.

"Defalarca randevularımızı erteledin,benimle baş başa vakit geçirmeyi bile istemiyorsun artık."

"Artık benimle olmak istemiyorsan bitirebiliriz,seni istemediğin bir şeye zorlamak istemiyorum."

"Ben..."Sesi titriyordu ayrılmak istiyordu ama kendini kötü hissetmişti.

"Tijana,ayrılmak istediğini biliyorum."

"Evet,haklısın."

"Sana kariyerinde başarılar dilerim,umarım bundan sonraki hayatın beraber geçirdiğimiz günlerden daha güzel olur."

Masadan kalkıp gitmişti,Tijana tuttuğu göz yaşlarını serbest bırakıp ağlamaya başladı.Çok kötü hissediyordu 5 yıldır beraber olduğu sevgilisiyle boş bir sebep yüzünden ayrılmıştı,bu zaman kadar çok mutlulardı ama işte her sey değişmişti.Artık önüne bakması gerektiğini düşünüp göz yaşlarını sildi Tijana.Hemen elini telefonuna attı ve Hande'yi aradı.Şuan ona çok ihtiyacı vardı.

Balkadın Baladın🍯

Alo...

Alo Tica iyi misin? Sesin iyi gelmiyor.

Evde misin?

Evet evdeyim soruma cevap alabilir miyim

Yüz yüze anlatırım.Müsaitsen sana gelebilir miyim?

Tabiki gelebilirsin bunu söylemek için mi aradın kapım sana her zaman açık biliyorsun.

Teşekkür ederim,15 20 dakikaya gelirim.

Bekliyorum.

...

"Tijana ağlama artık kendini bitirdin."

"Kendimi kötü hissediyorum."


"Seni anlıyorum aşkım ama artık ağlamamalısın kendini yırpatıyorsun."

"Biliyorum ama işte..."

"Bu kadar boş bir sebep yüzünden ayrıldığınıza inanamıyorum,çözemez miydiniz?"

"Çözmek istemedim."

Hande şaşırmıştı,Tijana ve sevgilisinin yıllardır beraber olduğunu ve bir birlerini çok sevdiklerini biliyordu.

"Siz,bir birinizi çok seviyordunuz,Tijana seni aldattı mı yoksa?!"

Hande sinirli bir şekilde soru doğrultmuştu Tijana'ya.

"Hayır hayır,ben sadece..."

"Sen sadece?"

"Artık onu sevmediğimi fark ettim."

Hande afallamıştı,Tijana'ya yaklaşıp sıkıca sarıldı.

"Senin için üzgünüm Tica ama artık onu sevmiyorsan arkasından da ağlamayacaksın."

"Haklısın yanımda olduğun için teşekkür ederim."

Tijana Hande'nin sarılmasına karşılık verdi ve ona sıkıca sarıldı.Bir kaç saniye öyle kaldıktan sonra ayrıldılar.

"Gel bakayım buraya artık ağlamak yok."

Hande Tijana'nın yanaklarını sıkıp öpücükler kondurmaya başladı.

"Bebek gibisin"

"Senin bebeğin"

Tijana ayağa kalkınca Hande onu durdurdu yanından gitsin istemiyordu,beraber film gecesi yapabilirlerdi.

"Heyy nereye gidiyorsun yeni geldin."

"Eve gideyim ya başını şişirdim."

"Tijana elimde kalacaksın otur oturduğun yerde film gecesi yapalım hem kafan dağılır."

"İyi bari film gecesine hayır demeyeceğim."

Bölüm Sonu

Gelecek bölümler ile ilgili fikirlerini sunarsanız çok mutlu olurum<3

Her şeyim~BalavicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin