2-Masum Bir Bebek

171 16 8
                                    

Tijana,Hande'nin arabası binip emniyet kemerini bağladı,Hande ise arabayı çoktan çalıştırıp sürmeye başlamıştı.Tijana Hande'nin bu rahatlığına şaşırmıştı,Hande Tijana'nın evinin yolunu ezberleyene kadar defalarca kaybolmuştu,uzun zamandır da kendisine gelmiyordu,evinin yolunu hatırlamadığını düşündü ama Hande gayet rahattı,yolu unutmamıştı demek ki.

-Tijana-
Evime yaklaşmıştık,ara sıra Hande'ye kaçamak bakışlar atıp duruyordum,anlamış olacak ki kısa bir süreliğine bana dönüp konuştu.

"Neden sürekli kaçamak bakışlar attığını sorabilir miyim?"

"Hatırlamıyorsun sandım."

"Nereyi?"

"Evimin yolunu."Hande sözlerime gülerek karşılık verdi.

"Merak etme artık kaybolmuyorum,evinin yolunu ezberledim."

"Sevindim,artık bana geleceğinde konum atmama gerek kalmayacak."

Sözlerime ikimiz de gülmüştük,bir süre daha sohbet ettik ve evime geldiğimizde ikimiz de arabadan indik.

"Ölmeden geldiğimiz için mutluyum."

Hande kaşlarını çatıp omuzuma hafifçe vurdu.

"Hey acıdı."Canım acımış gibi suratımı ekşittim.

"Ay kıyamam özür dilerimm."

"Acımadı kii."

"Dövücem seni Tica."Hande sinirli bir şekilde yüzüme baktığında koşarak binaya girdim ve merdivenlerden yukarı çıkmaya başladım.

"Kaçma gel buraya!"

"Yakalayabilirsen yakala."Kafamı ona doğru çevirip ukala bir bakış attım ve koşmaya devam ettim.

-Evime çoktan girmiştim,Hande arkada kalmıştı,bunu fırsat bilip salonda bir kaç saniye duraksadım fakat üstüme atlayan Hande ile ani bir çığlık atıp koltuğa yapışmam bir oldu.Hande üstüme düştüğü için biraz fazla yakındık ama çokta önemsemedim zaten yakın arkadaş olduğumuz için sürekli sarmaş dolaş olurduk.

"Ne ara geldin ya."

"Öyle ukalalık bir yere kadar Tica'cım."

"Umarım kolum kırılmamıştır."

"Merak etme ben bakarım sana."

"Teşekkürler Baladın,bana bakacak birinin olduğunu bilmek hoşuma gitti."

"Hoşuna gitmesine sevindim Boskovic" Bana göz kırptı ve yanağımı öpüp üstümden kalktı.

"O zaman ben yiyecek bir şeyler hazırlayayım,istediğin bir yemek var mı?"

"Ne yaparsan yerim,bamya falan olmasın yeterli."

"Merak etme mercimek çorbası hariç başka bir Türk yemeğini yapmayı bilmiyorum."Hande'ye gülümseyip mutfağa gittim.

Daha önce internetten bulduğum az yağda pişirilen tavuk sote tarifini telefonumdan bulup yapmaya koyuldum,her şeyi hazırladığımda airfryera özenle yerleştirip ne kadar sürede pişeceğini ayarlayıp salona gittim.Hande koltuğa kıvrılmış bir şekilde yatıyordu uyuduğunu düşünüp odamdan çok kalın olmayan bir battaniye getirdim ve üstüne örttüm.

Yeni doğmuş bebekler gibi masumca uyuyordu ve çok tatlıydı.Üstüne eğildim ve alnına minik bir öpücük kondurup mutfağa geri döndüm.

Bölüm Sonu

Kitap ile ilgili fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın<3

Her şeyim~BalavicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin